سئو ارزان

چرا سئو ارزان گران تر از سئو گران در می آید؟

نکات مهم در مورد سئو ارزان

در ابتدا اجازه دهید بگوییم سئو ارزان قیمت ممکن است به کسب و کار شما آسیب برساند. در ادامه ی این مطلب ما می خواهیم با نشان دادن گزینه های جایگزین به شما حتی اگر بودجه محدودی برای بهینه سازی سئو سایت خود دارید، کمک کنیم. در واقع ما می خواهیم با بیان مضرات سئو ارزان شما را از دور انداختن پول بازداریم.

برای استخدام یک متخصص سئو خوب باید یک هزینه ی مشخص ماهیانه پرداخت کنید. البته تعیین میزان مشخص سئو ارزان یا گران با توجه به متخصصی که استخدام می کنید و یا کسب و کاری که در حال مدیریت آن هستید متفاوت است. در ادامه ی این مطلب ما قصد داریم نکاتی را که باید در بهبود سئو سایت خود در نظر داشته باشید، یادآور شویم.

بدون پول نمی توانید کارهای زیادی انجام دهید

درست است که سئو ارزان چاره ی کار نیست اما بد نیست بدانید بسیاری از اقدامات موثر در زمینه سئو وجود دارد که می توانید بدون بودجه مناسب سئو انجام دهید. بودجه مناسب برای سئو با توجه به اندازه شرکت، صنعت و بازار محلی که در آن مشغول فعالیت هستید متفاوت خواهد بود.

بدون پول کافی تنها اقداماتی ممکن است در سئو سایت شما انجام شود که وابسته به زمان باشد و نیاز به سرمایه ی کمتری دارد. البته این اقدامات در طولانی مدت موثر خواهند بود اما باید بدانید تاثیرات آنها در کوتاه مدت وابسته به میزان سرمایه ای است که دارید.

یک مثال خوب از اقدامات سئو ارزان وابسته به زمان شامل: تحقیقات کلمات کلیدی، بهینه سازی در درون صفحه  ای و برخی بهینه سازی های فنی است. البته می گوییم “برخی” بهینه سازی های فنی زیرا ممکن است در موارد بزرگتر به نرم افزار و توسعه دهنده نیاز داشته باشید. در حالی که فعالیت های وابسته به زمان در شرایط نادر می توانند به تنهایی موثر باشند باید بدانید آنها فقط پایه ی کار شما هستند.

بزرگترین محرک های رشد سئو تولید محتوا و بک لینک هستند و البته این دو فعالیت بیشترین سرمایه را نیاز دارند. از آنجا که شرکت های ارزان قیمت سرمایه ای برای سئو ندارند، بنابراین:

نمی توانند محتوای با کیفیت ایجاد کنند

نمی توانند وقت خود را صرف انجام ارتباط پیوندی کنند

نمی توانند هزینه ای را برای قرار دادن (یا ایجاد بک لینک) در سایت های با کیفیت پرداخت کنند

که در نهایت منجر به این دو مشکل می شود:

    1. تولید محتوای ارزان قیمت موجب کاهش کیفیت سایت شما می شود.
    2. مجبور خواهید شد از بک لینک های نامناسب در سایت های غیر معتبر استفاده کنید که موجب افت رتبه سایت شما خواهد شد.

با سئو ارزان در دراز مدت ضرر خواهید کرد

همواره پیشنهاد ما این است که از هزینه های غیر ضروری خود در ابتدای راه کم کنید اما استفاده از سئو ارزان هرگز پیشنهاد خوبی نیست. زیرا ممکن است از قبل متوجه تبعات آن نشوید زیرا شواهدی که نشان می دهد در واقع بیش از حد هزینه کرده اید به سرعت دیده نمی شود. ماه ها طول می کشد تا متوجه تبعات و هزینه های گزاف کار با یک شرکت بد در زمینه سئو شوید. این هزینه ها انواع مختلفی دارد:

    1. استفاده از سئو ارزان احتمالا مجازاتی برای شما به همراه خواهد داشت. بنابراین حتی اگر تاکتیک های بی کیفیت و غلط در کوتاه مدت برای شما مناسب باشند در طولانی مدت به ضرر شما خواهند بود. اگر سایت شما جریمه شود مجبورید دوباره از نو کار خود را شروع کنید.
    2. اگر سایت شما جریمه شود باید راهی طولانی برای بازیابی آن طی کنید. در حقیقت میزان ترافیک سایت شما ممکن است هرگز بهبود نیابد.
    3. علاوه بر این با کم شدن میزان ترافیک اکنون چگونه قرار است فروش داشته باشید؟ اینها فقط هزینه های مشهود شما در صورت استفاده از سئو ارزان است. همچنین باید هزینه های زمانی را که صرف کرده اید را نیز در نظر بگیرید. اگر سایت شما جریمه شود وقت و سرمایه گرانبهایی را که قبلا خرج کردید را تلف شده خواهید دید.

سئو ارزان

سئو ارزان

با سئو ارزان ارزش افروده ای دریافت نخواهید کرد

محتوای با کیفیت و بک لینک ها دارایی کسب و کار و سایت شما هستند و به این معنی است که آنها در بلند مدت ارزش مالی برای شما به ارمغان می آورند. در واقع حتی اگر شما فرآیند کار خود را به صورت مقطعی متوقف کنید گوگل الگوی رشد مداوم شما را می بیند و به آنها پاداش می دهد.

خدمات سئو ارزان هیچ دارایی قابل لمسی و ارزش افزوده ای به شما نمی دهد. این مشکل به این دلیل است که آنها سرمایه ای برای ایجاد محتوای با کیفیت یا به دست آوردن بک لینک با کیفیت ندارند.

استفاده از Scalability = Cookie Cutter

اکثر شرکت های بهینه سازی موتور جستجوگر مقرون به صرفه باید از استراتژی های Cookie Cutter استفاده کنند. آنها توانایی پرداختن هزینه به هر شرکتی برای حل مشکلات به صورت خلاقانه و راه حل های فردی ندارند و سعی می کنند شما را با قیمت و یا تکنیک ویژه فریب داده تا خدمات سئو ارزان خود را به شما بفروشند. اما باید بدانید هر مشتری با مشکلات و موانع مختلف رو به رو است. سئو یک مهارت پویاست و متخصصان سئو به طور مداوم در حال یادگیری و پیشرفت هستند.

در خدمات سئو ارزان از تیم غیر متخصص استفاده می شود

شرکت هایی که خدمات سئو ارزان و مقرون بصرفه ارائه می دهند مجبورند از نیروی کار ارزان یا برون سپاری مقرون بصرفه استفاده کنند و این غالبا مساوی با کم تجربگی و کار نامناسب است. آژانس های خوب ارزان نیستند زیرا از متخصصان معتبر و اثبات شده استفاده می کنند و این متخصصان از توانایی خود برای نتیجه گیری اطمینان دارند.

نظرات کاربران