بهترین نمونه های سئو بلاگ

بهترین نمونه های سئو بلاگ چیست؟

استاندارد های سئو (SEO) مدام در حال تغییر کردن هستند. رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و فناوری های نوظهوری همچون هوش مصنوعی (AI) و موتور های جستجو دائماً در تلاش هستند تا نتایج بهتری را به کاربران ارائه دهند. برای این منظور آن ها روی مواردی مانند محلی سازی، اعتبار صفحه، نرخ کلیک و حتی جستجو هایی که از دستیار های صوتی مانند Amazon Alexa و Google Assistant می آیند تمرکز می کنند. یک بازاریاب بهتر است همهٔ این اخبار را دنبال کند. در این مقاله تصمیم گرفته ایم فهرستی از بهترین نمونه های سئو بلاگ را در اختیارتان قرار دهیم که به شما کمک می کنند تا بازاریاب بهتری شوید.

20 مورد از بهترین نمونه های سئو بلاگ

بهترین وبلاگ های آموزش سئو و دنبال کردن اخبار مرتبط با آن شامل موارد زیر می شوند:

1-وبلاگ Moz

Moz استاندارد طلایی راه حل های سئو و مقالات آموزشی است. تیم وبلاگ Moz برای کمک به گسترش دانش افراد در بازاریابی موتور های جستجو هر روز یک مقالهٔ جدید منتشر می کند.

2- Neil Patel(نیل پاتل)

بهترین نمونه های سئو بلاگ

نیل پاتل و تیمش جمعی از بازاریابان بااستعداد هستند که اخبار بازاریابی و سئو را از طیف های متنوعی منتشر می کنند. ویدئو های نیل پاتل به اندازهٔ پست های وبلاگ آن ها جذاب هستند.

3-Search Engine Land

Search Engine Land یکی از بهترین نمونه های سئو بلاگ برای تجزیه و تحلیل عمیق صنعت بازاریابی موتور های جستجو است.

4-Search Engine Journal

Search Engine Journal از لینک سازی گرفته تا آخرین تغییرات مربوط به الگوریتم های گوگل و تکنیک های مرتبط با صنعت بازاریابی موتور های جستجو را پوشش می دهد.

5- Search Engine Roundtable

Search Engine Roundtable وبلاگی است که درمورد جزئیات دقیق بازاریابی موتور های جستجو توضیح می دهد.

6- وبلاگ SEMrush

وبلاگ SEMrush یکی دیگر از بهترین نمونه های سئو بلاگ است که از طریق رسانه های اجتماعی، جستجوی صوتی و غیره توصیه هایی را درمورد سئو ارائه می دهد.

7- SEO Book

برای بررسی جدیدترین ابزار های سئو به منظور تجزیه و تحلیل تغییرات موتور های جستجو SEO Book عالی است.

8-BloggersPassion

BloggersPassion یک وبلاگ عالی SEO است که مثال های واقعی و مطالعات موردی بسیاری را شامل می شود و می توانید از آن ها مطالب ارزشمندی را یاد بگیرید. حوزهٔ فعالیت BloggersPassion در تولید محتوای مفید ازجمله به اشتراک گذاری نکات و مطالعات موردی درمورد موضوعات SEO مانند لینک سازی، بهینه سازی صفحه، SEO فنی و موارد دیگر است.

9- Tubular Insights

Tubular Insights یکی از بهترین منابع برای بازاریابانی است که می خواهند اطلاعات بیشتری را درمورد تأثیر ویدئو های آنلاین بر بازاریابی موتور های جستجو به دست بیاورند.

بهترین نمونه های سئو بلاگ

10- Yoast

Yoast یک وبسایت آموزشی برای افرادی است که می خواهند اطلاعاتی را درمورد نحوهٔ بهینه سازی وبسایتشان بدست بیاورند. وبلاگ یوست تکنیک هایی را برای بهبود سئو و تجربهٔ کاربر ارائه می دهد.

11- Biznology

این وبلاگ بسیاری از مسائل مرتبط با سئو سایت را بررسی می کند و اخیراً حوزهٔ فعالیتش را روی بازاریابی محتوا و ارتباط آن با سئو متمرکز کرده است.

12-DailySEOBlog

آیا از طرفداران سایت هایی هستید که روزانه یک نکته ارائه می دهند؟ این وبلاگ دقیقاً برای شماست و نکات و ترفند هایی را برای کمک به پشتیبانی از طریق استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی شما ارائه می دهد.

13- Distilled Blog

تیم Distilled Blog یکی دیگر از بهترین نمونه های سئو بلاگ است که نکاتی را در خصوص بازاریابی دیجیتال و سئو ارائه می کند.

14- GeoLocalSEO

اگر به جستجو های محلی و موبایلی علاقمند هستید، وبلاگ GeoLocalSEO منبعی است که به کمک آن می توانید نکات و ترفند های مرتبط با صنعت جستجوی محلی و موبایلی را یاد بگیرید.

15- Google Webmaster Central Blog

اگر در زمینهٔ بازاریابی موتور های جستجو کار می کنید باید با نحوهٔ کار آن ها آشنایی داشته باشید. Google Webmaster Central Blog درمورد تغییرات و به روز رسانی های گوگل، اطلاعاتی را در اختیار بازاریابان قرار می دهد.

16- John Battelle’s Search Blog

John Battelle بنیانگذار WIRED Magazine و پیشگام بازاریابی موتور جستجو، در وبلاگش درمورد جستجو و موارد بیشتر صحبت می کند.

Yoast

17- Content Marketing Institute

بازاریابی محتوا برای موفقیت سئو بسیار مهم است. Content Marketing Institute یکی از بهترین نمونه های سئو بلاگ برای بازاریابان محتوا است تا درمورد سئو، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر مطالب ارزشمندی را یاد بگیرید.

18-SEO Copywriting

کپی بخش مهمی از موفقیت سئو است. این وبلاگ درمورد بهترین شیوه های کپی رایتینگ SEO صحبت می کند و بیشتر از سایر وبلاگ ها به جزئیات می پردازد.

19-Search Engine Watch

این وبلاگ چند نویسنده ای، طیف گسترده ای از مسائل بازاریابی جستجو را پوشش می دهد.

20-SEO by the Sea

این فروشگاه سئو که توسط یک بازاریاب قدیمی به نام بیل اسلاوسکی تأسیس شده است، در سوابق موتور های جستجو دقیق می شود تا برخی از جالب ترین اخبار و تحلیل ها را درمورد آخرین معیار های رتبه بندی ارائه دهد.

 

جمع بندی

شما می توانید با یادگیری سئو مهارت های بازاریابی دیجیتال خودتان را بهتر کنید. فقط کافی است از مطالب آموزنده و مفید هر یک از بهترین نمونه های سئو بلاگ که در بالا معرفی شدند استفاده کنید. شما چه وبلاگ های دیگری را می شناسید؟

نظرات کاربران