افزونه های LMS وردپرس

بهترین افزونه های LMS وردپرس

آیا به دنبال کارآمدترین افزونه های LMS وردپرس برای سایت خود هستید؟ برای مهیا کردن و ایجاد دوره های آنلاین Udemy از افزونه های سیستم مدیریت یادگیری یا به اصطلاح (LMS) استفاده می شود که برای شما شرایطی را فراهم می کند که این دوره ها را اجرا کنید.

باید توجه داشت که تنها زمانی افزونه های LMS وردپرس بی نقص محسوب می شوند که شامل ویژگی هایی از قبیل مدیریت کردن محتوای دوره آنلاین شما، مدیریت سابسکریپشن ها، پرداختن به امور آزمون ها و رتبه بندی آن ها، پذیرش پرداختی ها و مواردی دیگر باشند.

در این مقاله، ما یکی از بی نقص ترین افزونه های LMS وردپرس را بررسی می کنیم تا در انتخاب کردن راه حل مناسب برای وب سایت آموزش آنلاین شما، به شما کمک کنیم.

ایجاد یک وب سایت آموزشی (سایت آموزشی، فروش دوره ها و موارد دیگر)

ایجاد یک وب سایت آموزشی (سایت آموزشی، فروش دوره ها و موارد دیگر)

برای راه اندازی یک وب سایت آموزشی با وردپرس، در قدم اول باید یک حساب میزبانی وردپرس ایجاد نمایید. در واقع این فضا خانه شما در اینترنت است که ذخیره همه فایل ها در اینجا صورت می گیرد.

Blue host یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین شرکت های میزبانی وب در جهان است و دامنه و SSL رایگان برای وب سایت های خود ارائه می دهد. از این رو این شرکت برای کسانی که از نظر بودجه دچار مشکل شده اند، به شدت پیشنهاد می شود.

حال اگر از نظر بودجه و دارایی مشکلی نداشته باشید و به دنبال بهترین عملکرد و کارایی هستید پیشنهاد می کنیم که از یک ارائه دهنده میزبانی مدیریت شده وردپرس مثل SiteGround و یا WP Engine استفاده کنید.

با تجربه ما در زمینه افزونه های LMS وردپرس، استفاده از دو شرکت بزرگ SiteGround و Bluehost را به شما پیشنهاد می کنیم که این دو شرکت به طور رسمی از سوی وردپرس تایید شده هستند و جزو بزرگترین شرکت های هاستینگ در جهان محسوب می شوند.

مرحله بعدی نصب و راه اندازی وردپرس بر روی وب سایت شماست. برای این کار می توانید از دستور العمل های راهنمای نصب وردپرس استفاده کنید و بعد از چند دقیقه به راحتی سایت شما راه اندازی می شود و مشکلی نخواهد داشت.

نکته ای که باید به آن توجه نمود آن است که هر سه ارائه دهنده هاست یک جریان نصب دارند که نحوه اتصال و هدایت آن به ورد پرس را با یک کلیک انجام می دهند. پس باید به صورت منصفانه ای مشخص شده و سر راست باشند.

زمانی که نصب وب سایت شما بر روی وردپرس انجام شد، شما آماده هستید که افزونه های LMS وردپرس را برای وب سایت خود انتخاب کنید. باید در نظر گرفت که این افزونه امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید کلاس های آنلاین خود را در وب سایت راه اندازی و آن ها را مدیریت کنید و در آخر آن ها را بفروشید.

ایجاد یک وب سایت آموزشی (سایت آموزشی، فروش دوره ها و موارد دیگر)

با توجه به مواردی که ذکر شد، در حال حاضر می توانیم به برخی از بهترین افزونه های LMS وردپرس اشاره کنیم و با ارزیابی آن ها، بهترین را با توجه به نیاز خود انتخاب کنیم.

دوره های Memberpress

یکی از قدرتمند ترین افزونه ها LMS وردپرس، افزونه Memberpress است. با عضویت در این افزونه به راحتی می توانید از ویژگی های داخلی آن برای ایجاد، مدیریت و فروش دوره ها استفاده کنید.

یکی از نکات قابل توجه در Memberpress طراحی کلاس های آنلاین است. به گونه ای که با استفاده از قابلیت کلاس درس، طراحی کلاس های آنلاین به عهده خود Memberpress است و دیگر نیاز نیست که زمان زیادی را برای طراحی از دست بدهید. این افزونه مسئولیت طراحی کلاس را کاملاً برعهده می گیرد تا دوره شما خوب و بی نقص بنظر برسد.

رابط کاربری ساده و آسان که با یک (drag and drop) همراه است، برای شما مهیا شده و به راحتی می توانید برای درست کردن برنامه درسی دوره مد نظر خود از آن استفاده کنید. و به شما دسترسی اضافه کردن درس ها، موضوعات، دسته بندی ها و تصاویر و موارد دیگر را می دهد که این یک مزیت عالی برای استفاده مبتدیان از این افزونه است.

از امکانات دیگر آن می توان به زیر نظر گرفتن و تسلط کامل بر روی دانش آموزان اشاره کرد؛ به طوری که شما به عنوان مدیر و مدرس سایت می توانید با دسترسی آسان، پیشرفت هر دانش آموز و میزان فاصله آن ها با تمام شدن دوره را مشاهده کنید.

یکی دیگر از مزیت های Memberpress راه اندازی دوره های رایگان است و همچنین ایجاد چندین دوره مختلف و مدیریت کردن آن ها از یک داشبورد مرکزی است.

دوره های Memberpress

یکی از موضوعاتی که جزو مزیت های قدرتمند در مورد افزونه های LMS وردپرس و به خصوص Memberpress قابل توجه است، قوانین کنترل دسترسی آن است که به  شما این امکان را می دهد که مشخص کنید چه شخصی به چه محتوایی دسترسی داشته باشد. ایجاد کردن سطح عضویت فردی برای دوره های خاص ایده مناسبی است ولی شاید بهتر از آن ایجاد کردن قوانین پیشرفته تری برای فروش پکیج ها و بسته ها باشد.

به طور مثال می توانید برای کاربرانی که به دنبال دوره های سطح مبتدی شما هستند، یک بسته عضویت راه اندازی کنید که از طریق آن امکان دسترسی به دوره را داشته باشند. این در واقع می تواند به تنهایی یک ایده و راه مناسب برای افزایش درآمد شما باشد.

از مزایای دیگر Memberpress می توان به خلاصه کردن محتوا اشاره کرد. به گونه ای که شما می توانید هر زمانی که مناسب است مطالب را به بقیه اعضا نشان دهید، برای درک بهتر می توان از یک مثال ساده استفاده کرد. اگر دوره ای را در وب سایت بارگذاری می کنید، با مشخص کردن تاریخ می توانید هفته ای یک درس را به بقیه اعضا نشان دهید.

استفاده از درگاه های پرداخت محبوب مثل paypal، Stripe، autorize.net و غیره به طور یکپارچه و منظم و بدون اختلال در Memberpress امکان پذیر است.

همچنین متصل کردن Memberpress به تمام سرویس های بازاریابی ایمیلی محبوب مثل: Drip، ConverKit،MailChimp  و غیره به راحتی امکان پذیر است.

شما می توانید مقالات مشابه را از طریق لینک های زیر دنبال کنید:

معرفی بهترین افزونه های کش وردپرس

معرفی بهترین افزونه های سئو وردپرس

بهترین افزونه برای صورتحساب در وردپرس

نظرات کاربران