هک رشد اینستاگرام

هک رشد اینستاگرام

هک رشد اینستاگرام چیست؟ همه ما امروزه از این مسئله آگاه هستیم که شبکه های اجتماعی از محبوبیت بالایی بین کاربران اینترنتی در سراسر دنیا برخوردار هستند. حال یکی از این رسانه ها و شبکه های اجتماعی که به صورت روزافزون در حال جذب کاربر و مخاطب است، شبکه اجتماعی اینستاگرام است. محبوبیت شبکه اجتماعی اینستاگرام در چند سال اخیر به شکل قابل توجهی افزایش یافته است و همین مسئله باعث شده است که بسیاری از کسب و کار ها و شرکت ها برای معرفی برند خود به کاربران و جذب مشتری به این شبکه اجتماعی رو آورند و حساب هایی در این شبکه اجتماعی برای خود ایجاد کنند.

طبق آمارهایی که به دست آمده است، شبکه اجتماعی اینستاگرام از نظر تعداد کل کاربران فعال، ششمین پلتفرم محبوب بین رسانه ها و شبکه های اجتماعی محسوب می شود. شبکه اجتماعی اینستاگرام دومین پلتفرم پر بازدید بعد از فیس بوک است و کاربران آن به طور متوسط روزانه 53 دقیقه وقت خود را در این پلتفرم می گذرانند.

هک رشد اینستاگرام

بدیهی است که هر پلتفرمی که از چنین محبوبیتی برخوردار باشد، فرصتی عالی برای کسب و کارها و شرکت ها محسوب می شود تا بتوانند برند خود را به دیگر کاربران معرفی کنند و محصولات و خدمات خود را به فروش برسانند. در نتیجه، شبکه اجتماعی اینستاگرام پلتفرم مناسبی برای بازاریابی کسب و کار محسوب می شود. حداقل 25 میلیون کسب و کار در حال حاضر در اینستاگرام پروفایل دارند و بسیاری از این مشاغل قصد دارند هزینه های خود را در این سایت افزایش دهند. مطالعه اخیر Hootsuite نشان داد که از آن دسته از مشاغلی که قصد دارند در سال 2021 هزینه های خود را در بازاریابی رسانه های اجتماعی افزایش دهند، 60٪ برنامه ریزی می کنند که به طور خاص در اینستاگرام هزینه بیشتری کنند.

 

هک رشد اینستاگرام چیست؟

هک رشد اینستاگرام چیست؟

هک رشد به معنای به دست آوردن تعداد زیادی دنبال کننده در سریع ترین زمان ممکن است. هک رشد اینستاگرم معمولا شامل آزمایش چندین تکنیک برای پیدا کردن پست ها و محتواهایی است که قابلیت ویروسی شدن دارند، است. هک رشد اینستاگرام تکنیک بسیار مناسبی برای شرکت هایی که قصد دارند به سرعت آگاهی مردم به برند خود را افزایش دهند، محسوب می شود.

با این حال، برخی از کارشناسان حوزه بازاریابی هشدار می دهند که اگر هک رشد اینستاگرام به صورت هدفمند و به خوبی اجرا نشود، ممکن است شکست بخورد. یافتن تعادل بین رشد سریع که به سرعت ناپدید می شود و رشد سریع و ثابت اغلب به برنامه ریزی قبل از شروع هک رشد بستگی دارد.

 

کارهایی که قبل از هک رشد اینستاگرام باید انجام دهید

کارهایی که قبل از هک رشد اینستاگرام باید انجام دهید

اشتباهی که خیلی از بازاریابان تازه کار انجام می دهند این است که بدون توجه به نکاتی، هک رشد اینستاگرام را برای حساب کاربری کسب و کار مورد نظر خود آغاز می کنند. هر زمانی که قصد داشتید برای حساب کاربری خود در اینستاگرام از تکنیک هک رشد استفاده کنید، بهتر است به سه نکته ای که در ادامه مقاله به آن ها می پردازیم، دقت کنید.

  • بررسی کنید که آیا حساب کاربری شما تجاری است یا خیر.

اولین گام برای آن که تعداد دنبال کنندگان شما در اینستاگرام افزایش یابد، این است که یک نوع حساب کاربری مناسب در اینستاگرام داشته باشید. هر کاربری که وارد شبکه اجتماعی اینستاگرام می شود، می تواند حساب های کاربری متفاوتی را برای خود ایجاد کند، اما تنها کاربرانی که حساب کاربری تجاری دارند می توانند از داده هایی که اینستاگرام برای تجزیه و تحلیل دنبال کنندگان در اختیار صاحبان حساب ها قرار می دهد، استفاده کنند.

در نتیجه، قبل از آن که از استراتژی هک رشد اینستاگرام برای حساب کاربری خود استفاده کنید، باید بررسی کنید که حساب کاربری شما در اینستاگرام چه نوع حسابی است. اگر کسب و کار شما با یک حساب شخصی کار می کرده است، می توانید با رفتن به تنظیمات، حساب کاربری خود را به راحتی به یک حساب تجاری تبدیل کنید و از مزیت هایی که اینستاگرام برای این حساب ها ترتیب دیده است، بهره ببرید.

زمانی که حساب کاربری شما به یک حساب تجاری تغییر کرد، در نمایه خود و در زیر بخش بیوگرافی شرکت، گزینه ای به نام “Insights” خواهید دید. زمانی که این گزینه را انتخاب کنید، وارد بخش تجزیه و تحلیل داخلی اینستاگرام می شوید. اگر برگه Insights را نمی‌بینید، احتمالاً باید نوع نمایه خود را تغییر دهید.

بررسی کنید که آیا حساب کاربری شما تجاری است یا خیر.
  • برای اینستاگرام اهداف تعیین کنید.

قبل از این که تکنیک هک رشد اینستاگرام را بر روی حساب تجاری خود پیاده کنید، هدفی برای خود تعیین کنید و برای خود مشخص کنید که کسب و کار شما از اینستاگرام چه می خواهد. به این ترتیب، می توانید استراتژی هایی را پیاده سازی کنید که به شما در رسیدن به اهداف مهم بازاریابی کمک می کند.

به طور مثال، اگر شما قصد دارید آگاهی مردم و کاربران نسبت به برند خود را افزایش دهید، باید مطمئن شوید که افرادی را هدف قرار می دهید که برای محصول شما مناسب هستند اما به احتمال زیاد اسمی از شما تا به حال نشنیده اند. این ممکن است به معنای هدف قرار دادن افراد در یک منطقه جغرافیایی یا گروه سنی جدید باشد.

  • مخاطبان خود را بشناسید

یکی از بهترین اطلاعاتی که از Insights اینستاگرام می توانید کسب کنید این است که شخصیت مخاطبان و کاربرانی که شما را دنبال می کنند، چگونه است. Insights اینستاگرام به شما می گوید که کاربرانتان چه نوع محتواهایی را دوست دارند و چه زمانی در برنامه فعال هستند. زمانی که شما از این مسائل آگاه باشید می توانید خیلی بهتر استراتژي هک رشد اینستاگرام را بر روی حساب کاربری خود پیاده کنید.

نظرات کاربران