بهترین سایت های تولید محتوا

بهترین سایت های تولید محتوا

همیشه میشنویم که می گویند محتوا پادشاه است. اما چرا یک محتوا آنقدر مهم است که می گویند پادشاه است؟ محتوا یکی از مهم ترین بخشی است که هر کسی باید برای بهبود کیفیت آن تلاش کند. اما گاهی اوقات پیش می آید که تولید کردن برخی محتوا ها از اختیار ما خارج می شود. مانند نوشتن برخی محتواهای حرفه ای و تخصصی. از این جهت برخی شرکت ها تحت عنوان آژانس های محتوا این وظیفه را به عهده می گیرند. یعنی آنها با استخدام نویسنده هایی در زمینه های مختلف و تولید کردن محتواهای با کیفیت این مشکل را برای شرکت ها و وبسایت های تجاری برطرف کرده اند. شرکت تولید محتوا با برند ها یا شرکت های دیگر همکاری می کند تا یک استراتژی هدفمندی را برای بازاریابی دیجیتال یک برند ایجاد کند. سپس برخی محتواهای جذاب و کاربردی را مطابق این استراتژی تولید می کند تا به آن برند یا شرکت در دستیابی به بیشترین OKR  کمک می کند. یکی از کارهایی که یک شرکت تولید کننده محتوا باید انجام دهد تعامل درست و روابط عمومی خوب با کارفرمایان است. یعنی این تعامل درست  باید در زمینه کار هم درست رعایت شود.  ما در این مقاله 4 مورد از بهترین سایت های تولید محتوا را برای شما مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بهترین سایت های تولید محتوا

بهترین سایت های تولید محتوا

1.CLICKGIANT

Clickgiant یک شرکت بازاریابی محتوا و سئو است که در چارلستون SC در سال 2011 تاسیس شد. این شرکت متخصص بازاریابی محتوا بر اساس رویکردی گوگل دوستانه است. این شرکت رنکینگ و ترافیک طبیعی سایت را از طریق سئو بهبود می بخشد  و همچنین باعث بالا بردن رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل می شود. Clickgiantهمچنین در زمینه توسعه وب، مدیریت ppc و رسانه های اجتماعی فعالیت دارد و می تواند به برندهای دیگر در این زمینه کمک کند.

پروژه های قابل توجه:

Clickgiant با همکاری یک جواهرسازی به رشد مشتری خود کمک کرد تا بتواند با حضور آنلاین در صنعت رقابتی خود به موفقیت و رشد برسد. Clickgiant ،  جستجوی ارگانیک را ارائه داد و سپس وب سایت این مشتری خود را (جواهرسازی) برای اینکه در ابتدا، هنگام جستجوی گوگل عملکرد بهتری داشته باشد ،درباره بازار رقابتی موجود در این زمینه دست به تحقیق زد، سپس با ایجاد یک لیست کامل از کلمات کلیدی توانست ترافیک طبیعی جستجوی این سایت را با ضریب 90 افزایش دهد.

مالک جواهرسازی درباره این شرکت می گوید” تلاش آنها باعث شده است، جستجوی طبیعی سایت من از حدود100به 9000در ماه باشد”

مشتری های قبلی این شرکت:

Scout boats ،Huk Gear  ،Vintage 1946 ، Nectar Sunglasses

بهترین سایت های تولید محتوا

بهترین سایت های تولید محتوا

2.گروه استراتژی ارتباطات CSG یا COMMUNICATION  STRATEGY GROUPS(CSG)

گروه استراتژی ارتباطات CSG یک شرکت روابط عمومی و بازاریابی محتواست که در سال 2004 تاسیس شد و آدرس اصلی آن در دنور، کولو است. این تیم 35 نفره در زمینه بازار های میانی، شرکت های سازمانی در آموزش، خدمات مالی و صنایع بهداشتی و استراتژیCSG در روابط عمومی ، بازاریابی محتوا و مشاوره تجاری تخصص دارد و با مشتریان خود همکاری میکند .

پروژه های قابل توجه:

یک شرکت بازنشستگی برای بدست آوردن پشتیبانی از فعالیت های مختلف در روابط عمومی و استعلام از رسانه ها با گروه استراتژی ارتباطات CSGهمکاری کرد.  گروهCSG خدماتی چون تحقیق، نوشتن و آموزش رسانه ای را به این شرکت ارائه داد.

رئیس این شرکت بازنشسته در مورد این گروه می گوید” تیمCSG به طور کلی بسیار پاسخگو بود و به گونه ای با ذینفعان داخلی کار می کرد تا آنچه را که در زمان مناسب به آن نیاز داشتیم بدست آوریم.

مشتری های قبلی:

Wells fargo advisors ،Charles schwab ،Transamerica، Investirs powershers، The myers brigs company

 

3.vlume nine

شرکت volume nine یک آژانس بازاریابی دیجیتال مارکتینگ است  که در دنورCO تاسیس شده است. این شرکت متخصص در بازاریابی موتورهای جستجوگر سئو و پی پی سی و بازاریابی محتوا و بازاریابی در تمامی شبکه های اجتماعی است.  این تیم با طیف گسترده ای از صنایع تجاری تجربه دارد و از سال 2006 به 1000 مارک تجاری در بخش تجارت الکترونیکی B2B و CPGخدمت کرده است.

پروژه های قابل توجه:

Volume nineیک شرکت بزرگ پوشاک را با یک نام تجاری جدید ایجاد کرد.  Volume nineبا آگاهی از بهینه سازی رسانه های اجتماعی و دسترسی به همه حساب های اجتماعی این شرکت اعم از فیس بوک، اینستاگرام، لینکداین محتواهای مربوط به آن را ارائه می داد. در نتیجه تمام تلاش آنها باعث شد که مشتری این شرکت پوشاک از طریق شبکه های اجتماعی از صفر به 20000در ماه برسد.

مدیر ارشد این شرکت پوشاک بزرگ درباره vluome nine می گوید هر زمان که ما با یک مشکلی روبه رو میشدیم آنها به سرعت این مشکل را برطرف می ساختند. ما یک تیم کوچک هستیم، بنابراین داشتن گروهی که بتوانیم روی آن حساب کنیم کار را بسیار آسان می کرد.

مشتری های قبلی:

Vitamin world، Little tikes، Wolks wegn، Helen of troy، Dish، Dilards، Backcountry، Vail، Lands end

بهترین سایت های تولید محتوا

بهترین سایت های تولید محتوا

4. Fractl

فراکتل یک آژانس بازاریابی و تبلیغات است که در delray beach و یک شعبه دیگر درleeds,U.K,Denver و سن دیگو است. این شرکت در سال 2012 تاسیس شده است و در زمینه تقویت آگاهی مشتری از نام تجاری، طراحی سایت، سئو، طراحیUX,Ul، بازاریابی شبکه های اجتماعی و سایر خدمات دیگر فعالیت می کند.

پروزه های قابل توجه:

فراکتل برای ایجاد لینک و افزایش آگاهی از برند با یک شرکت خدمات نرم افزاری تحت عنوان سرویس(SaaS) همکاری کرد. فراکتل در اصل علاوه بر خدمات طراحی سایت، کمپین های لینک سازی را نیز طراحی می کرد. روابط مداوم آنها با فراکتل هم اکنون به تولید سرب و خدمات محتوایی برای شرکت انجامیده است.

مدیر شرکت نرم افزاری در باره شرکت فراکتل چنین می گوید که” پیدا کردن آژانس کاری که بتواند محصول خاصی را درک کند و بتواند عناصر پیشنهادی ما را در محتوا بگنجاند تا حدودی دشوار و سخت است. بسیاری از آنها با نویسندگان قرار داد بسته اند تا مطالب با کیفیتی را تولید کنند. در واقع فراکتل خیلی خوب توانسته است آنها را باهم ترکیب کند.

 

مشتری های قبلی:  Alexa، BusBud، Directy، Searchmetrics، Buzzstreem، Autonation

 

نظرات کاربران