خروج از شادوبن اینستاگرام

خروج از شادوبن اینستاگرام

به احتمال زیاد نام شادوبن اینستاگرام به گوشتان خورده است یا شاید ده ها پست و مطلب در مورد کاهش دسترسی و دیده شدن حساب های اینستاگرام دیده باشید. با وجود این که بسیاری از رسانه ها و شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام این موضوع را انکار می کنند اما گزارش ها، تئوری ها و شکایات بیشتری هر روز به رسانه ها و شبکه های اجتماعی سرازیر می شوند. بنابراین مسئله ای که به وجود می آید این است که آیا این مسئله یک سرپوش است یا توضیح بسیار ساده تری وجود دارد؟ حال در این مقاله قصد داریم به شادوبن و نحوه خروج از شادوبن اینستاگرام بپردازیم.

 

شادوبن اینستاگرام چیست؟

شادوبن اینستاگرام چیست؟

اگر بخواهیم با زبان ساده شادوبن اینستاگرام را توضیح دهیم، باید بگوییم که شادوبن اینستاگرام پلتفرمی است که دسترسی کاربران به بعضی از محتواها و پست ها محدود می کند و بعضی از پست ها و مطالب دیده نمی شوند. یکی از مسائلی که بسیاری از کاربران را اذیت می کند این است که نمی توانند متوجه شوند که در شادوبن اینستاگرام قرار گرفته اند یا خیر. می توان گفت که نشانگر اصلی شادوبن اینستاگرام این است که محتوای هشتگ شده شما در صفحات کاوش برای کسی به جز دنبال کنندگان شما ظاهر نمی شود. موضوع دیگری که نشان دهنده این است که شما در شادوبن اینستاگرام قرار گرفته اید، این است که دسترسی و دید شما برای پست ها به شدت محدود شود و کاربران و حتی دنبال کنندگان شما نیز نتوانند پست های شما را همانند پست ها و محتوا های دیگر دنبال کنندگان خود، مشاهده کنند. این موضوع علاوه برای این که برای حساب های شخصی ناامید کننده است، تاثیر به مراتب بدتری بر روی حساب های تجاری می گذارد. زمانی که یک حساب تجاری در اینستاگرام در شادوبن اینستاگرام قرار گیرد، لطمه بزرگی به فرآیند جذب مشتری و فروش محصولات آن شرکت وارد می شود.

اقدامی مشابه شادوبن اینستاگرام در توییتر نیز اتفاق افتاده بود و از همان اقدامی که در توییتر اتفاق افتاده اصطلاح شادوبن اینستاگرام به دست آمده است. اصطلاح شادوبن اینستاگرام یک اصطلاح رسمی نیست، بلکه یک اصطلاح محبوب در بین کاربران رسانه ها و شبکه های اجتماعی است. اگر در شادوبن اینستاگرام قرار گرفته اید و قصد خروج از شادوبن اینستاگرام را دارید، بهتر است که به طور کامل با شادوبن اینستاگرام آشنا شوید.

 

محتوای مرزی در اینستاگرام چیست؟

محتوای مرزی در اینستاگرام چیست؟

محتوای مرزی یا Borderline Content به محتوایی گفته می شود که نامناسب است و مناسب تمام سنین نیست اما شرایط و قوانین و دستورالعمل های اینستاگرام و Community Guidelines را نقض نمی کند. اینستاگرام در راستای تعریف محتوای مرزی یک مقاله کوتاه در Help Center در سال 2019 منتشر کرد، اما با وجود انتشار این مقاله به وسیله اینستاگرام، باز هم تعریف کامل و درستی از محتوای مرزی یا Borderline Content وجود ندارد. اما اسکرین شات های ارائه شده به وسیله TechCrunch به ما مثال هایی از محتوای مرزی معرفی می کند. در زیر مثال هایی از محتوای مرزی در اینستاگرام برای شما آورده ایم:

  • محتوایی که خشونت را نشان می دهد
  • محتوای گرافیکی تکان دهنده
  • محتوای تلقین کننده جنسی
  • پست هایی با اطلاعات غلط
  • پیام های اسپم

با وجود این نکات باز هم تعریف کامل و دقیقی از محتوای مرزی در اینستاگرام وجود ندارد. اهمیت این موضوع به این دلیل است که عنصر الزامی خروج از شادوبن اینستاگرام آشنایی کامل با محتواهایی است که محتوای مرزی یا Borderline Content به حساب می آیند.

 

نحوه بررسی شادوبن شدن حساب کاربری در اینستاگرام

نحوه بررسی شادوبن شدن حساب کاربری در اینستاگرام

هیچ راه مطمئنی برای دانستن این که آیا در شادوبن اینستاگرام قرار گرفته اید یا نه وجود ندارد اما در این بخش از مقاله قصد داریم شما را با چند روش آشنا کنیم که با استفاده از این روش ها می توانید متوجه شوید که آیا در شادوبن اینستاگرام قرار گرفته اید یا خیر. بدیهی است که قبل از آن که برای خروج از شادوبن اینستاگرام اقدام کنید باید از این مسئله اطمینان حاصل کنید که آیا در شادوبن اینستاگرام قرار گرفته اید یا خیر.

در زیر راه هایی برای تعیین این موضوع که آیا در شادوبن اینستاگرام قرار گرفته اید یا خیر برای شما تهیه کرده ایم تا بتوانید متناسب با آن، اقدامات مربوط به خروج از شادوبن اینستاگرام را آغاز کنید.

  • پست های خود را تست کنید

یک پست جدید به صورت زنده با هشتگ بسیار محبوب ایجاد کنید. از چند نفری که دنبال کننده شما نیستند بخواهید که آن هشتگ را جستجو کنند و در محتوای زیر آن هشتگ به دنبال محتوا و پست شما بگردند و ببینند که آیا پست و محتوای شما در زیر آن هشتگ دیده می شود یا آخر. اگر پست و محتوای شما در زیر هشتگی که از محبوبیت زیادی برخوردار است، دیده نشد صفحه شما ممکن است در شادوبن اینستاگرام قرار گرفته باشد.

  • هشتگ های خود را بررسی کنید

هشتگ های خود را بررسی کنید

یکی از مواردی که اینستاگرام تایید کرده است هشتگ های بحث برانگیزی در اینستاگرام وجود دارد که آن ها را پنهان کرده اند. اگر پیامی در زیر آن هشتگ می بینید که مخفی شده است، ممکن است از یکی از این هشتگ های انتخاب شده استفاده کرده باشید.

اگر به طور ناگهانی افت شدیدی در بازدید از پست ها و محتواهای صفحه خود و تعامل در خارج از پایگاه دنبال کنندگان خود مشاهده کردید، به احتمال زیاد وارد شادوبن شده اید و بهتر است اقدامات مربوط به خروج از شادوبن اینستاگرام را آغاز کنید.

مقالات مربوط با اینستاگرام در سایت بیزون:

صفحه اکسپلور اینستاگرام

چگونه در سرچ اینستاگرام اول باشیم

نکاتی پیرامون آموزش سئو اینستاگرام

نظرات کاربران