افزونه های گوگل ادز

معرفی افزونه های گوگل ادزدر ووکامرس

همان طور که به طور روزانه شاهد آن هستید، تمام زندگی انسان ها در حال پیشرفت به سمت دنیای دیجیتال و تکنولوژی است. اگر شما نیز کسب و کاری دارید که می خواهید آن را گسترش دهید و بازار هدف خود را پیدا کنید، لازم است راه های جدید و به روزی برای تبلیغ محصولات خود پیدا کنید. یکی از راه های موثر در بازاریابی، استفاده از افزونه های گوگل ادز است. در عین موثر بودن، راه اندازی و تحلیل کمپین گوگل ادز می تواند کمی دلهره آور باشد. به همین دلیل است که اغلب فروشندگان این گزینه را نادیده می گیرند و از تبلیغات سنتی استفاده می کنند. اگر شما می خواهید از این فرصت عالی استفاده کنید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

مزایای استفاده از گوگل ادز

افزونه های گوگل ادز
  • تبلیغات هدفمند: تا به حال برایتان پیش آمده است که وارد موتور جستجوگر گوگل شده  و با تبلیغاتی روبه رو شوید که مرتبط با نیاز و سرچ های قبلی تان است؟ پاسخ این سوال به طور واضح مثبت است. گوگل ادز تبلیغات را به سمت مشتری هایی روانه می کند که به محصول یا خدمات شما نیاز دارند. به همین دلیل است که تبلیغات هدفمند است و خریداران بیشتری را جذب خواهند کرد. با بهینه سازی کمپین گوگل ادز، بازدید از سایت شما بیشتر نیز خواهد شد.
  • تعامل بهتر: با ارائه تبلیغات خود به گوگل ادز کاری بیشتر از جذب مشتریان انجام خواهید داد. شما می توانید از این طریق آن ها را به صفحه اصلی خود بکشانید و تعامل بیشتری با آن ها داشته باشید. همچنین قادر به جمع آوری آدرس های ایمیل مختلف هستید تا بتوانید بهتر تعامل کنید و ارسال محصولاتتان را از این طریق نیز پیگیری کنید.
  • بررسی نتیجه تبلیغات: با استفاده از گوگل ادز، شما قادر به بررسی نتیجه تبلیغات مختلف هستید. گوگل ادز به شما نشان می دهد که کدام یک از تبلیغاتتان نتیجه بهتری داشته و کدام یک به خوبی عمل نکرده است. از این طریق می توانید محتوای خود را بهبود ببخشید و در نهایت مطالب بهتری را ارائه کنید.

افزونه های گوگل ادز

افزونه های گوگل ادوردز
  1. Google Ads & Google Shopping Feed

یکی از موثر ترین افزونه های گوگل ادز، همین نمونه است که سرعت تبلیغات شما را افزایش و نتیجه بهتری را نیز در اختیارتان قرار خواهد داد. برای مثال این افزونه کلمات کلیدی مناسب را به طور کاملا خودکار برای محصولات شما در سایت، تولید می کند. همچنین این افزونه کلمات کلیدی تکراری را از سایتتان دور خواهد کرد تا به طور اتفاقی از کلمات کلیدی تکراری استفاده نکنید و راندمان صفحه فروشتان افت نکند. با استفاده از این افزونه می توانید تعدادی کمپین گوگل ادز به وجود بیاورید. همچنین برای جستجو، تبلیغات نمایشی گوگل، تبلیغات بازاریابی مجدد گوگل و سایر موارد این چنینی نیز می توانید از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

  1. Google Listings and Ads

یکی دیگر از افزونه های رایگان و ساده ای که شما را قادر می سازد تا تبلیغات گوگل را با استفاده از داشبورد وردپرس و ووکامرس راه اندازی کنید، Google Listings and Ads  نام دارد. این افزونه به شما اجازه می دهد تا از فهرست های رایگان Google Shopping استفاده کنید، و یک راه بدون سر و صدا و دردسر برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی Google برای سایتتان در اختیار شما قرار می دهد. با این وجود، این افزار معایبی نیز دارد. برای مثال برخی از عملکرد هایی را که در سایر قسمت های Google Ads برای WooCommerce مشاهده می کنید، در این افزونه ارائه نخواهد شد. شما راهی برای ردیابی نرخ تبدیل نخواهید داشت و قادر به تولید کلمات کلیدی نیز نخواهید بود. همچنین قبل از استفاده خوب است بدانید که این افزونه امتیاز پایین تری نسبت به دیگر افزونه های گوگل ادز دارد.

Google Listings and Ads
  1. Google Ads ROI Optimizer

در میان افزونه های گوگل ادز، این مورد جزو نمونه های پر سر و صدا و کاربردی است؛ زیرا Google Ads ROI Optimizer  افرادی را که به طور مکرر از صفحه و محصولات شما بازدید می کنند را شناسایی می کند و تخفیفات کاربردی را برایشان در نظر خواهد گرفت تا از این طریق آن ها را بیشتر به سمت محصولاتتان جذب کند. این افزونه بسیار کاربردی است؛ اما لازم است ۲۰۰۰ دلار برای تبلیغات گوگل خرج کنید. همچنین باید 15 درصد نرخ بازگشت مشتری داشته باشید. به همین دلیل است که ما استفاده از آن را برای کسب و کارهای کوچک به هیچ عنوان پیشنهاد نمی کنیم. شاید اگر پرداختی این افزونه کمی پایین تر بود ارزش آن را برای کاربران بالاتر می برد و استفاده از آن را برای سایر افراد آسان تر می ساخت.

جمع بندی

اگر می خواهید نسبت به سایر کسب و کارها مشتری های بیشتری داشته باشید و بازدیدهای خود را افزایش دهید، پیشنهاد می کنیم از افزونه های گوگل ادز استفاده کنید؛ زیرا طبق تحقیقات شکل گرفته، هر فرد در روز بیش از چندین بار از گوگل استفاده می کند و تعامل بسیاری با این موتور جست و جو دارد. اگر شما بتوانید محصولات خود را در این فضا قرار دهید، مطمئا بازدید های فراوانی خواهید داشت و شاهد نتیجه مطلوبی خواهید بود.

نظرات کاربران