هزینه تولید محتوا به انگلیسی

هزینه تولید محتوا به انگلیسی

اگر قصد دارید در بازار جهانی مشغول به فعالیت شوید، مجبور خواهید بود که برای باقی ماندن در کسب و کار و رقابت با شرکت های دیگر، محتوای چند زبانه به خصوص به زبان انگلیسی تولید کنید؛ زیرا محتوا بخش مهمی از کسب و کار های آنلاین است و کسب و کار هایی که از استراتژی تولید محتوا استفاده نمی کنند، معمولا یک قدم از رقبای خود عقب هستند. اما سوالی که برای بیشتر افراد پیش می آید، هزینه تولید محتوا به انگلیسی است. در این مقاله درمورد نحوه تولید محتوا به زبان انگلیسی توضیح داده شده است. همچنین در این مقاله درمورد علت/علت های اهمیت تولید محتوا به این زبان و نحوه پایین آوردن هزینه های مربوط به آن نیز مطالبی گردآوری شده است.

چرا تولید محتوا به زبان انگلیسی مهم است؟

هزینه تولید محتوا به انگلیسی

تولید محتوا به زبان انگلیسی به دلایل متعددی اهمیت دارد. یکی از دلایلی که تولید محتوا به زبان انگلیسی می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد این است که با این کار شما می توانید در صفحات نتایج موتور جستجو یعنی SERP نتیجه بهتری را کسب کنید و سئو سایت خود را ارتقا دهید. این امر به ویژه در زمانی که رقبای شما محتوای چند زبانه تولید نمی کنند بسیار مفید است. از این رو گاهی اوقات ارزش دارد که هزینه تولید محتوا به انگلیسی را متقبل شوید تا بتوانید خود را یک قدم از رقبا جلو بیندازید.

چگونه محتوای انگلیسی را با هزینه کمتری تولید کنیم؟

چگونه محتوای انگلیسی را با هزینه کمتری تولید کنیم

همان طور که می دانید بیشتر بازاریاب ها ارزش تولید محتوای چند زبانه را نمی دانند و اکثر محتوا های تولید شده در بازار به صورت تک زبانه هستند. این افراد عقیده دارند که تولید محتوا به چندین زبان می تواند بسیار دشوار و هزینه بر باشد. اما راه هایی هست که بتوان برای ایجاد محتوای چند زبانه یا همان انگلیسی با هزینه کمتر اقدام کرد. برای مثال برای این که بتوانید هزینه تولید محتوا به انگلیسی را کاهش دهید، می توانید این راه ها را در نظر بگیرید:

  • یک ویرایشگر محتوا آشنا با زبان بومی انگلیسی در تیم خود داشته باشید.
  • یک کارشناس تولید محتوا آشنا با زبان بومی انگلیسی را استخدام کنید.
  • نویسندگان حرفه ای زبان انگلیسی را در گروه تولید محتوای خود داشته باشید.

داشتن یک ویراستار یا نویسنده که زبان بومی اش انگلیسی است، می تواند نتیجه فوق العاده مثبتی روی محتوای تولید شده شما داشته باشد. همین موضوع باعث می شود که شما در بازاریابی خود موفق تر عمل کنید؛ زیرا برای تولید محتوای موثر در بازاریابی اینترنتی، محتوای با کیفیت بسیار حائز اهمیت است. استفاده از نویسندگان بومی یا کسانی که در حوزه زبان انگلیسی تخصص بسیار زیادی دارند، با نکات ظریف زبان انگلیسی آشنا هستند و می توانند تجربه های خود را با اعضای تیم خود به اشتراک بگذارند، می تواند در ایجاد محتوای بدون نقص و عالی بسیار تاثیر گذار باشد.

در حالت ایده آل برای گرفتن نتیجه بهتر، نویسنده شما نه تنها باید به طور کامل به زبان مقصد مسلط باشد، بلکه باید به گویش محلی مخاطبی که می خواهید محتوای شما را مطالعه کند نیز تسلط نسبی داشته باشد. البته این موضوع، چندان ضروری نیست. در صورتی که تولید کننده محتوای شما تنها به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشد، کفایت می کند. همچنین بودجه برخی از شرکت ها اجازه استخدام چنین افرادی را نمی دهد؛ زیرا استخدام افرادی که در کنار زبان انگلیسی به لهجه های مختلف آن نیز تسلط دارند، هزینه تولید محتوا به زبان انگلیسی را افزایش خواهد داد.

یکی از مهم ترین نکاتی که در رابطه با تولید محتوای انگلیسی بهتر است به آن اشاره کنیم، استفاده نکردن از خدمات یا نرم افزار های ترجمه است. زیرا همان طور که می دانید گاهی اوقات این نرم افزار های ترجمه بسیار ضعیف عمل می کنند و در برخی موارد گزینه های اشتباهی را در اختیار افراد قرار می دهند که در صورت آشنا نبودن با زبان بومی انگلیسی می تواند آسیب های شدیدی را به اعتبار محتوا و کسب و کار شما وارد کند.

جمع بندی

سرمایه گذاری در تولید محتوا به زبان انگلیسی بسیار ارزشمند است؛ چرا که تولید محتوا به این زبان به شما اجازه می دهد با مشتریان بین المللی نیز تعامل داشته باشید و بتوانید تصویری از برند خود را با کلماتی که آن ها درک می کنند، ارائه دهید. علت دوم ارزشمند بودن تولید محتوای انگلیسی این است که می تواند برای سئو و کسب نتایج بهتر در صفحه نتایج جست و جو به شما کمک کند؛ زیرا بیشتر رقبای شما احتمالا به فکر تولید محتوای چند زبانه نیستند و این امر می تواند برای شما بسیار مفید باشد. برای این که بیشتر با تولید محتوا به زبان انگلیسی آشنا شوید، در این مقاله درمورد هزینه تولید محتوا به انگلیسی و نکات مرتبط با آن توضیح داده شد.

نظرات کاربران