ابزار دیحیتال مارکتینگ

ابزار دیجیتال مارکتینگ و آشنایی با آن

دیجیتال مارکتینگ شامل تمام تلاش های بازاریابی است که از دستگاه الکترونیکی یا اینترنت استفاده می کنند. مشاغل از کانال های دیجیتال مانند موتورهای جستجو ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و سایر وب سایت ها برای ارتباط با مشتریان فعلی و احتمالی استفاده می کنند.در حالی که ممکن است بازاریابی سنتی در تبلیغات چاپی ، ارتباط تلفنی یا بازاریابی فیزیکی وجود داشته باشد ، بازاریابی دیجیتال می تواند به صورت الکترونیکی و آنلاین رخ دهد. این بدان معناست که امکانات بسیار بیشتری برای دسترسی برندها از جمله ایمیل ، ویدئو ، رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو وجود دارد.همه صاحبان مشاغل کوچک به دنبال یک مزیت رقابتی هستند. اگر شما نیز صاحب یکی از این مشاغل هستید ، به احتمال زیاد به دنبال استراتژی هایی هستید که بتوانید در رقابت شرکت کنید.گرچه راهی برای دانستن آینده وجود ندارد ، اما یک چیز حتمی است: شما نمی خواهید در بین تقریباً 80 درصد مشاغلی قرار گیرید که طی 18 ماه شکست می خورند. میلیون ها ابزار دیجیتال مارکتینگ برای انتخاب وجود دارد ، بنابراین چگونه می دانید کدام یک مهارت بازاریابی شما را به سطح بالاتری می رساند؟ این مقاله به شما کمک می کند به پاسخ این پرسش دست یابید و با چند ابزار دیجیتال مارکتینگ که بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ از آنها استفاده می کنند آشنا شوید.

 

ابزار دیحیتال مارکتینگ

ابزار دیحیتال مارکتینگ

ابزار دیجیتال مارکتینگ leadpages

LeadPages  راهی آسان و سریع برای ایجاد صفحات فرود یا landing pages است. این نرم افزار به مشاغل کوچک کمک می کند تا با مخاطبان ارتباط برقرار کنند ، اطلاعات آنها را جمع آوری کنند و چشم اندازها را به تیم فروش خود تحویل دهند. صفحات وب برای انطباق با تمام صفحه ها پاسخگو هستند و به راحتی با نرم افزار اتوماسیون ایمیل ادغام می شوند. LeadPages صدها الگوی آماده را برای انتخاب ارائه می دهد. پس از انتخاب الگو ، کاربران می توانند به راحتی آهن ربا ، صفحات وبینار و صفحه های فرود را ایجاد کنند.

ابزار دیجیتال مارکتینگ Ubersuggest

UberSuggest ابزار دیجیتالی در هنگام سازماندهی وبلاگ شما است. این نرم افزار به بازاریابان کمک می کند تا کلمات کلیدی جدید و موضوعات وبلاگ را کشف کنند. این ابزار همچنین به شما امکان می دهد بینش ارزشمندی در مورد کلمات کلیدی ارگانیک و پولی و همچنین ROI ارائه شده از آنها کسب کنید. اگر به کلمات کلیدی پایبند باشید ، UberSuggest به تولیدکنندگان محتوا عبارات  طولانی و صدها پیشنهاد کلمه کلیدی جایگزین را ارائه می دهد. برای کارشناسان سئو ، این ابزار به بازاریابان دیجیتال اجازه می دهد تا بک لینک ها را بررسی کنند و سایت های با ارزش را برای همکاری تعیین کنند.UberSuggest متعلق به نیل پاتل است. این سرویس را می توان از طریق همکاری با تیم اوخریداری کرد.

ابزار دیجیتال مارکتینگ Canva

بخش عمده ای از استراتژی بازاریابی شما به اثربخشی برندسازی و طراحی بستگی دارد. Canva یک ابزار طراحی گرافیکی است که به کاربران امکان می دهد پست های رسانه های اجتماعی ، بروشورها و ویرایش عکس ها را ایجاد کنند.Canva همراه با عکاسی سهام رایگان ، گرافیک و قالب های آماده برای طراحی های سریع و آسان است. Canva Pro به شما امکان می دهد یک تیم ایجاد کنید و رنگ ها و آرم های مشخص شده شرکت را برای استفاده همه تعیین کنید. بیش از 10 میلیون نفر از Canva در 179 کشور جهان استفاده می کنند.برای قالب ها و قلم های استاندارد می توانید از Canva Free استفاده کنید Canva Pro دارای بیش از 4 میلیون عکس و عنصر ، 1000 فونت ، پشتیبانی از اولویت و فضای ذخیره سازی نامحدود است.

ابزار دیحیتال مارکتینگ

ابزار دیحیتال مارکتینگ

ابزار بازاریابی دیجیتال SEMrush

اگر در بهبود استراتژی سئو خود جدی هستید ، می توانید SEMrush را بررسی کنید. SEMrush یک ابزار بازاریابی دیجیتال بسیار کارآمد است. این ابزار در انجام تحقیقات کلمات کلیدی ، ردیابی موقعیت و شناسایی فرصت های لینک دهی به شما کمک می کند. حتی می توانید از این ابزار برای انجام یک ممیزی SEO فنی جامع استفاده کنید. SEMrush عضویت رایگان و پولی را ارائه می دهد. با داشتن یک حساب رایگان ، توانایی جذب داده و استفاده از برخی از ویژگی های ابزار محدود هستید. به همین دلیل پیشنهاد می شود برای کاوش در برخی از عملکردهای محبوب SEMrush با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه شروع کنید.شما می توانید از SEMRush به عنوان ابزار تحلیل سایت خود نیز استفاده کنید.

ابزار بازاریابی دیجیتال HUBSot

HubSpot ابزاری اساسی برای همه موارد ورودی است. در SMA ، ما از HubSpot به عنوان CRM و CMS و همچنین برای بازاریابی از طریق ایمیل ، وبلاگ نویسی ، رسانه های اجتماعی و ساختن صفحات فرود استفاده می کنیم. همچنین می توانید KPI های مهم را در داخل داشبورد هر ابزار مشاهده کنید. اگر می خواهید در مورد بازاریابی داخلی اطلاعات بیشتری کسب کنید ، آکادمی HubSpot مجموعه بزرگی از دوره های صدور گواهینامه را ارائه می دهد که به شما کمک می کند اطلاعات مفیدی برای رشد استراتژی بازاریابی خود کسب کنید.

ابزار بازاریابی دیجیتال MOZ

Moz انتخاب بسیار خوبی از هر دو ابزار رایگان و غیر رایگان سئو سایت را ارائه می دهد. با کمک Moz می توانید به راحتی کلید واژه ها ، تجزیه و تحلیل صفحه ، تجزیه و تحلیل بک لینک را انجام دهید. ما به شدت توصیه می کنیم از افزونه MozBar Chrome استفاده کنید ، که معیارهای فوری برای هر صفحه را با کلیک یک دکمه ارائه می دهد.

این ابزار های دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کنند کمپین بازاریابی خود را شروع کرده و این  چند ابزار برتر نه تنها باعث سهولت زندگی شما می شوند بلکه به شما کمک می کنند تا از جدیدترین مطالب بازاریابی استفاده کنید که مشتریان نمی توانند از آن چشم پوشی کنند.

 

 

نظرات کاربران