تولید محتوای پوشاک

چرا تولید محتوای پوشاک برای صنعت مد، مهم و ضروری است

کلمه پوشاک دایره گستره ای را در برمی گیرد که شامل لباس، شلوار، کیف و کفش است. وقتی در حوزه پوشاک کار می کنید، بیشتر از هر وقت دیگری به دیده شدن محصولات خود احتیاج دارید و راهکار این موضوع تولید محتوای پوشاک است.

فقط با قرار دادن محصولات خود در فروشگاه اینترنتی به مشتری دست پیدا نمی کنید. هر چقدر هم عکسهای زیبا و دلفریبی بگیرید، به کلمات هم احتیاج دارید. تولید محتوای پوشاک کلید پیشرفت کسب و کار شما فقط در عرض چند ماه است.

صنعت مد و تولید محتوای پوشاک با هم در آمیخته اند. مانند هر صنعت دیگری، مد نیز به تولید محتوا نیاز دارد. در واقع، کمی بیشتر از بقیه بخش ها به محتوا نیاز دارد. دلیلش را نمی دانید؟ ادامه این مطلب از بیزون را بخوانید.

تولید محتوای پوشاک

4 دلیل اهمیت تولید محتوای پوشاک

  1. مشتریان گرسنه اطلاعات هستند:

ده سال پیش، بیل گیتس فریاد اهمیت محتوا را سر داد. او اعلام کرد “محتوا پادشاه است!” و از آن روز به بعد، مردم واقعاً مانند پادشاه با آن رفتار می کنند. اکنون مصرف کنندگان محصول خواستار اطلاعات محصول همراه با کیفیت آن هستند. با وجود سبک زندگی شلوغی که دارند ، مردم اکنون قبل از خرید یک محصول وقت زیادی را صرف تحقیق در مورد آن می کنند. طبق آخرین آمار ، 81٪ افراد قبل از مراجعه به فروشگاه به تحقیق آنلاین می پردازند.

آمار بالایی است، نه؟ جای تعجب نیست که همه افراد همیشه درگیر گوشی تلفنشان هستند! بنابراین اگر به فکر توزیع بروشورهای فروش برند خود در خارج از مراکز خرید هستید، هرچه سریعتر بی خیال این ایده شوید! شعارهای دقیق و پوسترهای زیبا به درد لباس شما نمی خورند. مطالب مورد نیاز مخاطبان را در وبلاگ کسب و کارتان قرار دهید. با تولید محتوای پوشاک به سوالهایی که مخاطبتان در مورد لباس دارند جواب دهید و آنها را به سمت محصولات خود راهنمایی کنید.

 

  1. درباره تنظیمات مصرف کننده خود اطلاعات کسب می کنید:

از طریق بازاریابی آنلاین، می توانید در مورد نیاز و علاقه مشتری خود بیاموزید. داده هایی که ما درمورد مشتریان و مشتریان بالقوه خود جمع می کنیم همراه با مشارکت آنها در پست های شبکه های اجتماعی ، فیلم هایی که مشاهده می کنند و بارگیری می کنند ، کتابهای الکترونیکی و پست های وبلاگی که می خوانند، همه اینها اطلاعات گرانبهایی است که به کمک بازاریاب های آنلاین می آید. پس از تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده، می توانید ببینید که کدام یک از مطالب موفق تر است و کدام تولید محتوای پوشاک به توسعه بیشتر نیاز دارد و سپس صفحه وب خود را بر این اساس بهبود بخشید. ببینید، فقط با کسب اطلاعات در مورد مصرف کنندگان می توانید چقدر کار کنید!

 

به طور خلاصه، اگر از اهمیت تولید محتوای پوشاک باخبر هستید و قصد قدم گذاشتن در این مسیر را دارید، یک پله از هم صنف های خودتان بالاتر هستید. با کمک بینش اطلاعات جمع آوری شده، می توانید:

  • شخصیت مصرف کننده را درک کنید
  • بخشهای دقیقتری برای خرید ایجاد کنید
  • در زمینه شخصی سازی پیشرفت کنید

 

از کل این رویه معمولا به عنوان هوش محتوایی یاد می­ شود. از طریق این فرآیند، شما همیشه می توانید آنچه را ارائه می دهید بهبود ببخشید و با ایجاد یک استراتژی بهتر، تأثیر تولید محتوای پوشاک خود را بیشتر کنید. هجوم مداوم داده ها که به طور خاص به برند و مشتریان شما مربوط می شود (همانطور که از تاکتیک بازاریابی محتوای شما نشات می گیرد)، یک ابزار بسیار مهم است. بدون تولید محتوای پوشاک، شما عملا از فلسفه ی بازاریابی مدرن غافل شده اید.

تولید محتوای پوشاک

  1. رقبای شما در حال حاضر از تولید محتوای پوشاک استفاده می کنند:

دلیل دیگر اینکه این روزها بازاریابی محتوا برای بازاریابان حیاتی است این است که به احتمال زیاد رقیب شما از آن استفاده کند. در این صورت نباید عقب بایستید.

اگر رقیبتان از قبل به سوالات مخاطبان جواب دهد، به آنها بهترین کیف و کفش خودش را معرفی کنید و در دل مخاطبان جای بگیرد، شما غافله را باخته اید.

در صورتی که رقبای شما بر وبلاگ نویسی آنلاین و رسانه های اجتماعی حاکم باشند، وقتش رسیده که شما هم تولید محتوای پوشاک را شروع کنید.

 

  1. بالا رفتن در موتورهای جستجو:

آخرین و مهمترین دلیل اهمیت بسیار زیاد تولید محتوای پوشاک برای کسب و کارتان، بالا رفتن در موتورهای جست و جو است.

در این که مشتریان هر وقت با مشکلی روبرو می شوند به موتورهای جستجو متوسل می شوند، اصلا تردیدی نیست. از این رو، برای اینکه مشتریان بالقوه خود را به مشتری تبدیل کنید، باید در گوگل حضور موثری داشته باشید. موتورهای جستجو الگوریتم هایی را که هنگام خزیدن در وب از آنها استفاده می کنند به روز می کنند و به همین دلیل محتوا و متن هر روزه اهمیت بیشتری پیدا می کند.

اگر می خواهید رشد مشتری را تجربه کنید، باید در نتایج موتور جستجو رتبه بالایی داشته باشید. سئو سایت بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی است. باید چند کلمه کلیدی مناسب انتخاب کنید و با همین کلمات در نتیجه جست و جوی گوگل دیده شوید. این دیده شدن به آگاهی از برند، جذب مخاطب و اعتماد مشتری کمک می کند.

اگر برای کسب و کار خود نیاز به تولید محتوای پوشاک دارید، با تیم تخصصی بیزون تماس بگیرید.

 

نظرات کاربران