تبلیغات در سایت های رایگان

تبلیغات در سایت های رایگان چه کمکی به کسب و کار می کند؟

استفاده از تبلیغات برای رشد کسب و کارتان و معرفی آن به مردم برای جذب افراد، امری ضروری است. تقریبا هیچ برندی را امروزه نمی توان پیدا کرد که بدون تبلیغات رشد کرده باشد. البته تبلیغات نیاز به هزینه بالایی دارد و کسب و کار هایی که معمولا بودجه محدودی دارند، نمی توانند تبلیغات بزرگی داشته باشند. اما هنوز هم راه های مختلفی برای تبلیغات با هزینه کمتر برای این دست از کسب و کار ها وجود دارد. تبلیغات در سایت های رایگان یکی از راه های کم هزینه و تقریبا بدون نیاز به پول است. در این مقاله در مورد تبلیغات در سایت های رایگان توضیح خواهیم داد.

مزایای تبلیغ در سایت های رایگان

تبلیغات آنلاین کسب و کار در سایت های اینترنتی رایگان می تواند برای کسب و کار ها به خصوص کسب و کار هایی که بودجه محدودی برای تبلیغات دارند، مزایای بسیار زیادی به همراه داشته باشد. برخی از این مزایا عبارتند از:

  1. تبلیغات قابل ردیابی

یکی از اولین و بهترین مزایای تبلیغات در سایت های رایگان این است که شما می توانید میزان تاثیر تبلیغات رایگان را در سایت خود به راحتی بررسی کنید. برای مثال تبلیغی که در سایت رایگان انجام شده است را می توانید از لحاظ تعداد بازدید هایی که داشته است و تعداد افرادی که نسبت به آن واکنش نشان داده اند بررسی کنید. همچنین می توانید تبلیغات خود را در سایت های رایگان نظارت یا ویرایش کنید.

  1. کاهش قابل توجه هزینه ها

تبلیغات در یک سایت رایگان همان طور که از نامش پیداست هزینه بسیار کمتری از تبلیغات معمولی دارد. گاهی اوقات برای این دست از تبلیغ ها حتی لازم نیست که پولی خرج کنید. تبلیغات در سایت های رایگان به دلیل هزینه بسیار کمی که در مقایسه با تبلیغات معمولی دارد، می تواند به عنوان گزینه ای مناسب برای کسب و کار های کوچک با بودجه محدود باشد.

تبلیغات در سایت های رایگان
  1. تبلیغات در زمان کوتاه تر

برای تبلیغ های معمولی لازم است تا در یک ساعات مشخصی تبلیغ کنید و کمی منتظر بمانید. اما برای تبلیغات رایگان در سایت ها فرآیند بسیار سریع تر انجام می شود. دلیل آن نیز ساده تر بودن فرآیند تبلیغ در سایت های آنلاین رایگان است. به همین دلیل است که شما می توانید در هر ساعتی و در کوتاه ترین زمان ممکن برای تبلیغات رایگان اقدام کنید.

  1. تبلیغات گسترده تر

یکی دیگر از مزایای تبلیغات در سایت های رایگان این است که شما می توانید تبلیغات خود را نه تنها در منطقه محلی خود بلکه به صورت جهانی نیز تبلیغ کنید. به طوری که هر شخصی که به اینترنت متصل باشد، بتواند با ورود به سایت مورد نظر تبلیغ شما را ببیند.

  1. آزادی بیشتر در تبلیغ

در تبلیغات داخل سایت های رایگان معمولا شما آزادی بسیار بیشتری نسبت به حالت معمولی دارید. شما می توانید برای تبلیغ خود یک تصویر، متن، ویدیو، انیمیشن یا حتی ترکیبی از چندین فرمت مختلف تهیه و منتشر کنید. اما این نکته را هم در نظر داشته باشید، برای اینکه بتوانید از تبلیغات در سایت های رایگان نتیجه خوبی بگیرید، بهتر است که بنری جذاب تهیه کنید.

لیست سایت های رایگان برای تبلیغ

لیست سایت های رایگان برای تبلیغ

سایت های فارسی زبان زیادی وجود دارد که می توانید در آن ها تبلیغات خود را به صورت رایگان انجام دهید. برخی از آن ها عبارتند از:

  1. سایت دیوار
  2. سایت شیپور
  3. سایت ایستگاه
  4. سایت نیاز روز
  5. سایت نیاز پرداز
  6. سایت لوکوپوگ
  7. سایت نیازمندی ها
  8. سایت آگهیو
  9. سایت بازار ها
  10. سایت ایران تجارت
  11. سایت آگهی تخصصم اینه
  12. سایت شهر 24
  13. سایت بازار علی
  14. سایت آگهی جات
  15. سایت آگهی فای
  16. سایت اینیازمندی
  17. سایت جویشگر
  18. سایت قوایران

چگونه وب سایت خوبی برای جذب تبلیغات باشیم؟

چگونه وب سایت خوبی برای جذب تبلیغات باشیم

برای تبلیغات در سایت های رایگان لازم است که به چند نکته دقت کنید تا بهترین سایت ممکن را انتخاب کنید. اگر می خواهید در سایت خود تبلیغات انجام دهید یا سعی دارید که در یک سایت تبلیغ کسب و کارتان را انجام دهید، توجه کردن به نکات زیر می تواند شانس موفقیت شما را افزایش دهد:

  1. ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید.

برای تبلیغات حتما به دنبال سایت هایی باشید که ترافیک خوبی دارند. همچنین اگر خودتان صاحب سایت هستید، در صورتی که ترافیک ورودی بالایی داشته باشید، احتمال اینکه افراد سایت شما را برای تبلیغات انتخاب کنند بیشتر است. تبلیغات در سایت های رایگانی که ترافیک ورودی بیشتری دارند، شانس موفقیت بیشتری را هم به همراه دارد؛ زیرا سایت های با ترافیک بالا طبیعتا مخاطبان بیشتری دارند و احتمال دیده شدن تبلیغ شما و در نتیجه به دست آوردن سرنخ ها افزایش پیدا می کند.

البته تنها تعداد مخاطبان نیز مهم نیست. گاهی اوقات ممکن است که فردی یک وبلاگ کوچک داشته باشد. اما مخاطبان آن در حوزه ای که شما مشغول به کار هستید فعالیت داشته باشند و از وبلاگ بازدید کنند. تبلیغ در این دسته از وبلاگ ها می تواند برای جذب مخاطب بسیار بهتر عمل کند.

  1. استفاده از گوگل ادسنس

در صورتی که دارنده وب سایت هستید، یکی از بهترین راه ها برای جذب تبلیغ کنندگان بدون معامله مستقیم، استفاده از گوگل ادسنس است. گوگل ادسنس یکی از برنامه های گوگل است که به طور رایگان در اختیار عموم قرار داده شده است و اجازه می دهد تا تبلیغاتی که قرار است در وب سایت شما نمایش داده شود با توجه به محتوا و بازدید کنندگان محتوایی که به سایت شما سر می زنند، انتخاب شود.

نحوه کار با گوگل ادسنس نیز بسیار ساده است. کافی است که یک اکانت رایگان ایجاد کنید. برای ورود به برنامه به یک حساب جیمیل یا گوگل نیاز خواهید داشت. بعد از وارد کردن URL و وارد کردن مشخصات سایت می توانید شروع به در آمد زایی کنید.

جمع بندی

تبلیغات در سایت های رایگان یکی از شیوه های تبلیغ کم هزینه برای کسب و کار های کوچک با بودجه محدود برای تبلیغات است. تبلیغات در برخی از سایت های رایگان می تواند به رشد کسب و کار و جذب مخاطبان بیشتر کمک بسیار زیادی کند. علاوه بر این ها تبلیغات در این دست از سایت ها به دلیل هزینه پایین از مزایای زیادی برخوردار است. در این مقاله در مورد تبلیغات در سایت های رایگان توضیح دادیم و برخی از بهترین سایت های رایگان برای تبلیغات را نام بردیم.

نظرات کاربران