معرفی 6 کتاب آموزش سئو سایت

معرفی 6 کتاب آموزش سئو سایت

خرید و مطالعه کتاب آموزش سئو سایت ممکن است کمی غیر ضروری به نظر برسد زیرا در دنیای بهینه سازی موتور جستجو می توانید از منابع آنلاین چیزهای زیادی یاد بگیرید. وقتی می خواهید بفهمید چگونه می توانید به بهترین وجه محتوای سایت خود را بهینه کنید اطلاعات زیادی وجود دارد که می توانید از طریق جستجوهای ساده در گوگل به آن اطلاعات دست پیدا کنید. با این حال همیشه نمی توانید به آنچه به صورت آنلاین می خوانید اعتماد کنید و متأسفانه ممکن است با روش هایی در بهینه سازی سئو آشنا شوید که به جذب ترافیک ارگانیک سایت شما آسیب برساند. برای حل این مشکل ما مطالعه کتاب های آموزش سئو سایت را به شما توصیه می کنیم.

بنابراین بهتر است برای دریافت اطلاعات قابل اعتماد به کتاب های آموزش سئو سایت مراجعه کنید. کسانی که وقت خود را برای نوشتن کتابی در مورد عملکرد سئو اختصاص داده اند، معتبرترین و متخصص ترین سئو کاران هستند. البته از آنجایی که منابع ترجمه شده به فارسی اندکی در دسترس ما بود ترجیح دادیم لیستی از بهترین کتاب های آموزش سئو سایت به زبان انگلیسی را به شما معرفی کنیم.

  1. SEO Made Easy

کتاب آموزش سئو سایت

کتاب ” SEO Made Easy” یا همان “سئو آسان شده” نوشته ی ایوان بیلین است. او در این کتاب هر آنچه در مورد سئو و سایر موارد باید بدانید را به شما ارائه می کند. از نظر او یادگیری سئو بسیار ساده تر از آن است که کارشناسان می گویند.

او تمام اسراری را که باید برای ارتقا رتبه سایت خود بدانید به شما می گوید. این کتاب شامل مواردی مانند اعتماد سازی، الگوریتم های گوگل، ایجاد بک لینک، نحوه کار کلمات کلیدی و نحوه استفاده از محتوا است.

این کتاب همچنین به شما می آموزد که چگونه فعالیت های نامناسب و تلاش برای فریب دادن الگوریتم های گوگل می تواند باعث از کار افتادن سایت شما و آسیب رساندن به کسب و کار شما شود تا بتوانید از ترفندهای نامناسب در سئو جلوگیری کنید. SEO Made Easy شروع مناسب برای هر کسی است که تازه آموزش سئو را آغاز کرده است.

  1. The Long Tail: Why the Future of Business is Selling Less of More

نویسنده این کتاب کریس اندرسون است. این کتاب به طور کامل و دقیق یک کتاب آموزش سئو سایت نیست اما خواندن آن برای هر کسی که بازاریابی آنلاین انجام می دهد ضروری است. اندرسون در این کتاب یک نکته سئو درون صفحه ای عنوان می کند و آن هم در مورد استفاده از “عبارات کلیدی” به جای “کلمه کلیدی” است.

او معتقد است در تولید محتوا باید نقش عبارات طولانی را جدی بگیریم. در واقع او می گوید یک راز مهم در سئو تمرکز بر عبارات بلند و مترادفات یک کلمه کلیدی است، با استفاده از این تکنیک شما می توانید جامعه آماری گسترده تری از مخاطبان را جذب کنید.

  1. SEO Like Im 5: The Beginners Guide to Search Engine

این کتاب آموزش سئو سایت مناسب مبتدیان است و توسط متیو کاپالا نوشته شده است. کاپالا سعی دارد در این کتاب مفاهیم اساسی سئو را با روش های ساده و قابل فهم به مبتدیان و افراد تازه کار در حوزه سئو آموزش دهد. این کتاب به 5 بخش مختلف تقسیم شده است: محتوا، کد، اعتبار، اتصالات و درآمد. علاوه بر این تصاویر رنگی زیادی در این کتاب وجود دارد که باعث می شود تا جذابیت های بصری آن نسبت به برخی از کتاب های آموزش سئو سایت بیشتر باشد.

  1. Create a Website and Profit: Your A to Z Blueprint for a Successful Website that Converts Visitors into Buyers

اگر بخواهیم عنوان این کتاب را ترجمه کنیم باید گفت عنوان آن ” از ساخت یک سایت تا سودهی: الفبای تبدیل موفق بازدیدکنندگان سایت به مشتریان” است. نویسنده این کتاب ایسکرا اوتیمووا است. این کتاب به شما می آموزد که چگونه سایت خود را برای سئو درون صفحه ای بهینه سازی کنید.

این کتاب شامل همه موارد از نحوه چگونگی انتخاب نام دامنه تاثیرگذار تا تولید محتوای مفید برای سایت است. یک امتیاز بزرگ این کتاب این است که در پایان یک فصل کامل در مورد چگونگی تبدیل بازدید کنندگان به مشتری و بهینه سازی نرخ تبدیل سایت شما، وجود دارد.

شما می توانید همه چیز را در مورد طراحی سایت، رنگ ها و سایر عناصر یک سایت عالی را در این کتاب بخوانید. علاوه بر این، این کتاب به روشی بسیار ساده نوشته شده است تا همه بتوانند آن را درک کنند حتی اگر هیچ پیش زمینه ای در حوزه ی IT نداشته باشند در نتیجه می توان گفت این کتاب یک کتاب آموزش سئو سایت برای همه و به خصوص مبتدیان است.

  1. Get into bed with Google: Top ranking search optimisation

این کتاب یکی از پرفروش ترین کتاب های آموزش سئو سایت است. در عنوان این کتاب به “روش های بهینه سازی سایت برای ارتقا رتبه در موتورهای جستجو” اشاره شده است.

جان اسمیت در این کتاب 52 ایده ابتکاری در مورد چگونگی تقویت رتبه سایت خود در گوگل به شما می دهد. علاوه بر این به شما کمک می کند درک کنید چه چیزی هایی سئو سایت شما را تقویت می کند و چگونه می توانید حجم بالایی از ترافیک ارگانیک را در سایت خود ایجاد کنید.

آموزش سئو سایت

  1. SEO for Growth: The Ultimate Guide for Marketers, Web Designers & Entrepreneurs

این کتاب آموزش سئو سایت توسط دو متخصص به نام های جان جانتش و فیل سینگلتون نوشته شده است. عناصر سئو مدام بروزرسانی شده و تغییر می کنند اما در این کتاب تمرکز بیشتر بر الگوریتم های اصلی و اساسی است که معمولا به ندرت تغییر می کنند.

این تاکتیک ها شامل مواردی مانند حفظ شهرت آنلاین، تولید و توزیع محتوا و تبلیغات، پرداخت به ازای هر کلیک در گوگل، هستند. SEO for Growth راهنمایی در جهت ایجاد یک سایت سودآور است و از این رو مطالب ضروری بسیاری برای شما دارد حتی اگر به عنوان یک متخصص سئو مشغول فعالیت هستید.

این کتاب به عنوان نقشه ای برای آنچه شما باید بدانید و برای اطمینان از ارتقا یافتن سایت خود به صورت آنلاین انجام دهید، عمل می کند. در نتیجه می توانید به آن به عنوان یک کتاب آموزش سئو سایت خوب و کاربردی اعتماد کنید.

نظرات کاربران