قرعه کشی در اینستاگرام

قرعه کشی در اینستاگرام

اهمیت قرعه کشی در اینستاگرام چیست؟ همانطور که می دانید روش های زیاد و متعددی برای افزایش دنبال کننده در اینستاگرام وجود دارد. در واقع، اگر شما در رابطه با این موضوع جستجوی مختصری در اینترنت انجام دهید با مقاله های زیادی رو به رو خواهید شد. اما نمی توان به آن روش ها اعتماد کرد و بسیاری از روش های مرسوم برای افزایش دنبال کننده در اینستاگرام نتیجه دلخواهی که به دنبال آن هستید را نخواهند داشت.

یکی از قابل اعتماد ترین روش های افزایش دنبال کننده در اینستاگرام، اجرای مسابقه و قرعه کشی در اینستاگرام است. زمانی که شما یک قرعه کشی در اینستاگرام ایجاد کنید، مخاطبان فعلی شما با شما تعامل ایجاد می کنند. از آن جا که الگوریتم جدید اینستاگرام به ایجاد تعامل مخاطبان توجه زیادی می کند و اگر مخاطبان شما با پست ها و مطالب شما تعامل برقرار نکنند، پس از گذشت زمانی پست ها و مطالب شما برای آن ها ظاهر نمی شود. در نتیجه ایجاد قرعه کشی در اینستاگرام می تواند نقش زیادی در افزایش بازدید و دنبال کننده داشته باشد.

مزیت های قرعه کشی در اینستاگرام

قرعه کشی در اینستاگرام

اجرای قرعه کشی و مسابقه در اینستاگرام می تواند مزیت های زیادی را برای حساب کاربری کسب و کار و برند شما در اینستاگرام رقم بزند. اجرای قرعه کشی و مسابقه در اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا به چند KPI مختلف در اینستاگرام دست پیدا کنید. در این بخش از مقاله قصد داریم شما را با مزیت های قرعه کشی و اجرای مسابقه در اینستاگرام آشنا کنیم.

افزایش دنبال کنندگان

یکی از بدیهی ترین و در عین حالی مهم ترین مزیت های قرعه کشی در اینستاگرام، افزایش دنبال کنندگان و بازدید های حساب کاربری شما در اینستاگرام است. به طور کل، مسابقات خود به تنهایی بدون توجه به این که در چه پلتفرمی اجرا می شوند، برای هر مخاطبی جذاب است. به همین دلیل زمانی که شما قرعه کشی و مسابقه ای در حساب کاربری خود ایجاد می کنید، مخاطبان زیادی را به سمت حساب کاربری خود می کشانید.

یکی از روش های محبوب قرعه کشی این است که بین کاربرانی که در زیر یک پست خاص نظر گذاشته اند و دوستانی را در زیر آن پست تگ کرده اند، قرعه کشی انجام می شود و یکی از محصولات شرکت در اختیار آن ها قرار می گیرد. زمانی که شما چنین مسابقه ای را در حساب کاربری خود ایجاد کنید، کاربران زیادی برای قرار گرفتن در قرعه کشی و افزایش شانس خود در برنده شدن و دریافت محصول شما، دوستان خود را تگ می کنند. چنین کاری در افزایش تعامل شبکه های اجتماعی و هم در تعداد دنبال کنندگان شما تاثیر چشم گیری دارد، هم مخاطبان جدیدی را وارد صفحه شما در اینستاگرام می کند و محصولات و خدمات شما به مشتریان بالقوه معرفی می شوند.

افزایش تعامل با مخاطبان

افزایش تعامل با مخاطبان

همانطور که بیان کردیم،‌ به تازگی و با تغییراتی که در الگوریتم اینستاگرام به وجود آمده، تعامل با مخاطبان و دنبال کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار است. حال یکی از مزیت های اصلی قرعه کشی در اینستاگرام افزایش تعامل با مخابان در اینستاگرام است. بدیهی است که مسابقات و جوایز می توانند نقش چشمگیری در افزایش تعامل کاربران ایفا کنند و مخاطبان شما را به صفحه، برند و محصولات و خدمات شما نزدیکتر کنند.

چنین کاری باعث می شود که مردم در داخل و حتی خارج از شبکه ها و رسانه های اجتماعی درباره مسابقات و قرعه کشی ها شرکت شما صحبت کنند. بدیهی است که مردم راجب برند شما صحبت کنند، احتمال این که مشتریان بالقوه جدیدی پیدا کنید افزایش می یابد. علاوه بر این، قرعه کشی در اینستاگرام یک راه عالی برای آگاه کردن مخاطبان شما از این مسئله است که شما از حمایت آن ها استقبال می کنید. زمانی که مخاطبان شما بفهمند شما از حمایت آن ها استقبال می کنید، وفاداری به برند و شرکت شما به شکل چشمگیری افزایش می یابد.

جمع آوری محتوای تولید شده به وسیله کاربر

جمع آوری محتوای تولید شده به وسیله کاربر

قرعه کشی در اینستاگرام می تواند یک فرصت عالی برای شما باشد. زیرا شما با ایجاد قرعه کشی و مسابقه در اینستاگرام می توانید این امکان را در اختیار مخاطبان و دنبال کنندگان خود قرار دهید که به صورت رایگان برای صفحه شما در اینستاگرام تولید محتوا کنند و خلاقیت خود را در این زمینه نشان دهند.

ممکن است پیش خود فکر کنید که چگونه می خواهید دنبال کنندگان خود را راضی کنید که به صورت رایگان برای صفحه شما تولید محتوا اینستاگرام انجام دهند. اگر شما مخاطبان و دنبال کنندگان خود را به مسابقات بهترین کپشن، عکس، ویدئو یا امثال این ها دعوت کنید، می توانید محتواهای زیادی را جمع آوری کنید و از آن ها برای رشد و پیشرفت شرکت خود استفاده کنید.

نظرات کاربران