صفحه فرود موثر

چند نکته در مورد نحوه ایجاد یک صفحه فرود موثر

صفحه فرود همان جاییست که مخاطبتان وقتی کلیک می کند به آن می رسید. یک صفحه فرود موثر، سنگ بنای موفقیت آمیز بازاریابی آنلاین است. هر چقدر هم برای تبلیغات و سئو هزینه کنید، اما صفحه فرود خوبی بتداشته باشید، کسب و کار شما ضرر می کند. طرح صفحه فرود شما باید بدون نقص باشد.

یک صفحه فرود موثر، خوب و قانع کننده توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده و آنها را مجبور کند که به مشتری تبدیل شوند. در این مطلب از بیزون یاد می گیرید که چگونه می توانید یک صفحه فرود موثر ایجاد کنید.

صفحه فرود موثر

نکات طراحی صفحه فرود و لندینگ پیج موثر

نکته شماره 1: طراحی مرتب و تمیز

شکل ، احساس و ساختار کلی طراحی صفحه شما تأثیر بسزایی در اثربخشی صفحه فرود شما و میزان موفقیت آن در نرخ تبدیل ها خواهد داشت. هدف اصلی لندینگ پیج شما باید ایجاد سهولت در تبدیل یک بازدید کننده  به مشتری باشد ، بنابراین مهم است که تمام عناصر صفحه شما در جهت هدف این نرخ تبدیل کار کنند ، خواه پر کردن فرم خرید باشد ، ثبت نام برای خبرنامه باشد یا دانلود کتاب الکترونیکی.

طراحی یک صفحه فرود موثر باعث می شود هوشمندانه از تصاویر رنگی و چشم نواز استفاده کنید. گفته می شود که برخی از رنگهای دکمه مانند قرمز یا سبز باعث افزایش تبدیل صفحه مقصد می شوند ، اما بیش از هر چیز اطمینان حاصل کنید که بین رنگ دکمه و پس زمینه تضاد زیادی وجود دارد. بسیاری از ویژگی های مختلف اقدام به عمل وجود دارد که باید آنها را آزمایش کنید تا از صفحه فرود موثر خودتان اطمینان حاصل کنید.

 

نکته شماره 2: مینیمالیست باشید

حتماً یک صفحه تمیز و واضح و بدون حواس پرتی (مانند پنجره های بازشو) داشته باشید. یک صفحه فرود موثر ، تمام اطلاعات لازم را برای تشویق بازدیدکنندگان و تبذیل شدنشان به مشتری مورد نیاز فراهم می کند، اما هیچ چیز اضافی و زایدی وجود ندارد. اطلاعات زیاد می تواند بازدیدکنندگان را تحت فشار قرار دهد ، بنابراین همه چیز صفحه را ساده نگه دارید و فقط اطلاعات اساسی را که راهنمای بازدیدکنندگان برای رسیدن به قیف فروش است را ارائه دهید.

در نظر بگیرید که چه اطلاعات کلیدی باید در خط دید مستقیم بازدیدکنندگان در بالای صفحه نشان داده شود و چه چیزی در زیر صفحه قرار می گیرد. اکثر بازدیدکنندگان به طور طبیعی می دانند که می توانند برای اطلاعات بیشتر به پایین لندینگ پیج بروند.. یک طراحی صفحه فرود موثر و خوب، یک جلوه تصویری تمیز و جذاب را حفظ می کند.

 

نکته شماره 3: برای ارائه پیشنهاد از هدر استفاده کنید

یک صفحه فرود خوب باید یک پیشنهاد قوی داشته باشد و بتواند توضیح دهد که چرا پیشنهادش به صورت واضح و مختصری  ارزشمند است. عناوین صفحه اصلی و زیرعنوان ها فرصتی اساسی برای ارتقای ارزش پیشنهاد شما هستند. موثرترین صفحات فرود ، پیشنهاد را با عنوان تأیید می کنند و از عنوان فرعی برای توضیح بیشتر در مورد پیشنهاد یا به اشتراک گذاشتن پیشنهاد استفاده می کنند.

برخی از صفحات فرود ، پیشنهاد خود را در عنوان اصلی می آورند و از عنوان فرعی برای بحث در مورد نرم افزار یا پیشنهاد واقعی استفاده می کنند. یک نکته اصلی را حواستان باشد که فراموش نکنید ، شما حدود 8 ثانیه فرصت دارید تا کاربران را متقاعد کنید پیشنهاد شما ارزش پیگیری را دارد ، بنابراین کاملاً ضروری است که ارزش پیشنهادی شما واضح و قانع کننده باشد.

صفحه فرود موثر

نکته شماره 4: علائم اعتماد

صفحات فرود خوب از سیگنال های اعتماد بسیار استفاده می کنند که می تواند به بازدیدکنندگان نشان دهد که پیشنهاد و برند آنها قابل اعتماد است. سیگنال های اعتماد می توانند انواع مختلفی داشته باشند. از نمونه های رضایت مشتری بگیرید تا مواردی که بازاریابی دهان به دهان شما را شامل می شود.

ابزار قدرتمند دیگری که توسط صفحات فرود موثر اجرا می شود ، نشان های اعتماد هستند. سعی کنید برای کسب و کارتان از نشان های اعتماد الکترونیکی چه در حالت کلی و چه مختص با نوع کسب و کارتان تهیه کنید.

 

نکته شماره 5: صفحه فرود موثر خود را سازگار با موبایل طراحی کنید.

بیشتر مخاطب آنلاین شما از موبایل خود برای خرید اینترنتی استفاده می کند. حتما یک طراحی سایت ریسپانسیو داشته باشید. این موضوع هم به رتبه بندی سئوی سایت شما کمک می کند و هم برای راحتی مخاطب و خرید از شما مفید است.

نظرات کاربران