بهترین افزونه پنل کاربری وردپرس

بهترین افزونه پنل کاربری وردپرس

آیا شما هم به دنبال این هستید که یک افزونه برای مدیریت وردپرس خود پیدا کنید؟ اگر چنین است، این مقاله مخصوص شماست. ما در این مقاله به معرفی بهترین افزونه پنل کاربری وردپرس پرداخته ایم و در مورد آن توضیح داده ایم.

افزونه های پنل کاربری به شما این امکان را می دهد که وب سایت وردپرس خود را راحت تر ویرایش و مدیریت کنید.

 

چرا باید از یک افزونه پنل کاربری استفاده کنید؟

بهترین افزونه پنل کاربری وردپرس

افزونه های پنل کاربری این امکان را به شما می دهد تا به راحتی کاربران سایت خود را کنترل کنید و بتوانید کاربران جدید خود را مشاهده کنید.

به طور پیش فرض در وردپرس این امکان وجود دارد که بتوانید کاربران را کنترل کنید. اما قابلیت های آن بسیار محدود است و امکان کنترل زیادی را بر روی کاربران به شما نمی دهد.

بهترین افزونه پنل کاربری وردپرس به شما این امکان را می دهد که بتوانید به راحتی کاربران را در تعداد انبوه کنترل کنید و برای آن ها فرم های ورود و ثبت نام سفارشی ایجاد کنید.

این افزونه ها برای شبکه های چند سایتی، سایت های آموزشی، وبلاگ هایی که توسط چند نویسنده کنترل می شوند بهتر عمل می کنند و به شما امکان مدیریت بیشتری را می دهد و در مقایسه با امکانات خود وردپرس دارای انعطاف پذیری بیشتری است.

 

  1. Members

Members

شاید بتوان افزونه Members را بهترین افزونه پنل کاربری وردپرس دانست. این افزونه به صورت رایگان ارائه شده است و حدود 200 هزار سایت برای کنترل کاربر های خود از آن استفاده می کنند. این افزونه به شما این امکان را می دهد که به راحتی نقش افراد و مجوز کاربر ها را در سایت ایجاد کنید و در صورت نیاز در آن ها تغییراتی ایجاد کنید.

برای استفاده از این افزونه نیازی نیست تا با کدنویسی آشنا باشید تا برای آن توسعه دهنده استخدام کنید. استفاده از این افزونه راحت است و می توانید با آن مجوز هر کاربر را تنظیم کنید.

همچنین این افزونه می تواند با افزونه Member Press ترکیب شود. این ترکیب قابلیتی را ایجاد می کند تا کاربران برای عضویت در سایت شما حق اشتراک تهیه کنند.

 

  1. WP Forms

WP Forms

مورد بعدی که در لیست بهترین افزونه پنل کاربری وردپرس می تواند قرار بگیرد، قطعا افزونه WP Forms  است. بیش از 4 میلیون وب سایت برای کنترل کاربران خود از این افزونه استفاده می کنند.

استفاده از این افزونه نیز بسیار راحت است. این افزونه به شما امکان می دهد تا فرم های کاربران و دیگر فرم ها را بسازید یا حذف کنید.

نسخه رایگان این برنامه کمی محدود است و فقط به شما امکان می دهد تا فرم های ساده ای را ایجاد کنید. البته نسخه رایگان دارای ویژگی های جالبی مانند حفاظت در برابر هرزنامه، فیلد های اولیه، اعلان ایمیل و مدیریت ساده کاربر است و که آن را تبدیل به گزینه مناسبی برای استفاده می کند.

یکی از دلایلی که باعث می شود نسخه پرمیوم این افزونه بهترین افزونه پنل کاربری وردپرس باشد این است که به شما امکان ایجاد فرم های سفارشی سازی شده را می دهد. شما می توانید در نسخه پرمیوم فرم های ثبت نام و ورود کاربران را با توجه به نیاز خود سفارشی کنید. این کار باعث می شود تا کاربران بتوانند یک حساب کاربری در سایت شما داشته باشند.

فرم هایی که برای کاربران توسط این افزونه ایجاد می شود قابل تغییر است. شما می توانید فرم های مختلفی را ایجاد کنید که کاربران در آن می توانند نام کاربری، بیو یا نقش های اختصاصی داشته باشند.

برای جلوگیری از ایجاد اسپم نیز می توانید کاری کنید کاربران برای ساخت اکانت ایمیل خود را تایید کنند و سپس وارد سایت شوند.

 

  1. Member Press

Member Press

مورد بعدی در لیست بهترین افزونه پنل کاربری وردپرس، افزونه ممبر پرس است. استفاده از آن بسیار آسان است و می توانید به سرعت با استفاده از آن یک فرم عضویت مخصوص برای سایت های که تولید محتوای آنلاین انجام می دهند بسازید.

پس از فعال سازی و راه اندازی افزونه می توانید به راحتی با چند کلیک ساده اکانت های کاربران را فعال کنید و به آن ها اجازه دسترسی به سایت را بدهید. همچنین می توانید با استفاده از کد های کوتاه آن را سفارشی سازی کنید و به حالت دلخواه خود در بیاورید.

یکی دیگر از عواملی که باعث می شود این افزونه بهترین افزونه پنل کاربری وردپرس باشد این است که می توانید با استفاده از آن به راحتی کاربران فعلی سایت خود را مشاهده کنید و حتی پروفایل آن ها را نیز مدیریت کنید.

در ضمن این افزونه با بسیاری از افزونه های محبوب دیگر در وردپرس قابل ادغام است. به عنوان مثال می توانید با ادغام این افزونه با افزونه WooCommerce یک فروشگاه آنلاین به خصوص فقط برای اعضا خود ایجاد کنید.

 

  1. Formidable Forms

Formidable Forms

این افزونه یکی از پیشرفته ترین افزونه های موجود در بازار است که و حدود 300 هزار سایت برای کسب و کار خود از آن استفاده می کنند.

یکی از دلایلی که باعث می شود این افزونه در لیست بهترین افزونه پنل کاربری وردپرس باشد این است که می توانید با استفاده از آن به راحتی تنها با کشیدن و رها کردن فرم های پیشرفته ای بسازید. برای مثال می توانید با استفاده از آن فرم های آزمونی، فرم های پرداخت، فهرست هیئت شغلی، نظرسنجی، ماشین حساب آنلاین و خیلی از موارد دیگر را می توانید با این افزونه به سایت خود اضافه کنید.

این افزونه در دو نسخهBusiness  و Elite ارائه می شود که خودشبختانه در هر دو نسخه می توانید فرم های پیشرفته ای را تولید کنید و به سایت وردپرس خود اضافه کنید. کاربران نیز این امکان را خواهند داشت تا تمام نمایه خود را از قسمت اولیه سایت شما ثبت کنند و در صورت نیاز آن را ویرایش کنند.

 

جمع بندی

در این مقاله در مورد بهترین افزونه پنل کاربری وردپرس صحبت کردیم. گفتیم که با استفاده از پنل کاربری بهتر می توان قسمت کاربران سایت را کنترل کرد و از به وجود آمدن اسپم در سایت با آن جلوگیری کرد. به خاطر مزایای زیادی که این افزونه ها داشتند، به 4 تا از بهترین افزونه های موجود پرداختیم و در مورد آن ها توضیح دادیم.

آشنایی با دیگر افزونه های محبوب وردپرس با بیزون:

بهترین افزونه های کاهش حجم تصاویر وردپرس

انتقال وب سایت با افزونه های وردپرس

بهترین افزونه های LMS وردپرس

افزونه ریدایرکت وردپرس چیست؟

سه تا از بهترین افزونه های ایجاد فاکتور در ووکامرس

نظرات کاربران