وبسایت های سرگرم کننده

وبسایت های سرگرم کننده

یکی از مسائلی که در زمینه طراحی وب ثابت شده است این است که اگر طراحی وب سایتتان به نحوی باشد که کاربران بتوانند با وب سایتتان تعامل برقرار کنند، وب سایت شما نزد بازدید کنندگان، جذاب تر و سرگرم کننده تر به نظر می رسد. اگر کاربران بتوانند هنگامی که در وب سایت شما در حال کاوش هستند، خود نیز به مشارکت بپردازند، توجه آن ها از همان ابتدا به وب سایت شما جلب می شود و این تعامل، کاربران را به مرور و مطالعه محتوای شما تشویق می کند. در ادامه به مزایای وبسایت های سرگرم کننده می پردازیم.

وب سایت ها برای آن که کاری کنند که کاربرانشان بتوانند با آن ها به مشارکت بپردازند، اغلب از بازی ها، تصاویر، ویدیوها، مطالب بی اهمیت، چت آنلاین یا آزمون ها استفاده می کنند. چنین محتوا هایی که کاملا مشارکتی و تعاملی هستند و چندان پیچیده نیز نیستند، برای کاربران سرگرم کننده محسوب هستند. زیرا کاربران با شرکت در اقدامات ساده و جالب می توانند تمامی بخش های وب سایت را بررسی و کاوش کنند. حرکت از یک بخش به بخش دیگر مثل انجام یک بازی است، حتی اگر تنها با هدف نمایش یک محصول یا معرفی یک برند به عموم صورت گیرد.

وبسایت های سرگرم کننده

چنین وب سایت هایی معمولا با خلاقیت بالا طراحی می شوند و از انیمیشن های جالب نیز استفاده می کنند. همانطور که متوجه شده اید، مشارکتی و تعاملی بودن یکی از ترفند های وبسایت های سرگرم کننده است.

یکی دیگر از مزیت های وب سایت های تعاملی این است که هنگامی که کاربران می توانند با وب سایت شما به مشارکت بپردازند، حس اعتماد عمیق تری بین کاربران و آن برند به وجود می آید که همین حس اعتماد در فروش محصولات آن برند کمک چشمگیری می کند. ما در این مقاله قصد داریم تا وبسایت های سرگرم کننده را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با روش هایی که این وب سایت ها موفق شده اند وب سایت خود را جذاب و سرگرم کننده نشان دهند، آشنا شوید تا از این روش ها برای افزایش جذابیت و سرگرم کنندگی وب سایت خود استفاده کنید.

 

  • Makemepulse

Makemepulse

استودیوی تعاملی makemepulse به دلیل خلاقیت بالای خود در طراحی سایت و همچنین در صنعت دیجیتال به سرعت شهرت زیادی کسب کرد. اگر بخواهیم بعضی از مشتریان استودیوی تعاملی makemepulse را نام ببریم، می توانیم به Google، Ubisoft، Netflix و UNIICEF اشاره کنیم.

پروژه ای که باعث شده makemepulse شهرت بالایی در دنیای اینترنت و وب کسب کند، پروژه Nomadic Tribe بود که به نحوی به عنوان ادای احترام به یکی از بهترین هنرمندان کتاب های مصور تمام دوران، ژان ژیرو، ایجاد شد. پروژه Nomadic Tribe داستان قبیله ای است که هر سال، به طور دقیق در شب سال نو، از جزیره ای به جزیره دیگر نقل مکان می کنند.

داستان این پروژه تعاملی که در ژانر ماجراجویی است، در چهار فصل می گذرد و در طول داستان، شما کاملا با نحوه زندگی این افراد آشنا می شوید و با مرور زمان احساس نزدیکی به افراد داستان پیدا می کنید. یکی از مواردی که باعث شده است makemepulse جزء وبسایت های سرگرم کننده قرار بگیرد، توجه بی نهایت دقیق و خیره کننده به جزئیات است که همین موضوع در قوی کردن حس همزات پنداری کاربران با کاراکتر های داستان کمک چشمگیری می کند.

 

  • Gucci Off The Grid

Gucci Off The Grid

Gucci Off The Grid یکی دیگر از وبسایت های سرگرم کننده در دنیای وب است که همانطور که در نامش عبارت Gucci به چشم می خورد، در رابطه با فشن و طرح های مد است. ایده Gucci Off The Grid در مورد استفاده از مواد بازیافتی و پایدار برای ایجاد طرح های مد است. یکی از ویژگی های این وب سایت که آن را منحصر به فرد و جذاب کرده است، رنگ هایی است که در آن به چشم می خورد. اکثر رنگ هایی که در این وب سایت مورد استفاده قرار می گیرند، متمایل به قهوه ای ملایم و بژ و سبز تیره هستند که با مضمون وب سایت تناسب زیادی دارد.

هنگامی که کاربر وارد وبسایت Gucci Off The Grid شود، تشویق می شود که در یک مسابقه جذاب شرکت کند که در آن مسابقه باید به یک سری سوالات مرتبط با ایده وب سایت پاسخ دهد. هر بار که شما پاسخ درستی دهید، یک خانه درختی روی درخت برای شما ظاهر می شود. هدف درخت جدیدی که برای شما ظاهر می شود این است که اطلاعات بیشتری در رابطه با پروژه Gucci Off The Grid به شما بدهد.

  • Salvatore Casalino

Salvatore Casalino

یکی دیگر از وب سایت هایی که می توان آن را جزء وبسایت های سرگرم کننده دنیای وب لحاظ کرد، وب سایت Salvatore Casalino است. Salvatore Casalino یک روش عالی برای به یاد ماندنی کردن مجموعه خود پیدا کرده است. این توسعه دهنده که در حوزه front-end فعالیت می کند، یک ارائه تعاملی قابل پخش از تجربه کاری خود ایجاد کرده است که در مورد مهارت های او صحبت می کند.

نظرات کاربران