بهترین افزونه های کش وردپرس

معرفی بهترین افزونه های کش وردپرس

اگر نیاز به یک تغییر اساسی در سایت خود احساس می کنید، می توانید افزونه های کش وردپرس را امتحان کنید. اغلب از این افزونه های کش وردپرس برای دو دلیل کلی استفاده می شود.

 1) بالا رفتن سرعت و عملکرد سایت، تا هم شما و هم بازدید کنندگان راحت تر به مطالب سایت دسترسی پیدا کنید.

2) افزودن یک ابزار جدید و کارآمد به سایتتان، تا به وسیله این ویژگی منحصر به فرد، سایتتان در سرچ های اول گوگل قرار گیرد.

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین افزونه های کش وردپرس هستید، پیشنهاد می کنم ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

افزونه کش وردپرس چیست؟

افزونه کش ورد پرس چیست؟

برای معرفی بهترین افزونه های کش وردپرس، باید اول معنای آن را متوجه شویم‌. بگذارید کار را با یک مثال آغاز کنم، اغلب اطلاعات موجود در رایانه شما در هارد دیسک ذخیره می شود و زمانی که شما به آن اطلاعات نیاز داشته باشید، رایانه باید چندین مراحل طولانی را طی کند تا آن ها را در اختیار شما قرار دهد. اما اگر اطلاعات در فایل های ذخیره سازی موقت باشند، خیلی سریع در اختیار شما قرار خواهند گرفت و نیازی به صبر کردن به مدت طولانی نخواهید داشت.

افزونه های کش وردپرس نیز درست مانند حافظه موقت رایانه شما عمل می کنند. زمانی که اطلاعات زیادی را در وبسایت خود منتشر می کنید، به مرور سرعت آن کاهش می یابد و از آن جایی که تمام بازدیدکنندگان توقع دارند که وبسایت خیلی سریع مطالب را در اختیار آن ها قرار دهد، کندی آن می تواند دردسر ساز باشد. اما با داشتن افزونه های کش وردپرس یا همان سیستم‌ مدیریت محتوا، دیگر نیازی به طی کردن فرایند های طولانی مدت برای گرفتن اطلاعات نیست بلکه خیلی سریع آن ها را از حافظه مدیریت محتوا، در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

علت اهمیت افزونه های کش وردپرس

با استفاده کردن از بهترین افزونه های کش وردپرس، مزیت های بی نظیری را دریافت خواهید کرد از جمله:

1) سرعت بخشیدن به وبسایت خود: با استفاده از افزونه ها مدیریت محتوای خود را در دست بگیرید و سرعت وبسایت را افزایش دهید.

2) افزایش بازدید کاربران: از آنجایی که همه مردم به وبسایت های سریع علاقه مند هستند پس وبسایتی با سرعت بالا بازدید کنندگان بیشتری خواهد داشت.

3) ارتقاء رتبه وبسایتتان در گوگل: با توجه به خواسته مردم، گوگل نیز داشتن افزونه کش وردپرس را برای وبسایت ها یک مزیت می داند.

کاهش: TTFB استفاده از افزونه های کش وردپرس یک راه بی نظیر جهت کاهش TTFB  تا حدود نود درصد می باشد.

WP Rocket

WP Rocket

اگر در کار کردن با افزونه ها و وردپرس آنچنان مهارتی ندارید. پیشنهاد ما به شما افزونه کش WP Rocket  است. زیرا در میان بهترین افزونه های کش وردپرس ، این مورد جزو ساده ترین نمونه است و نحوه کار با آن بسیار ساده است. به طور خودکار محتوای وبسایت شما را ذخیره می کند و به طور خودکار تمامی کار های لازم از جمله فشرده سازی، بارگذاری و… را انجام می دهد. همچنین برای بهبود سرعت آن می توانید آن را طوری تنظیم کنید که برخی از مطالب را ذخیره و بارگذاری نکند.

W3 Total Cache

در میان بهترین افزونه های کش وردپرس، نیاز است با محبوب ترین آن ها آشنا شوید. این مورد کمی حرفه ای تر از نمونه قبلی است. به همین دلیل به مبتدیان پیشنهاد می شود که اصلا سمت این افزونه نروند زیرا ممکن است با تعداد زیادی گزینه و انتخاب مواجه شوند و در نتیجه گیج و سردرگم گردند. این مدل افزونه کش وردپرس حاوی تمامی درخواست ها و موارد مورد نظر حرفه ای ها است.

W3 Total Cache

WP Super Cache

یک نمونه دیگر از بهترین افزونه های کش وردپرس ، WP Super Cach  است. یکی از ویژگی های قابل توجه آن رایگان بودنش است که استفاده را برای همگان آسان تر کرده است و لازم است بدانید که با وجود رایگان بودن، باز هم دارای تمامی گزینه های لازم است و به وسیله تعداد زیادی از شرکت های معروف به شما پیشنهاد شده است.

WP Super Cache

Sucuri Firewall

به جرعت می توان افزونه کش Sucuri Firewall را جزو بهترین افزونه های کش وردپرس دانست. زیرا همه کار های مورد نظر شما را تنها با یک کلیک انجام خواهد داد و نکته قابل توجه اینجا است که ورد کشی در سطح DNS است. در این سطح بودن یعنی تمامی اطلاعات را حتی پیش از ارسال درخواست، در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد و این کار موجب افزایش بی نظیر سرعت وبسایت شما می شود.

Comet Cache plugin

در میان بهترین افزونه های کش وردپرس، این مورد هم به صورت پولی و هم رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. در ورژن پولی آن، باید یک هزینه اولیه برای استفاده از آن بپردازید و در صورت استفاده از ویژگی های اضافه تر در داخل این افزونه، نیاز است تا برای آن نیز هزینه ای جدا در نظر بگیرید. به سادگی قابل نصب است و نمونه رایگان آن آپشن هایی ساده و کاربردی دارد اما نمونه پولی این افزونه کش به شدت حرفه ای تر عمل می کند.

نظرات کاربران