تولید محتوا به زبان انگلیسی

10 دلیل تولید محتوا به زبان انگلیسی

به لطف اینترنت امروزه تمام مرز های تجارت از میان رفته است؛ در نتیجه تولید محتوا فارسی کفایت نمی کند و کسب و کار ها برای جهانی شده نیاز به محتوای انگلیسی دارند. به عبارت دیگر تولید محتوا به زبان انگلیسی یک مهارت فوق العاده است و در صورت کسب تجربه لازم در این زمینه می توانید درآمد خوبی داشته باشید.

یادگیری ترفند های مختلف برای بهبود مهارت های نوشتاری انگلیسی آنقدر ها هم که فکر می کنید سخت نیست؛ اما به تمرین و ممارست نیاز دارد. در مقاله پیش رو دلایل نیاز به محتوای انگلیسی و کار هایی را که باید برای بهره بردن از مزیت استراتژیک در عصر رقابتی دیجیتال امروزی انجام دهید، بررسی می کنیم.

وب سایت چند زبانه چه وب سایتی است؟

پیش از بررسی لزوم تولید محتوا به زبان انگلیسی بهتر است بدانیم چرا باید وب سایت چند زبانه داشته باشیم. یک وب سایت چند زبانه محتوای خود را به دو یا چند زبان متفاوت تولید می کند تا ارتباط موثرتری با بازدیدکنندگان خود ایجاد نماید. اگر اکوسیستم کسب و کار شما به گونه ای است که می توانید به مخاطبان در مناطق جغرافیایی مختلف خدمت کنید باید برای تولید محتوا به زبان های دیگر نیز سرمایه گذاری نمایید.

پیشنهاد می کنیم برای برقراری ارتباط موثر با مخاطب هدف، تنها روی یک وب سایت چند زبانه سرمایه گذاری نکنید، بلکه برای همه دارایی های دیجیتال خود، از جمله وبلاگ ها، بروشور ها و هر کانال بازاریابی دیگر، محتوایی متناسب با زبان مخاطب هدف تولید کنید.

10 دلیل تولید محتوا به زبان انگلیسی

اگر به دنبال موفقیت بیشتر در بازاریابی اینترنتی خود هستید باید تولید محتوا به زبان انگلیسی را نیز آغاز نمایید. از مزیت های ارائه محتوای انگلیسی می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. رشد و گسترش تجارت

هر چه بتوانید مخاطب انگلیسی زبان بیشتری را  جذب کنید، شانس شما برای ورود به بازار های جهانی بیشتر می شود. طبیعتا این مورد به طور مستقیم بر درآمد و سود آوری کلی تجارت شما نیز تاثیر خواهد گذاشت. آمازون، نتفلیکس و وردپرس نمونه ‌های کلاسیک و بارز شرکت‌ هایی هستند که از سایت‌ چند زبانه برای توسعه تجارت خود در سراسر دنیا استفاده می کنند.

تولید محتوا به زبان انگلیسی
  1. ورود به بازار های جدید

یک ضرب المثل قدیمی می گوید:

«هیچ وقت تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید.»

بنابراین گسترش روابط با سایر مناطق جغرافیایی برای کم کردن خطر زیان ناشی از رکود اقتصادی داخلی ایده بسیار خوبی به نظر می رسد. ساخت یک سایت دو زبانه می تواند اولین قدم برای گسترش روابط شما باشد.

  1. ایجاد آگاهی از برند، اعتماد و اعتبار

طبق گزارش PepperContent، 57 درصد از کاربران اینترنت، محتوایی را که برای آن ها بومی ‌سازی نشده باشد، مطالعه نمی کنند؛ بنابراین می توانید با داشتن یک سایت دو زبانه و تولید محتوا به زبان انگلیسی که زبان رسمی بسیاری از کشور ها است، نظر مخاطبان را در بیشتر نقاط جهان به خود جلب کنید و تصویر خوبی از برند خود در ذهن همگان به جای بگذارید. به عبارت دیگر محتوای انگلیسی باعث می شود مخاطب خارجی ارتباط بیشتری با کسب و کار شما داشته باشد و این موضوع اعتماد به برند شما را بالاتر می برد.

  1. هدایت ترافیک واجد شرایط به وب سایت خود

با ساختن یک وب سایت دو زبانه، شانس خود را برای حضور در نتایج موتور های جستجوی متعدد افزایش می دهید. این نه تنها به سئو سایت شما کمک می کند، بلکه در افزودن ترافیک ارگانیک اضافی به آن نیز موثر است. این یعنی هدایت ترافیک واجد شرایط به سمت وبسایت خود.

  1. افزایش تبدیل

اگر بتوانید با مشتریان برون مرزی خود با یک زبان بین المللی مثلا انگلیسی صحبت کنید، برقراری ارتباط راحت تر می شود. از این رو می توان گفت تولید محتوا به زبان انگلیسی به ایجاد ارتباط مستقیم با مشتری و افزایش اعتماد به برند شما کمک می کند و با افزایش سطح اعتماد، احتمال تبدیل شدن مشتری بالقوه به مشتری دائمی بیشتر می شود.

افزایش تبدیل
  1. مشتری مدار بودن

طبق نظرسنجی انجام شده توسط Unbable در سال 2021، 68 درصد کاربران برون مرزی ترجیح می دهد با برند هایی تعامل داشته باشند که به زبان آن ها یا حداقل زبان انگلیسی مسلط باشند. در واقع تولید محتوا به زبان انگلیسی نه تنها منجر به ساخت تصویر بهتری از برند شما می شود، بلکه اعتماد بیشتری برای کسب و کار شما به همراه خواهد داشت و جذب کاربران مختلف را بیشتر می کند.

  1. رعایت مقررات منطقه ای

برخی از کشور ها الزامات قانونی خاصی دارند که شما را مجبور به انتشار تولید محتوا به زبان انگلیسی یا منطقه ای خود می کنند؛ بنابراین بهتر است با ساخت یک وب سایت حداقل دو زبانه مقررات منطقه ای را نیز رعایت کنید.

  1. ایجاد آمادگی برای پوشش رسانه ای

برقراری ارتباط با مشتریان برون مرزی و صحبت با رسانه ها درمورد برند خود، برای صاحبان کسب و کار به هیچ عنوان راحت نیست. اما تولید محتوا به زبان انگلیسی می تواند یک تمرین ضروری برای بازاریابی و برند سازی جهانی باشد. علاوه بر این به ایجاد حس تازگی در ارتباط با مخاطبان نیز کمک می کند.

ایجاد آمادگی برای پوشش رسانه ای
  1. تنظیم کردن هزینه تبلیغات

با توجه به رقابت شدید در سراسر جهان، می توانید پول نقد خود را برای ماندن در بازی بازار موجود بسوزانید یا از تولید محتوا به زبان انگلیسی برای ورود به بازار های متنوع و جدید کمک بگیرید. در واقع با این کار نه تنها می توانید هزینه‌ های تبلیغاتی خود را کاهش ‌دهید، بلکه از مزیت های شروع اولیه بازار جدید نیز برخوردار می شوید.

  1. انجام دادن کار های متفاوت

مردم شرکت هایی را که کار هایی خارج از چارچوب فکر دیگران انجام می دهند، دوست دارند. اپل، اسلک، اچ پی، و … همگی نمونه ‌های عالی از شرکت‌ هایی هستند که با انجام کار های متفاوت همیشه یک قدم جلوتر از باقی شرکت ها قرار دارند. مردم آن ها را برای همین خروج از چارچوب ها دوست دارند. بنابراین با تولید محتوا به زبان انگلیسی نه تنها خود را از سایر رقبا متمایز می کنید، بلکه مردم شما را به عنوان برندی آینده نگر می شناسند.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم مزیت های تولید محتوا به زبان انگلیسی را به طور مختصر و مفید بررسی کنیم. طبق نظرسنجی های انجام شده 64 درصد از کاربران اینترنت برای محصول یا خدمات شرکتی که سایت حداقل دو زبانه داشته باشند، هزینه بیشتری پرداخت می کنند. علاوه بر این، 44 درصد از کاربران برون مرزی با برندی که به زبان آن ها صحبت می کنند ارتباط بیشتری برقرار می کنند. بنابراین، اگر هنوز به این فکر می ‌کنید که آیا تولید محتوای انگلیسی برای شما مناسب است یا خیر، این آمار می تواند به شما کمک کند تا راحت تر تصمیم بگیرید.

نظرات کاربران