فروشنده دورکار

چگونه می توان به عنوان یک فروشنده دورکار موفق شد

کسب و و کارهایی که دورکاری را به عنوان خط مشی خود انتخاب کرده اند، طی 5 سال گذشته تقریباً 50٪ رشد داشته است. اخیراً ، ما شاهدیم که تعداد افرادی که بخاطر شرایط کرونا مجبور به دورکاری شده اند سر به فلک می کشد – که تلاش برای موفقیت به عنوان یک فروشنده دورکار را بیش از هر زمان دیگری مهم می کند.

کار در خانه مزایای زیادی دارد ، اما به انضباط و تمرکز زیادی نیز نیاز دارد.

اگر تازه کار در خانه را شروع کرده اید ، ممکن است فهمیده باشید که وقتی در خانه خود با تمام راحتی ها و عوامل حواس پرتی احاطه شده اید ، ایجاد انگیزه برای کار موثر می توانید یک چالش واقعی باشد.

برای اطمینان از اینکه می توانید بازده خود را حفظ کنید ، حتی وقتی کار خود را بصورت یک فروشنده دورکار انجام می دهید باید یک سری نکات را رعایت کنید.

در این مطلب از بیزون چند نکته مفید برای دستیابی به موفقیت به عنوان یک فروشنده دورکار آورده شده است.

فروشنده دورکار

چگونه می توان به عنوان یک فروشنده دورکار موفق شد

فاکتورهای زیادی وجود دارد که به موفقیت یک فروشنده دورکار کمک می کند. با تعداد فزاینده ای از کارمندان از راه دور ، این لیست برای اطمینان از پیشرفت در این زمینه جمع آوری شده است.

 

یک برنامه روزانه را در محل کاری خود حفظ کنید

روال ها و بهره وری دست به دست هم می دهند. اگر می خواهید یک برنامه روزمره داشته باشید ، بزرگترین پیشنهاد برای پیشرفت در کار، تسلط بر هنر ایجاد لیست است.

توانایی شما در تهیه لیست و سازماندهی آنها ، و بعدتر یافتن نظم برای پیروی از آنها رمز موفقیت در دورکاری است. همه افراد موفق لیستی تهیه می کنند ، بنابراین اگر موفقیت هدف نهایی شما است ، داشتن لیست امور، راهکاری عالی برای شروع است.

برای اینکه بین کارمندان دورکار این لیست را تبادل کنید می توانید از جیرا یا تریلو استفاده کنید و مسئولیت ها و انجام کارهای کل کسب و کار را از این طریق ببینید. اما به عنوان یک فروشنده دورکار باید برای خودتان یک لیست ایجاد کنید تا روند کارها از دستتان در نرود.

فروشنده دورکار

یک فرآیند پیگیری فروش سازمان یافته ایجاد کنید

اجازه ندهید که سر رشته امور از دستتان در برود. هنگامی که با مشتری صحبت کردید ، حواستان باشد که روند پیگیری را انجام داده اید. تمام مواردی که در طول مکالمه با مشتری مورد بحث قرار گرفت را جمع بندی کنید و بلافاصله پیگیری کنید. می توانید خلاصه ای از روند مکالمه با مشتری در لیست خود یادداشت کنید.

 

اهرم تماس های تلفنی برای یک فروشنده دورکار

یکی از مزایای کار از راه دور این است که خانه ساکت و آرام است و امکان مکالمه فرد به فرد بدون وقفه را فراهم می کند. هنگامی که با مشتریان صحبت می کنید ، به حرفهایشان توجه کنید و مطمئن شوید که به وعده های خود عمل می کنید.

 

از پیام های ویدئویی و تصویری زنده استفاده کنید

برای اتصال فراتر از صفحه کلید و پیام های متنی، می توانیداز ابزارهایی مانند تماس تصویری استفاده کنید. آینده ، درآمد و کیفیت زندگی شما به توانایی شما در استفاده مناسب از پیام های ویدئویی و نمایش های زنده بستگی خواهد داشت. ما در عصر دیجیتال آنقدر خوش شانس هستیم که حتی اگر از نظر اجتماعی فاصله داریم ، می توانیم احساس کنیم از طریق پیام رسانی تصویری ارتباط راحت تر و مفیدتری داشته باشیم. می توانید در صورت لزوم با مشتری هماهنگ کنید و یک جلسه آنلاین از طریق اسکایپ داشته باشید. همچنین ویدیو مسیج ها یا پیام های صوتی به انتقال بهتر لحن کلام شما کمک می کنند.

 

روی نتایج تمرکز کنید ، نه زمان

میزان کارایی خود را با میزان مشتری هایی که به دست آورده اید اندازه بگیرید و نه اینکه چند ساعت کار کرده اید. یکی از مهمترین چیزهایی که در هر زمینه کاری یاد خواهید گرفت نتیجه کاری شماست. به عنوان یک فروشنده دورکار باید بر فروشهای خود متمرکز شوید ، مهم نیست که چقدر طول می کشد تا به این هدف برسید.

 

ارتباطات مجازی موثر را تمرین کنید

اگر این موضوع یک مفهوم جدید و ناآشنا برای شما است، تحقیق کنید و مقالات مرتبط در مورد ارتباط موثر را بخوانید. یک منحنی یادگیری وجود دارد ، اما اگر سطح این منحنی را پایین بیاورید ، در مسیر موفقیت قرار خواهید گرفت. تمرین ارتباطات مجازی موثر برای گفتگو با افراد احتمالی و همکاران مهم و ضروری است.

 

نوع منحصر به فرد ارتباط با مشتری را کشف کنید

بهترین روش برقراری ارتباط با مشتریان خود را پیدا کنید. هرکسی به شیوه مخصوص به خودش را درباره ارتباطات مجازی دارد. ممکن است یکی با تماس صوتی راحت باشد و مشتری دیگری ترجیح بدهد که با پیام با شما در ارتباط باشد. سعی کنید مشتری را بشناسید تا ارتباط بهتری از راه دور داشته باشید. وقتی طبق خواسته مشتری عمل کنید، احتمال خرید مشتری از شما افزایش پیدا می کند.

فروشنده دورکار

چگونه می توان به عنوان یک فروشنده دورکار نتایج خوبی بدست آورد

موفقیت برای یک فروشنده با نتایج سنجیده می شود. شما می توانید تمام تکنیک های فوق را اجرا کنید ، راهکارها رو دوباره بسنجید. نقاط قوت و ضعف خود را مشخص کنید و روی مواردی که باید تمرکز کنید، وقت بیشتری بگذارید.

 

نظرات کاربران