هشتگ های پر بازدید

درباره هشتگ های پر بازدید و تأثیرشان

هشتگ‌ ها از سال 2017 با ما بوده‌ اند. آن ها از بحث­ های گروهی در اولین چت‌ های IRC تا بزرگداشت رویداد های تاریخی و افزایش آگاهی در مورد مسائل اجتماعی، راه زیادی را طی کرده ‌اند. همه خیلی خوشحالیم که به وسیله هشتگ­ های پر بازدید پیدا کردن محتوای مرتبط در اینستاگرام بسیار ساده تر شده است. با اطمینان می­ توان گفت که بازاریابان و اینفلوئنسر ها در سراسر جهان نمی ­توانند اینستاگرام را بدون هشتگ تصور کنند.

چگونه هشتگ های پر بازدید و ترند را پیدا کنیم؟

  • بررسی صفحه اکسپلور اینستاگرام خود

اکسپلور یک مکان عالی برای جست و جوی هشتگ است؛ اما باید این کار را به صورت دستی انجام دهید. روی پست ها کلیک کنید و توضیحات آن ها را بررسی کنید. بنابراین این کار، فرآیند زمان بری خواهد بود.

هشتگ های پر بازدید
  • استفاده از ویژگی تکمیل کنندگی هشتگ

اینستاگرام یک موتور جست و جو دارد که می ‌توانید از آن برای جست و جوی اکانت ها، مکان ‌ها و البته تگ ­ها استفاده کنید. هرکسی می تواند از آن برای جست و جوی هشتگ های مرتبط با علایق خود استفاده کند.

نکته مهم این است که این ویژگی، هشتگ های پر بازدید را با میلیون ها پست پیشنهاد می کند. البته استفاده از چنین هشتگ های محبوبی بهترین ایده نیست. احتمال ناپدید شدن محتوای شما در میان محتوا های دیگر، بسیار زیاد است.

  • استفاده از گزارش دهندگان همگانی

استفاده از ابزار گزارش دهی همگانی، یکی از مؤثر ترین راه ها برای کشف هشتگ های محبوب اینستاگرام است که به کسب و کار شما اختصاص داده شده است.

چنین ابزاری چگونه کار می­ کند؟

پنج هشتگ برتر در حوزه گردشگری

به طور کلی، ابزار های گزارش دهی همگانی (مانند Brand24) در زمان مشخص، کلمات کلیدی از پیش تعریف شده را از سراسر وب جمع آوری می ­کند.

شما می­ توانید هر کلمه کلیدی را بررسی کنید. عناوینی مثل نام برندتان، نام مدیر عامل، نام کمپین اختصاصی خودتان و…

  • دنبال کردن هشتگ مناسب

شاید باورتان نشود؛ اما شما علاوه بر افراد می توانید هشتگ های پر بازدید را هم دنبال کنید. با این کار هر محتوایی که با این هشتگ منتشر شود برای شما نشان داده خواهد شد و می­ توانید با استفاده از آن ها هم برای خودتان تولید محتوا کنید و هم همیشه در جریان محتوا های مرتبط با هشتگ مورد نظر خود باشید.

  • دنبال کردن اینفلوئنسر های تاثیر گذار

اینفلوئنسر ها همیشه پست های مهم و ترندی را منتشر می ­کنند؛ پس چرا شما از این امکان استفاده نکنید و در جریان هشتگ هایی که آن ها می ­گذارند، قرار نگیرید؟ اینفلوئنسر ها باتوجه به تجربه و مهارت خود در شبکه های اجتماعی سعی می ­کنند بهترین هشتگ ها را استفاده کنند پس آن ها را دنبال کنید.

  • مشاهده سایت­ هایی که هشتگ­ ها را لیست کرده اند

تعدادی از سایت ها هستند که لیست هشتگ های پر بازدید را آماده کرده اند و شما می ­توانید به لیستی طولانی دست پیدا کنید؛ اما نکته مهم که در بالا هم اشاره شده بود این نکته است که هشتگ های محبوب درصد امکان دیده شدن محتوای شما را کاهش خواهد داد.

  • استفاده از اپلیکیشن های موبایلی.

بسیاری از اپلیکیشن ها هستند که شما با استفاده از آن ها می ­توانید به راحتی به هشتگ های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. عملا این اپلیکشین ها تمام فرآیند لازم برای یافتن هشتگ مناسب را برای شما انجام می­ دهند و بسیار کاربردی هستند. برای مثال، اپلیکیشن های Tag و Tagify و Hashtag Generator بسیار کابردی هستند.

معرفی هشتگ های پر بازدید در زمینه های مختلف

معرفی هشتگ های پر بازدید در زمینه های مختلف

هشتگ ها برای اولین بار در سال 2007 در توییتر مورد استفاده قرار گرفتند و بعد از آن بسیار رشد کردند و به بخشی اساسی از رسانه های اجتماعی تبدیل شدند.

امروزه، آن ها به طور گسترده (بیشتر در اینستاگرام و توییتر) برای اتصال کاربران از طریق موضوعات مورد علاقه مشترک و موضوعات پرطرفدار مورد استفاده قرار می‌ گیرند و به مردم این امکان را می ‌دهند تا به راحتی نبض شبکه های اجتماعی را در دست بگیرند.

در ادامه چند هشتگ برتر در دنیا و ایران را در موضوعات مختلف به شما معرفی خواهیم کرد.

پنج هشتگ برتر دنیا

  1. #love
  2. #instagood
  3. #photooftheday
  4. #beautiful
  5. #fashion

پنج هشتگ برتر در حوزه تناسب اندام

  1. #gethealthy
  2. #healthylife
  3. #healthtalk
  4. #eatclean
  5. #fitfood

پنج هشتگ برتر در حوزه غذا

  1. #foodie
  2. #foodporn
  3. #foodgasm
  4. #nom
  5. #food

پنج هشتگ برتر در حوزه گردشگری

هشتگ های پر بازدید
  1. #travel
  2. #instatravel
  3. #travelgram
  4. #tourist
  5. #tourism

پنج هشتگ برتر در حوزه تکنولوژی

  1. #technology
  2. #science
  3. #bigdata
  4. #iphone
  5. #ios

پنج هشتگ برتر در حوزه زیبایی

  1. #fashion
  2. #fashionista
  3. #fashionblogger
  4. #ootd
  5. #style

پنج هشتگ انگلیسی برتر در ایران

  1. #love
  2. #beautiful
  3. #football
  4. #success
  5. #messi

سخن آخر

امیدواریم این مقاله به عنوان منبعی برای شما مفید بوده باشد تا به هشتگ های پر بازدید برسید و دوباره به مقاله بازگردید و از آن بهره ببرید.

هشتگ های این مقاله هر روز میلیون ها و میلیون ها استفاده دارند. استفاده از آن ها به افزایش دسترسی بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازگشت سرمایه شما کمک می کند.

نظرات کاربران