صفحه تماس با ما

چرا صفحه تماس با ما برای وب سایت مهم است؟

 در طراحی وب سایت باید به عناصر زیادی توجه کنید. یکی از این عناصر که از اهمیت زیادی برخوردار است، صفحه تماس با ما می­باشد که زمینه تعامل میان بازدید کننده و شما را فراهم می­کند. شاید به این فکر کنید که تنها وجود آدرس، ایمیل، و شماره تماس در انتهای صفحات وب سایت شما کافیست و دیگر نیاز به صفحه تماس با ما ندارید اما بازدیدکنندگان زمانی که با این صفحه رو به رو می­شوند باور می کنند که شما در هر زمانی در دسترس هستید.

 

صفحه تماس با ما برای چیست؟

اولین عملکرد صفحه تماس با ما، جلب توجه کاربران سایت است. اگر وبسایت شما نظر کاربران را به خود جلب کند یا از کاربران نظر، سوال و انتقادی دریافت کنید به سادگی آنها می­توانند با شما، به وسیله این صفحه ارتباط بر قرار کنند.

دومین اما احتمالاً مهمترین دلیل برای ایجاد صفحه تماس با ما، تسهیل همکاری است. بخش “تماس با ما” به کاربران کمک می کند تا با مدیر وب سایت تماس بگیرند و بنابراین صاحب وب سایت با مشتریان خود ارتباط بر قرار می کند.

صفحه تماس با ما، یک تیر و دو نشان است، این صفحه به افزایش رضایت مشتریان از وب سایت و شرکت کمک می کند، به علاوه کیفیت خدمات شما را ارتقا می دهد. بسیار آسان، افراد افکار و پیشنهادات و راهنمایی ها همچنین توصیه های خود را از طریق فرم تماس ارسال می کنند. بنابراین می توانید وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید و درک کنید که مخاطبان شما چگونه آن را می بینند.

صفحه تماس با ما برای چیست؟

فرم تماس با ما باید دارای چه اطلاعاتی باشد؟

فرم تماس با ما یک فرم معمولی است که دارای مجموعه ای از سوالات است که باید توسط بازدیدکنندگان شما پر شود. سپس جزئیات به طور خودکار به آدرس ایمیل شما ارسال می شود تا بتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید و به استخراج اطلاعات و داده های مفید از آن مشغول شوید.

صفحه تماس با ما شامل فیلد های زیر است البته بسته به نیاز شما این اطلاعات ممکن است متفاوت باشند.

  • نام کامل بازدیدکنندگان پایگاه داده شما
  • آدرس ایمیل، که می تواند به شما در لیست ایمیل شما کمک کند.
  • شماره تلفن برای تماس مجدد با کاربران در صورت نیاز
  • پیوست ها، به طوری که افراد بتوانند یک فایل خارجی، تصویر، ویدئو و غیره را به اشتراک بگذارند.
  • نقشه تعاملی که محل کسب و کار شما را نشان می دهد.
  • پیام تأیید، که نشان می دهد “پیام شما با موفقیت ارسال شد.”

 

صفحه تماس باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

صفحه تماس با ما باید کاربردی و کاملا واضح باشد، زیبا باشد و به صورت هوشمندانه طراحی شود و همچنین رنگ ها، فونت ها، موقعیت فرم باید مناسب باشند. توجه داشته باشید که شما باید پاسخگو این صفحه باشید و به نظر ارسال شده توسط بازدیدکنندگان اهمیت داده و در کوتاه ترین زمان پاسخ دهید. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید نحوه ارتباط کاربران سایت با شماست، به این صورت که شما باید صفحه خود را طوری طراحی کنید که افراد بتوانند روش تماس با شما را انتخاب کنند و درج آدرس ایمیل خود را نیز فراموش نکنید.

 صفحه تماس باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

ویژگی های صفحه تماس با ما

بیایید بررسی کنیم که چگونه صفحه تماس با ما به کسب و کار شما کمک می کند و چه ضرورتی است که فرم را در وب سایت خود قرار دهید.

صفحه تماس با ما به شما در پیداکردن سرنخ های بیشتر جهت توسعه تجارت کمک می کند. هنگامی که بازدیدکننده از محصولات و خدمات وب سایت شما بازدید می کند، زمان مناسبی است تا از نظر آن ها برای بهبود کیفیت کار خود استفاده کنید. در نهایت به شما کمک می کند تا لیستی از بازدیدکنندگان خود فراهم کنید و درصد رضایتمندی آنها و همچنین نظراتشان را تجزیه و تحلیل کنید.

از دیگر مزایا این فرم این است که دسترسی شما را بیشتر می کند. شما نمی توانید با شماره تلفن خود تعاملی به این صورت با بازدیدکنندگان داشته باشید، در دسترس باشید و همچنین نمی توانید مشتریان احتمالی خود را بدون این فرم شناسایی کنید. بنابراین، فرم های تماس نقش مهمی در کسب و کار دارند.

داشتن یک فرم تماس باعث می شود بازدیدکنندگان با شما راحت تر مکالمه کنند. آنها مجبور نیستند نگران ایمیل ها و راه های ارتباطی دشوار باشند وقتی تماس فقط با یک کلیک برقرار می شود.

دیگر مزیت صفحه تماس با ما این است که اطلاعات جمع آوری شده را در اختیار شما قرار می دهد. وقتی مشتریان به شما ایمیل می زنند، ممکن است اطلاعات زیادی مانند شماره تلفن یا شماره سفارش را از دست بدهند. در فرم های تماس، می توانید فیلدها را با توجه به نیازها و مخاطبان خود ذکر کرده و پر کردن آنها را الزامی کنید و از اطلاعات آنها بهره مند شوید.

 

مکان مناسب برای صفحه تماس با ما کجاست؟

مکان مناسب برای صفحه تماس با ما کجاست؟

بیایید ابتدا در مورد همه مکانهای ممکن که می توانید فرم تماس خود را در وب سایت خود قرار دهید صحبت کنیم.

منوی اصلی: مهمترین و بهترین مکان است. منو اصلی اولین چیزی است که یک بازدید کننده با آن روبرو می شود و حرکت کاربر در صفحات مختلف با استفاده از منوی اصلی بسیار آسان است.

نوار کناری: قرار دادن فرم تماس در نوار کناری باعث می شود که در هر صفحه یا وبلاگی که بازدیدکنندگان از آن عبور می کنند نمایش داده شود. حتی اگر بازدیدکننده در حال خواندن وبلاگ یا مرور محصول است، می تواند به راحتی یک فرم را پر کند.

صفحه درباره ما: اگرچه این صفحه تماماً مربوط به تجارت شما است، اما ایده خوبی است که فرم تماس را در اینجا قرار دهید. می توانید در مورد تجارت خود صحبت کنید و همچنین صفحه تماس با ما  را به این صفحه اضافه کنید.

صفحه تماس: می‌توانید صفحه ای مخصوص این فرم داشته باشید و آن را از دیگر صفحات خود جدا کنید تا بازدیدکننده با کلیک بر روی گزینه تماس با ما وارد صفحه اختصاصی این فرم  شود.

پاورقی: افراد معمولاً در منوی پاورقی به دنبال اطلاعات تماس هستند، که این امر می‌تواند به شما کمک کند. آنها می توانند به راحتی روی منوی پاورقی کلیک کرده و فرم را جستجو کنند.

نظرات کاربران