لینک پرومکس

لینک پرومکس چیست؟

بک لینک ها یکی از مهم ترین اصطلاحات بهینه سازی موتور های جست و جو هستند. ایجاد بک لینک در صفحات و وب سایت های معروف و معتبر اینترنت نقش بسیار مهمی در بهبود یافتن رتبه و اعتبار وب سایت شما خواهد داشت. بک لینک ها می توانند عامل بسیار مهم و تعیین کننده ای در افزایش یا سقوط رتبه شما در صفحه نتایج باشند. این نوع لینک ها در واقع لینک هایی هستند که در سایت های ثانویه قرار می گیرند و کاربر با کلیک بر روی آن ها به سایت شما هدایت می شود. بک لینک مدل های مختلفی دارد و یکی از مدل های مهم بک لینک مدل بک لینک پرومکس است که در این مقاله در مورد آن توضیح خواهیم داد.

بک لینک چیست؟

هنگامی که سایتی لینک ورود به سایت شما را در صفحه خودش می گذارد، به این معنی است که سایت شما مورد تایید قرار گرفته است. بک لینک ها در واقع به موتور جستجو اعلام می کنند که سایت شما دارای محتوای مفید، معتبر و ارزشمند است.

به همین دلیل است که هر چه بک لینک بیشتری داشته باشید، رتبه بهتری را نیز در بینگ، یاهو و سایر موتور های جستجو دریافت خواهید کرد. لینک پرومکس نیز در واقع نوعی از بک لینک است. مفهوم خود بک لینک نیز یکی از الگوریتم های قدیمی است که با گذشت زمان و آپدیت الگوریتم های گوگل دچار تغییرات بسیار زیادی شده است.

نکته ای که در رابطه با بک لینک ها وجود دارد، این است که ارزش تمامی بک لینک ها با هم برابر نیست. چرا که بک لینک های با کیفیت برای قرار دادن صفحه در نتایج بالاتر مورد بررسی قرار می گیرند. برای مثال یک بک لینک پرومکس از یک سایت معتبر می تواند از 100 بک لینک بی کیفیت که در سایت های بی نام و نشان قرار گرفته اند، بهتر عمل کند.

انواع بک لینک

لینک پرومکس

بک لینک ها بسته به سایتی که قرار است در آن قرار بگیرند به چندین دسته مختلف تقسیم می شوند. برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

  1. بک لینک های تحریریه

بک لینک تحریریه نوعی از بک لینک است که به مطالب مرتبط و با کیفیت بالا سایت شما مربوط می شود. به طور کلی بک لینک تحریریه زمانی استفاه می شود که از محتوای سایت شما مانند مقاله ها یا اینفوگرافیک آن به عنوان یک منبع معتبر نام برده شود.

برای به دست آوردن بک لینک باید همیشه محتوای سبز تولید کنید تا موقعیت سایت شما به عنوان یک رهبر فکری تثبیت شود و سایت شما را به عنوان منبعی مورد اطمینان تبدیل کند.

  1. بک لینک از وبلاگ نویسان

یکی از بهترین مدل های بک لینک می تواند بک لینک گرفتن از وبلاگ نویسان معتبر باشد. شما می توانید مقالات خود را به عنوان یک مقاله مهمان در وبلاگ های معتبر قرار دهید. قرار دادن مقاله های با کیفیت به عنوان مقاله مهمان در وبلاگ های محبوب و معتبر می تواند به نوعی نقش بک لینک پرومکس را ایفا کند.

بک لینک از وبلاگ نویسان
  1. بک لینک در پروفایل های تجاری

معمولا هنگامی که پروفایل های دیجیتالی خود را برای کسب و کار در سایت های معتبر کاری، شبکه های اجتماعی و غیره تنظیم می کنید، همیشه این امکان را دارید که یک یا چند لینک به سایت خود پیوند دهید. این مورد نیز می تواند به نوعی مانند بک لینک عمل کند. چرا که الگوریتم موتور جستجو با این کار تشخیص خواهد داد که سایت سابقه زیادی دارد و معتبر است.

بک لینک پرومکس چیست؟

بک لینک های پرومکس در واقع نوعی از بک لینک هستند که در سایت های معتبر و با رتبه بالا در گوگل قرار داده می شوند. برای دریافت بک لینک پرومکس باید بک لینک سایت خود را در بین سایت هایی با رتبه برتر در صفحه نتایج جست و جو قرار دهید. سایتی که در آن بک لینک خود را قرار می دهید باید با حوزه کسب و کار شما ارتباط مستقیم با حداقل ارتباط موضوعی بین آن ها وجود داشته باشد.

بک لینک های پرومکس که در سایت های معتبر قرار داده می شوند، نسبت به بک لینک های معمولی دارای ارزش بیشتری از لحاظ سئویی و اعتبار هستند. همچنین به این دلیل که سایت دارای رتبه خوبی در گوگل است، بک لینک شما نیز جذب ترافیک بیشتری خواهد داشت.

چرا از بک لینک پرومکس استفاده کنیم؟

استفاده از بک لینک پرومکس

قطعا می دانید که ساخت یک رپورتاژ آگهی مناسب که بتواند در صدر نتایج گوگل قرار بگیرد، هزینه و زمان می خواهد. در صورتی که می خواهید زمان مورد نیاز برای رسیدن به صدر نتایج گوگل را سرعت ببخشید، بهتر است که از بک لینک پرومکس استفاده کنید.

بک لینک های پرومکس در سایت هایی قرار می گیرند که از قبل ایندکس شده اند. با این کار دیگر لازم نیست که دردسر های تولید محتوا را به جان بخرید. همچنین به دلیل این که رپورتاز شما در سایتی مرتبط با کسب و کارتان قرار گرفته است، بازدهی بسیار خوبی را از بک لینک دریافت خواهید کرد. علاوه بر این مورد دیگر لازم نیست که برای رسیدن به رتبه برتر گوگل تلاش زیادی کنید. چرا که بک لینک شما در سایتی معتبر قرار خواهد گرفت که رتبه بالایی در موتور های جست و جو دارد.

جمع بندی

همیشه برای رسیدن به نتایج برتر در صفحه نتایج گوگل راه های مختلفی وجود دارد. یکی از بهترین و سریع ترین راه ها استفاده از بک لینک است. هنگامی که بک لینک خود را در سایت های دیگر قرار می دهید، یعنی توسط آن سایت ها مورد تایید قرار گرفته اید. اما بک لینکی که در سایت های مختلف قرار می دهید، از نظر گوگل دارای ارزش های متفاوتی هستند. بک لینک هایی که در سایت های معتبر و با رتبه برتر قرار می گیرند، بک لینک پرومکس نامیده می شوند که از نظر الگوریتم های گوگل دارای ارزش بسیار بالایی هستند. برای آشنایی بیشتر با این نوع از بک لینک در این مقاله در مورد بک لینک های پرومکس و نکات مربتط با آن توضیح داده شد.

نظرات کاربران