چگونه در صفحه اول گوگل باشیم ؟

چگونه صفحه اول گوگل باشیم؟

در این متن می خواهیم بدانیم که چگونه صفحه اول گوگل باشیم؟

کاملا واضح است که صفحه اول گوگل برای هر مشاغل یک هدف ارزشمند (نه ضروری) است، اما اجازه دهید ابتدا مزایای خاص آن را بررسی کنیم، زیرا این امر می تواند به شما در اولویت بندی استراتژی کسب و کار کمک کند.

قرار گرفتن در صفحه اول به معنی افزایش میزان کلیک است.

این یک واقعیت شناخته شده است که صفحه اول گوگل بیشترین میزان بازدید را به خود اختصاص می دهد.

گوگل برای تقریبا هر موضوعی، مطالب مفید و مرتبط با نیاز کاربر را جستجو می کند. می توانیم با استفاده از این قدرت و نفوذ گوگل کسب و کار کوچک خود را در صفحه اول گوگل مشاهده کنیم.

چقدر طول می کشد که صفحه اول گوگل باشیم؟

کوتاه ترین پاسخ به این سوال بین بازه ۶تا۱ سال است و جواب بلند این است که به عواملی بستگی دارد: در اوایل سال ۲۰۰۰ رتبه بندی در گوگل خیلی آسان بود، شما تنها کافی بود کلید واژه های اصلیتان را به عنوان، URL (آدرس اینترنتی) به بدنه محتوا اضافه می کردید، ۱۰ نتیجه جستجو گوگل ظرف چند هفته یا حتی چند روز را بدست می آوردید.

در اینجا به چندین مورد از اقداماتی که به کمک آن ها می توان رتبه سایت شما را افزایش داد اشاره می کنیم:

  • افزودن کلمات کلیدی به مکان های خاص در وب سایت شما
  • ایجاد محتوا برای انسان، نه گوگل
  • تاکید بر مکان
  • به طور منظم بروزرسانی و حفظ لیست گوگل شما
  • وب سایت شما باید سرعت بارگذاری بالا، uxخوب، امنیت و ساختارمناسب داشته باشد.
چگونه در صفحه اول گوگل باشیم ؟

کلمات کلیدی خود را تعیین کنید:

ابتدا مشخص کنید که می خواهید گوگل با صفحات وب سایت شما به کدام سوالات جستجو پاسخ دهد این ها به عنوان کلمات کلیدی شناخته می شوند که می توانند تک کلمه یا عبارت باشند.

 اینکه چگونه در صفحه اول گوگل باشید؟ باید هر صفحه در وب سایت شما مجموعه ای متفاوت از کلمات کلیدی را هدف قرار دهد تا صفحات با یکدیگر رقابت نکنند. کلمات کلیدی مناسب برای تجارت شما کلماتی است که مشتریان ایده آل شما برای دریافت محصولات و خدمات مورد نیاز خود در گوگل تایپ می کنند. برای کمک به انتخاب کلمات کلیدی برای تجارت خود، ابزار رایگان کلید واژه ها را امتحان کنید.

به گوگل بگویید از چه کلمات کلیدی استفاده می کنید:

یک مرحله مهم دیگر برای نشان دادن این که چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟ این است که گوگل بتواند سایت شما را اسکن، فهرست بندی و بازیابی کند؛ این کار را با قرار دادن کلمات کلیدی در مکان های زیر انجام دهید:

عنوان متا

هر پست، وبلاگ و صفحه وب سایت شما دارای یک عنوان متا است، این عنوان در بالای صفحه شما به عنوان لیست آن صفحه در نتایج جستجو ظاهر می شود.

توضیحات متا

علاوه بر این که به گوگل می گویید صفحه شما چیست، توضیحات متا به سرعت به جستجوگر می گوید که اگر روی صفحه شما کلیک کنند، انتظار او را می کشد و کلیک های مربوطه را به آن صفحه می افزاید. بنابراین توضیحات متا، به گوگل کمک می کند تا تجارت شما در صفحه اول متناسب با جستجوهای مناسب قرار گیرد اگر صفحه شما محتوا مناسب و مفیدی داشته باشد، آن صفحه می تواند رتبه خوبی از گوگل دریافت کند، و همچنین کاربران گوگل با بازدید از صفحه شما کمک می کنند که جایگاه شما در گوگل حفظ شود.

چگونه در صفحه اول گوگل باشیم ؟

URL شما از نام دامنه شما تشکیل شده است. درج کلمات کلیدی در URL شما به گوگل کمک می کند تا سریع تر متوجه شود صفحه شما چیست, همچنین URL در بین عنوان و توضیحات متا در نتایج جستجو ظاهر می شود.

یک URL خوب که با عنوان صفحه مطابقت دارد برای کاربران جذاب تر و قابل اعتماد است و برای حضور در صفحه اول مناسب تر است.

برچسب های Alt

گوگل فقط در صورتی می تواند تصاویر را مشاهده کند که تصویر دارای متن جایگزین باشد، اگر برچسب شما شامل کلمات کلیدی باشد گوگل ارتباط بیشتر با آن صفحه را تشخیص داده و با قرار دادن شما در صفحه اول نتایج جستجو، احساس راحتی بیشتری می کند.

چگونه در صفحه اول گوگل باشیم ؟

برای انسان بنویسید

البته محتوای صفحه شما مهمترین مکان برای کلمات کلیدی است که می خواهید برای آن ها رتبه بندی کنید با این حال بسیار مهم است که این کلمات کلیدی به طور سیستماتیک و بیش از حد، وارد نشده باشند بلکه به طور طبیعی در آن گنجانده شده اند. گوگل اکنون می تواند پر کردن کلمات کلیدی را تشخیص دهد و اگر این کار را انجام دهد شما را بسیار دور از صفحه اول نتایج خود قرار می دهد.

کلید ورود به صفحه اول گوگل ارایه محتوای مفید، قابل اعتماد، آسان برای خواندن اما آموزنده است که باعث می شود مخاطبان هدف شما در صفحات شما باقی بمانند و برای اطلاعات بیشتر باز گردند. فقط به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید در صفحه اول گوگل برای جستجو کلمات کلیدی خاص رتبه بندی کنید، صفحه شما باید اطلاعاتی را ارایه دهد؛ نه فقط کلمات کلیدی که کاربران هنگام تایپ آن سعی در بدست آوردن آن دارند. امیدواریم با مطالعه این متن به پاسخ این سوال که چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟ رسیده باشید.

نظرات کاربران