تولید محتوا لوازم یدکی

نکاتی درباره تولید محتوا لوازم یدکی

 

اگر یک تعمیرگاه اتومبیل یا فروشگاه لوازم یدکی دارید، می دانید که نمی توانید فقط بنشینید و منتظر ورود مشتریان جدید باشید. شما باید دائما در تلاش باشید تا مشتریان جدید به دست بیاورید. مشتریان فعلی را به بازگشت دوباره به فروشگاه خود دعوت کنی. شما به استراتژی های جدید بازاریابی برای فروشگاه لوازم یدکی خود نیاز دارید که مشتریان را به طور مداوم به سمت کسب و کار شما سوق دهد. تولید محتوا لوازم یدکی یکی از این استراتژی های موثر برای جذب مشتری جدید است. شما تنها با چند رویکرد بازاریابی هدفمند می توانید کسب و کار خود را تقویت کرده و مشتریان جدیدی جذب کنید. در اینجا لیستی از استراتژی های تولید محتوا لوازم یدکی برای بازاریابی لوازم یدکی ارائه شده است که می توانید آنها را به برنامه های تبلیغاتی خود اضافه کرده و از آنها برای هدایت کسب و کار جدید در حال حاضر و آینده خود، استفاده کنید.

 

تولید محتوا لوازم یدکی


تولید محتوا لوازم یدکی

تولید محتوا لوازم یدکی با استفاده از بازاریابی ایمیلی

ایمیل های منظم ارسال کنید.

برای جمع آوری آدرس های ایمیل از مشتریان و راه اندازی یک خبرنامه ایمیل از بازاریابی Wifiیا فرم نوشتاری استفاده کنید. ایمیل خط ارتباطی مستقیمی است که به شما امکان می دهد با مشتریان در ارتباط باشید. اما تنها در صورتی موثر است که چند روش مناسب را با هم دنبال کنید.

مخاطبان خود را بشناسید. قبل از اینکه اقدامی برای تولید محتوا لوازم یدکی کنید، باید مخاطبان هدف خود را تعریف کنید. وقتی بدانید دقیقا با چه شخصی صحبت می کنید می توانید محتوایی بسازید که برای مخاطبان شما جذاب تر و جالب تر باشد.

مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید. هنگامی که لیست ایمیل خود را تهیه می کنید از برچسب ها برای شناسایی رفتار ها و عادات هر مشتری استفاده کنید. به عنوان مثال مشتری تعویض روغن، مشتری تعمیر خودرو، صاحب کامیون و غیره … .

فقط بخش هایی را که محتوای ایمیل مربوط به آنها است ارسال کنید، یعنی محتوای تبلیغاتی برای لوازم یدکی کامیون را برای صاحبان کامیون ارسال کنید نه مشتری تعمیرماشین سواری. با به اشتراک گذاشتن محتوای مفید و با ارزش تر از تبلیغات و فروش، صرف پیام های ایمیلی خود را متعادل کنید.

یادآوری ها و تخفیفات شخصی سازی شده را از طریق ایمیل ارسال کنید.

ارائه تجارب خرید شخصی، روش دیگری برای برجسته کردن تولید محتوا لوازم یدکی شما در ایمیل ها است. داده ها را جمع آوری کنید، این اطلاعات به شما امکان می دهند زمان مراجعه مشتری برای دریافت یک سرویس را ببینید. سپس یادآوری ها و تخفیفات هدفمند و شخصی سازی شده را از طریق ایمیل یا پیامک برای مشتریان ارسال کنید. ایده های تخفیفات ویژه می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • سرویس رایگان با خرید سرویس دیگری (چرخش لاستیک رایگان با تنظیم)
  • خدمات تخفیف خورده با خرید سرویس دیگری (تعویض روغن به همراه تنظیم)
  • تخفیف بر روی قیمت ها
  • تخفیف درصدی
  • تخفیف ویژه فصلی
تولید محتوا لوازم یدکی


تولید محتوا لوازم یدکی

تولید محتوا لوازم یدکی در سایت و وبلاگ

 ویدیوهای تبلیغاتی بگیرید.

در تولید محتوا لوازم یدکی می توانید از ویدیوهای تبلیغاتی استفاده کنید. در این ویدیوها می توانید به معرفی کسب و کار خود بپردازید و یا برای جلب توجه مشتری به ارائه اطلاعات مفید و بصری در مورد وسایل نقلیه و خدمات مورد نیاز آن ها، بپردازید.

از طریق سایت مشتریان محلی جذب کنید.

اگرچه به نظر می رسد اینترنت ابزاری برای ارتباط با مردم در سراسر جهان است، اما همچنین ابزاری بسیار مفید برای ارتباط با مردم در همسایگی شما می باشد. شما می توانید از استراتژی های بازاریابی تولید محتوا لوازم یدکی خود برای هدف قرار دادن مشتریان محلی که به دنبال یک فروشگاه خودرو یا مکانیک در نزدیکی آن ها هستند استفاده کنید. برای این کار باید نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

  • بهینه سازی سایت خود برای سئو محلی
  • استفاده از تبلیغات فیس بوک و گوگل برای هدف قرار دادن مشتریان در منطقه شما
  • ایجاد صفحات نمایهGoogle Business

یک برنامه پاداش برای معرفی مشتری جدید ایجاد کنید.

با ارائه یک جایزه مشتریان خود را به کار اشتراک گذاری و تبلیغ خود مشغول کنید. به مشتریان فعلی اطلاع دهید که اگر مشتری جدیدی را به کسب و کار شما ارجاع دهند مزایایی از قبیل تخفیف خدمات یا سرویس های رایگان دریافت می کنند. تبلیغات دهان به دهان و اشتراک گذاری محتوا یک روش بازاریابی موثر است.

 

تولید محتوا لوازم یدکی در شبکه های اجتماعی

تولید محتوا متنوع و قابل به اشتراک گذاری

قدرت شبکه های اجتماعی را در جذب مخاطب دست کم نگیرید. شما می توانید با برند کسب و کار خود صفحاتی در شبکه های اجتماعی بسازید و اقدام به تولید محتوا لوازم یدکی در آنها کنید. شما می توانید افرادی که ماشین های سنگین دارند و یا به جمع آوری ماشین های قدیمی علاقه دارند را به عنوان مخاطب هدف در نظر بگیرید. محتوای شما نباید کاملا مربوط به تعمیر خودرو یا لوازم یدکی باشد. شما می توانید هر چیزی در مورد وسایل نقلیه، رانندگی، جامعه و فروشگاه شما مرتبط است را در شبکه های اجتماعی خود منتشر کنید. به عنوان مثال:

  • نکات ایمنی در رانندگی
  • مشاوره تعمیر و نگهداری اتومبیل
  • نکات مربوط به سفر
  • اخبار ترافیک
  • عکس های کارکنان و مکان فروشگاه
  • انتشار رضایت مشتریان
  • اطلاعات مربوط به رویدادهای محلی
  • حمایت از ابتکارات جامعه
  • ارائه تخفیف برای به اشتراک گذاری

برقراری تعامل با مخاطب

از رسانه های اجتماعی به عنوان یکی دیگر از بسترهای ارتباط با مشتری استفاده کنید حضور در شبکه های اجتماعی فقط برای تولید محتوا لوازم یدکی و به اشتراک گذاشتن پیام نیست. در این فضا شما می توانید به نقد و نظرات دیگران گوش دهید. گوش دادن به بازتاب های فعالیت اجتماعی، ردیابی مکالمات به صورت آنلاین است تا ایده ای از آنچه مشتریان فکر می کنند و نیاز دارند به دست آورید. برقراری تعامل با مخاطب یک روش فوق العاده برای شناخت او و ایجاد حس اعتماد و صمیمت است.

نظرات کاربران