مدیریت شبکه های اجتماعی با بافر

مدیریت شبکه های اجتماعی با بافر

بافر یک پلت فرم مدیریت شبکه های اجتماعی است که کار خود را به بهترین نحو انجام می دهد. این برنامه هم برای کسب و کار های کوچک مناسب است و هم برای کسب و کار های بزرگ. این پلتفرم برای کسب و کار های که زمان و بودجه محدودی دارند فوق العاده است . همچنین این پلت فرم به تازگی با ابزار های جدید تعامل یکی از بزرگترین نقاط ضعف خود را برطرف کرده است و به همین خاطر به عنوان یکی از بهترین برنامه های مدیریت شبکه های اجتماعی شناخته می شود.

مدیریت شبکه های اجتماعی با بافر بسیار راحت است. قیمت گذاری بافر نیز به دو دسته تقسیم می شود که شامل انتشار و تجزیه و تحلیل است. این یعنی این که شما فقط نیاز است تا محتوا را تولید کنید و بقیه کار ها را به بافر بسپارید.

اگر بخواهیم کلی بگوییم، بافر ابزار همه چی تمام و کاملی نیست. برای مثال برخی از ویژگی ها مانند گوش دادن را که در سرویس های دیگر مانند Hootsuite موجود است را ندارد. اما هنوز هم به عنوان یکی از بهترین ابزار های مدیریت شبکه های اجتماعی شناخته می شود. زیرا به اندازه کافی امکانات دارد و برای کاربران مبتدی نیز بسیار مناسب است.

 

نگاه کلی به بافر

مدیریت شبکه های اجتماعی با بافر

مدیریت شبکه های اجتماعی با بافر همان طور که گفته شده شد، ساده است. این ابزار مدیریت، از معروف ترین شبکه های اجتماعی که شامل اینستاگرام، لینکدین و پینترست است پشتیبانی می کند. امکاناتی که این ابزار ارائه می دهد شامل دو بخش انتشار و تجزیه و تحلیل است.

بخش انتشار به شما کمک می کند تا بتوانید پست های خود را برنامه ریزی و زمان بندی کنید. بخش دوم نیز به شما این امکان را می دهد تا میزان تاثیر پروفایل شبکه های اجتماعی خود را ارزیابی کنید.

به طور خلاصه اگر بگوییم برای مدیریت شبکه های اجتماعی با بافر چهار سطح وجود دارد که هرکدام نیز قیمت متفاوتی دارند. سطح اول رایگان است. سطح های بعدی نیز به ترتیب 15، 65 و 99 دلار قیمت دارند. قسمت آنالیز فقط دو سطح دارد که سطح اول 65 دلار و سطح دوم نیز 99 دلار قیمت دارد. اگر قصد دارید به طور بلند مدت از آن استفاده کنید، می توانید با خرید اشتراک های سالانه به جای ماهانه، در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید.

 

امکانات هر سطح از بافر

امکانات قسمت انتشار

  1. سطح یک انتشار: قسمت رایگان

مدیریت شبکه های اجتماعی با بافر

این سطح همان طور که از نامش پیداست تا هر وقت که بخواهید رایگان است و می توانید از آن استفاده کنید. این سطح خیلی جامع نیست اما می توانید با استفاده از آن ده پست برنامه ریزی شده در طول یک ماه در سه حساب مختلف منتشر کنید.

مدیریت شبکه های اجتماعی با بافر در این سطح بسیار محدود است. اما گفتنی است که شما هنوز هم می توانید به همه کانال های پشتیبانی بافر از جمله پشتیبانی ایمیلی، پشتیبانی از طریق رسانه های اجتماعی و جامعه بافر دسترسی داشته باشید.

  1. سطح دو انتشار: حرفه ای

مدیریت شبکه های اجتماعی با بافر

اولین سطح پولی برنامه در قسمت انتشار، سطح حرفه ای نام دارد. با این سطح می توانید در ماه 100 پست در هشت حساب مختلف منتشر کنید. در این سطح دسترسی به شبکه اجتماعی پینترست نیز آزاد می شود و می توانید از آن استفاده کنید. هزینه این سطح اگر بخواهید به طور ماهانه آن را تمدید کنید، 15 دلار در ماه و اگر قصد تمدید سالانه را داشته باشید، 12 دلار در ماه خواهد بود.

برای مدیریت شبکه های اجتماعی با بافر در این سطح یک تقویم داده می شود که بتوانید به راحتی کمپین های خود را کنترل کنید. همچنین می توانید اولین کامنت هر پست اینستاگرام را کنترل کنید که برای هشتک ها استفاده شود.

  1. سطح سه انتشار : پرمیوم

سطح سه انتشار : پرمیوم

اولین چیزی که این سطح را با سطح قبلی متفاوت می کند، این است که می توانید 2000 پست را در ماه برای هشت کانال منتشر کنید آن هم توسط دو نفر. البته این تنها تغییر ایجاد در این سطح برای مدیریت شبکه های اجتماعی با بافر نیست.

شما در این سطح می توانید به برخی از ویژگی ها مانند مدیریت هشتگ اینستاگرام، استوری های اینستاگرام و شبکه های اجتماعی نیز کنترل داشته باشید. همچنین می توانید پست های خود را بدون ردیف کردن آن ها، در برنامه پیش نویس و ذخیره کنید تا بعدا به طور خودکار منتشر شوند.

  1. سطح چهار انتشار : کسب و کار

سطح چهار انتشار : کسب و کار

این سطح بالاترین سطح این برنامه در قسمت انتشار است. اما تفاوت های چشمگیری با قسمت قبلی ندارد. در این سطح می توانید تعداد کاربرانی که می توانند از بافر استفاده کنند را از دو به شش نفر افزایش دهید. همچنین می توانید محتوای خود را نیز از هشت کانال به 25 کانال افزایش دهید. ولی تعداد پست هایی که می توانید در ماه منتشر کنید همان 2000 عدد پست است.

برای مدیریت شبکه های اجتماعی با بافر در این سطح تغییر خاصی دیگری در با سطح قبلی وجود ندارد. اگر نیازی امکانات این سطح ندارید، همان سطح سه را انتخاب کنید.

امکانات قسمت انتشار

  1. سطح 1 : آنالیز حرفه ای

سطح 1 : آنالیز حرفه ای

در این سطح تمدید ماهانه 35 دلار و تمدید سالانه نیز 28 دلار در ماه هزینه خواهد داشت. در این سطح می توانید آمار هشت تا از حساب های خود را داشته باشید. قسمت تجزیه و تحلیل این برنامه دارای امکاناتی مانند بررسی عملکرد کلی، تحلیل پست های فردی، جمعیت شناسی و همچنین نکاتی برای بهینه سازی کمپین شما بر اساس داده های ثبت شده است.

مدیریت شبکه های اجتماعی با بافر راحت تر نیز می شود. چرا که در این سطح می توانید تمامی اطلاعات خود را به راحتی با کارمندان و سرمایه گذاران به اشتراک بگذارید. همچنین باید گفت که در این سطح به تمامی قسمت های پشتیبانی بافر دسترسی خواهید داشت.

  1. سطح 2 : آنالیز پرمیوم

سطح 2 : آنالیز پرمیوم

این سطح در صورت تمدید ماهانه 50 دلار و در صورت تمدید سالانه 40 دلار در ماه هزینه خواهد داشت. می توانید در این سطح تعداد اکانت های خود را از 8 به 10 تا افزایش دهید. در ضمن می توانید متوجه شوید که مخاطبان شما در کدام قسمت از استوری های اینستاگرام شما دست می کشند و دیگر آن را نگاه نمی کنند. همچنین می توانید برای زیبایی بیشتر لوگوی شرکت خود را نیز به گزارش های خود اضافه کنید.

به جز موارد گفته شده ارتقا خاصی در این سطح داده نمی شود. به همین خاطر پیشنهاد می شود برای مدیریت شبکه های اجتماعی با بافر برای قسمت آنالیز از همان سطح 1 استفاده کنید. زیرا می توانید همان امکانات را با قیمت کمتری به دست آورید.

 

جمع بندی

در این مقاله در مورد برنامه بافر صحبت کردیم. متوجه شدیم که مدیریت شبکه های اجتماعی با بافر بسیار راحت تر می شود. این برنامه سطح های مختلفی را ارائه می دهد که در هر سطح تجربه کاربر ممکن است کمی فرق کند. به همین خاطر در مورد تمامی سطح های آن توضیح دادیم.

نظرات کاربران