ستاره دار کردن مطلب در گوگل

نحوه ستاره دار کردن مطلب در گوگل

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا و چگونه برخی از مطالب در گوگل دارای ستاره های ویژه ای هستند؟ برای مثال به دنبال یک برند لباس می گردید و هنگام جستجو متوجه می شوید که برخی از سایت ها دارای یک ستاره در پایین صفحه هستند؛ ستاره های گوگل نشان دهنده این هستند که برند مورد نظر شما قابل اعتماد است و شما می توانید خرید خود را با خیال راحت انجام دهید. این ستاره ها در واقع حس اعتماد را به مشتری ها و جستجوگران می دهند و اعتبار وب سایت و یا مطلب را بالا می برند. به دست آوردن این ستاره ها آسان است و شما می توانید آن ها را به سادگی در اختیار خود داشته باشید و از اعتبار آن ها لذت ببرید. ما در این مقاله به نحوه ستاره دار کردن مطلب در گوگل می پردازیم. اگر شما نیز به دنبال دریافت ستاره برای مطلب و یا کسب و کار خود هستید، این مقاله برای شماست! در ادامه با ما همراه شوید.

ستاره دار کردن مطلب در گوگل چگونه کار می کند؟

ستاره دار کردن مطلب در گوگل

ستاره ها نتیجه یک جستجوی ویژه در گوگل هستند که اطلاعات اضافه ذخیره شده را به شما می دهند؛ با در اختیار داشتن آن ها، هرگاه که کسی مطلب و یا نام برند شما را در گوگل سرچ کند، رتبه بندی گوگل به شکل ستاره نشان داده می شود که این باعث می شود تا کاربران بدانند این وب سایت قابل اعتماد است. در واقع ستاره دار کردن مطلب در گوگل، بهترین راهکار برای به دست آوردن سوشال پروف یا همان تایید اجتماعی است. سوشال پروف باعث می شود تا مخاطب حس کند که سایت شما ارزش بالایی دارد و باید این مطلب را چک کند. در واقع اگر آن ها ببینند که رتبه سایت شما خوب است و چند ستاره در اختیار دارید، متوجه می شوند که دیگران سایت شما را دوست داشته اند و همین باعث می شود تا آن ها بر روی وب سایت شما کلیک کنند. این یک فکت روانشناسی است.

آموزش ستاره دار کردن مطلب در گوگل

آموزش ستاره دار کردن مطلب در گوگل

اگر می خواهید رتبه بندی خود را در سرچ های گوگل نشان دهید، باید اقدام به انجام کار هایی کنید که ما در ادامه به آن ها می پردازیم.

ستاره دار کردن مطلب در گوگل کار آسانی نیست و به گفته گوگل، برای واجد شرایط بودن باید نظرات مشتریان و یا بینندگان به طور مستقیم از سایت شما دریافت شود. این بدین معنا است که شما نمی توانید از نظرات جمع آوری شده به کمک وب سایت های شخص ثالث استفاده کنید و آن ها واجد شرایط ستاره دار کردن مطلب در گوگل نیستند. گوگل قوانین مشخص خود را دارد که برای دریافت ستاره باید به طور کامل رعایت شوند؛ برای مثال شما باید نظرات مشتریان زیادی را در سایت خود دریافت کرده باشید. یک راه ساده برای به دست آوردن نظرات مشتریان این است که از آن ها بخواهید در نظرسنجی سایت شرکت کنند و نظرات و انتقادات خود را بنویسند. با انجام این کار ممکن است مشتریان زیادی از خرید خود و یا از خواندن مطلب شما راضی باشند و و خوشحال شوند اگر بتوانند نظراتشان را با شما در میان بگذارند. برای انجام این کار شما می توانید یک لینک نظرسنجی در فاکتور های ارسال شده به ایمیل آن ها ارسال کنید و از آن ها بخواهید که شرکت کنند. راهکار دوم این است که آن ها را تشویق به بازدید از مطالب و یا محصولات کنید و نظر شان را درباره آن ها  بپرسید. همچنین می توانید ایمیل های تشکر و سپاسگزاری برای آن ها ارسال کنید و انتقادات آن ها را دریافت کنید.

نظرات مشتری در سایت

هنگامی که نظرات و انتقادات بسیاری را از بینندگان و یا مشتریان خود دریافت کردید، اکنون وقت این است که آن ها را بر روی سایت به نمایش بگذارید تا با تقویت سئو سایت خود پیشرفت کنید. ما به شما توصیه می کنیم تا صفحه مخصوصی را برای نظرات تشکیل دهید و همه انتقادات و پیشنهادات را در آن صفحه قرار دهید. می توانید برای مشتریان خود پروفایل بسازید و نظرات آن ها را همراه با نام و یک عکس بر روی سایت خود قرار دهید؛ البته برای انجام این کار ابتدا باید این اجازه را از آن ها بگیرید. انجام این کار باعث می شود تا بینندگان با دیدن عکس مشتریان شما و نظرات مختلف آن ها احساس خوبی پیدا کنند و حس اعتماد قوی تری را به وب سایت شما داشته باشند، آن ها با دیدن نظرات بسیار متوجه اعتبار فروشگاه و یا وب سایت شما می شوند و به راحتی اقدام به خرید و یا خواندن مطالب شما می کنند. اگر در صفحات مجازی و سوشال مدیا از بینندگان و یا مشتریان خود بازخورد مثبتی دریافت می کنید و یا آن ها برای شما عکس و فیلم ارسال می کنند، حتما به یاد داشته باشید که آن ها را با کسب اجازه از مشتری، در سایت خود قرار دهید و دیگر مشتری ها را نیز تشویق به انجام این کار کنید.

 برای مشتریان قدیمی و جدید خود ایمیل های تشکر ارسال کنید که در آن ها متن هایی جهت قدردانی قرار گرفته است، در آخر از آن ها بخواهید که نظرات خود را ثبت کنند و اگر از شما خریدی داشته اند، پیشنهادات و انتقادات خود را برای شما در جهت پیشرفت وب سایت ارسال کنند. این گونه شما با یک تیر دو نشان را زده اید! شانس شما برای ستاره دار کردن مطلب در گوگل بیشتر می شود و همچنین حس اعتماد بینندگان به سایت را افزایش خواهید داد.

جمع بندی

همان طور که در بالا پیش تر گفته شد؛ ستاره دار کردن مطلب در گوگل کار چندان آسانی نیست و نیاز به صرف زمان و انرژی دارد؛ اما با انجام برخی کار ها  و به کار بستن بعضی ترفند ها از جمله افزایش نظرات آنلاین می توانید آن را دریافت کنید و اعتبار مطالب خود را بالا ببرید. امید است که این مقاله به شما در شناخت رتبه بندی و ستاره دار کردن مطلب در گوگل کمک کرده باشد. از این که تا به اینجا همراه ما بوده اید بسیار متشکریم.

نظرات کاربران