دیلیت اکانت اینستاگرام

دیلیت اکانت اینستاگرام

غیر فعال کردن یک حساب کاربری تفاوت زیادی با دیلیت اکانت اینستاگرام دارد. شما متناسب با اولویت خود می توانید انتخاب کنید که قصد دارید حساب کاربری خود را غیر فعال کنید یا به دیلیت اکانت اینستاگرام بپردازید.

تفاوت بدیهی غیر فعال کردن حساب کاربری در پلتفرم اینستاگرام با دیلیت اکانت اینستاگرام این است که غیر فعال کردن حساب امری موقتی است. منظور ما از موقتی بودن غیر فعال کردن حساب این است که اگر شما حساب کاربری خود را غیر فعال کنید، می توانید دوباره حساب کاربری خود را فعال کنید و دوباره فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کنید. اما زمانی که حساب کاربری خود را غیر فعال می کنید، حساب کاربری شما به همراه نمایه ها، فالوورها، عکس ها، لایک ها و نظرات از دید سایر کاربران و دنبال کنندگان شما پنهان می شود و کاربران شما نمی توانند فعالیت هایی که شما در اینستاگرام انجام داده اید را ببینند. برای آن که حساب خود را از حالت غیر فعال خارج کنید و تمامی این اطلاعات را بازیابی کنید، تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که دوباره وارد حساب کاربری خود شوید و با این کار حساب کاربری خود را فعال می کنید.

اما زمانی که شما حساب کاربری اینستاگرام خود را حذف می کنید، دیگر نمی توانید اطلاعات و پست ها و لایک ها و دیگر موارد مربوط به حساب کاربری خود را بازیابی کنید. در واقع دیلیت اکانت اینستاگرام به معنی از دست دادن تمامی اطلاعاتی است که در صفحه خود داشته اید.

وقتی حساب کاربری خود در اینستاگرام را حذف می کنید، تمام اطلاعات شما از جمله عکس ها، دنبال کننده ها، لایک ها، نظرات و غیره برای همیشه پاک می شوند. در آینده، اگر مجددا در اینستاگرام ثبت نام کنید،‌ دیگر نمی توانید از همان نام کاربری استفاده کنید. در واقع، اگر بخواهیم با زبان ساده توضیح دهیم که دیلیت اکانت اینستاگرام چیست، باید بگوییم که دیلیت اکانت اینستاگرام به معنی حذف دائمی حساب کاربری در اینستاگرام است.

روش غیر فعال کردن حساب کاربری در اینستاگرام

روش غیر فعال کردن حساب کاربری در اینستاگرام

غیر فعال کردن حساب کاربری در اینستاگرام از طریق نرم افزار اینستاگرام امکان پذیر نمی باشد و شما برای غیر فعال کردن حساب کاربری خود در اینستاگرام باید از طریق مرورگر خود، وارد وب سایت اینستاگرام شوید و از آن جا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قصد دارید برای مدتی موقتی از اینستاگرام و فضای مجازی دوری کنید، بهترین کار این است که حساب کاربری خود در اینستاگرام را غیر فعال کنید.

در زیر روش غیر فعال کردن حساب کاربری در اینستاگرام را برای شما تهیه کرده ایم:

  • ابتدا در وب سایت اینستاگرام وارد حساب کاربری خود شوید و روی نماد آدم کلیک کنید تا وارد صفحه پروفایل خود شوید.
  • سپس «ویرایش نمایه» را انتخاب کنید، به پایین صفحه بروید و بر روی «به طور موقت غیر فعال کردن حساب من» کلیک کنید.
  • اینستاگرام برای آن که از دلیل شما از این اقدام آگاه شود،‌ از شما سوال می پرسد که «چرا حساب خود را غیر فعال می کنید؟».
  • شما می توانید یک دلیل از منوی کشویی که در همان قسمت قرار گرفته است را انتخاب کنید.
  • سپس رمز عبور خود را مجددا وارد کنید و گزینه “Temporarily disable account” را انتخاب کنید.
روش غیر فعال کردن حساب کاربری در اینستاگرام

پس از آن که این مراحل را انجام دادید، حساب کاربری شما در اینستاگرام غیر فعال می شود و تا زمانی که یک بار دیگر وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام نشوید، حساب کاربری شما و تمامی اطلاعات موجود در آن از دید سایر کاربران و دنبال کنندگان شما پنهان خواهند شد.

تنها نکته ای که در زمینه غیر فعال کردن حساب کاربری در اینستاگرام باید به آن دقت کنید، این است که طبق سیاست های اینستاگرام، هر کاربر تنها هفته ای یک بار می تواند حساب کاربری خود در اینستاگرام را غیر فعال کند.

روش دیلیت اکانت اینستاگرام

روش دیلیت اکانت اینستاگرام

حذف کردن حساب کاربری در اینستاگرام یا به اصطلاح دیلیت اکانت، همانند غیر فعال کردن حساب کاربری در اینستاگرام، از طریق نرم افزار اینستاگرام قابل انجام نیست. برای آن که حساب کاربری خود در اینستاگرام را حذف کنید، باید از طریق مرورگر خود وارد وب سایت اینستاگرام شوید و سپس از طریق وب سایت اینستاگرام وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید.

برای آن که حساب کاربری خود در اینستاگرام را به صورت دائمی حذف کنید، باید مراحل زیر را دنبال کنید.

  • وارد حساب کاربری خود در وب سایت اینستاگرام شوید.
  • به صفحه «حذف اکانت» اینستاگرام بروید. از منوی کشویی دلیل خروج خود را انتخاب کنید.
  • رمز عبور خود را وارد کرده و روی “حذف دائم حساب من” کلیک کنید.
  • اکنون اکانت اینستاگرام شما حذف شده است.

مقالات مرتبط با اینستاگرام در سایت بیزون:

علت پایین آمدن سین استوری

انواع کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام

خروج از شادوبن اینستاگرام

چگونه هزار فالوور اول اینستاگرام به دست بیاریم؟

نظرات کاربران