آموزش تولید محتوا به زبان انگلیسی

صفر تا صد آموزش تولید محتوا به زبان انگلیسی

تولید محتوا از جمله مهارت های نسبتا مدرنی است که امروزه باتوجه به گسترش نقش وب بر زندگی انسان ها، محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. در این مقاله قصد داریم نکات مهم آموزش تولید محتوا به زبان انگلیسی را بررسی کنیم. اگر به دنبال افزایش مهارت خود در این زمینه هستید، تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

معایب استفاده از Google Translate در سئو

شاید مترجم گوگل یا همان گوگل ترنسلیت از نظر شما یکی از ابزارهای کاربردی در آموزش تولید محتوا به زبان انگلیسی  باشد؛ اما همان طور که می دانید برای داشتن رتبه بالا در موتور های جستجو استفاده از مترجم های مختلف مانند Google Translate، Reverso یا DeepL کافی نیست؛ زیرا محتوای تولید شده توسط شما باید حاوی کلمات کلیدی، رابط های منطقی و تمام ویژگی های زبان مقصد باشد.

در واقع تمام  کاری که Google Translate انجام می دهد ترجمه کلمه به کلمه متن هاست و در اکثر مواقع  یک متن از هم گسیخته به شما تحویل می دهد که به سختی قابل فهم است. به عبارت دیگر اغلب متون تولید شده توسط Google Translate دارای خطای ترجمه هستند و استفاده از آن در آموزش تولید محتوا به زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری، از نظر فنی درست نیست.

علاوه بر این یکی از فاکتورهای اصلی رتبه بندی گوگل، خوانایی متن است. بنابراین اگر محتوای شما به اندازه کافی خوانا و قابل فهم نباشد، ارزشی برای موتور های جستجو ندارد و حتی ممکن است مشمول پنالتی گوگل شوید. از طرف دیگر خوانندگان متوجه ضعف نوشته شما می شوند.

5 نکته برای آموزش تولید محتوا به زبان انگلیسی

آموزش تولید محتوا به زبان انگلیسی

وقتی شروع به آموزش تولید محتوا به زبان انگلیسی می کنید، تکرار و تمرین مداوم بسیار مهم است. به عبارت دیگر زیاد نوشتن می تواند به شما در یادگیری واژگان انگلیسی، گرامر، جمله بندی و بسیاری از موارد دیگر کمک کند! اما برای شروع کار باید نکات خاصی را در نظر داشته باشید که مهم ترین آن ها به شرح زیر است:

  1. هر روز حداقل یک متن کوتاه بنویسید

اگر تمایل دارید مهارت نویسندگی به زبان انگلیسی را در خود تقویت کنید، باید هرروز تکرار و تمرین داشته باشید.

  1. بهترین زمان نوشتن را برای خود پیدا کنید

یکی از مهم ترین نکات آموزش تولید محتوا به زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری، پیدا کردن بهترین زمان برای خود است. هر کسی در یک زمان  خاص می تواند متون خوبی بنویسد؛ یکی در صبح و دیگری نیمه شب! سعی کنید در ساعات مختلف نوشتن را تمرین کنید تا متوجه شوید چه زمانی برای شما بهتر است.

  1. یک مکان خاص برای نوشته های خود داشته باشید

برای این منظور می توانید دفترچه ای انتخاب کنید و تمام متن های خود را در آن بنویسید، یا پوشه ای را در لپ تاپ شخصی خود به این کار اختصاص دهید. با نگه داشتن همه آن ها در یک مکان مشخص، می توانید نوشته های قبلی خود را بررسی کنید و ببینید تا چه اندازه پیشرفت داشته اید. همچنین می توانید مجدد آن ها را مرور کنید و به اشتباهات خود پی ببرید.

  1. موضوع خاصی انتخاب کنید و درمورد آن بنویسید

نکته بعدی در آموزش تولید محتوا به زبان انگلیسی انتخاب یک موضوع خاص و نوشتن در مورد آن است. مهم نیست آنچه می نویسید حقیقت داشته باشد؛ فقط شروع کنید به نوشتن و اجازه دهید ذهن شما فعالیت مستمر داشته باشد. هدف از این تمرین آماده کردن ذهن برای فکر کردن به زبان انگلیسی است.

  1. داشتن دفترچه یادداشت به زبان انگلیسی

با داشتن یک دفترچه یادداشت شخصی و مخصوص، مطمئن هستید که هر روز حداقل چند خط می نویسید. این یک راه عالی برای آموزش تولید محتوا به زبان انگلیسی است. شما می توانید تمام کارهایی را که در طول روز انجام می دهید به انگلیسی یادداشت کنید و مهارت نوشتن خود را تقویت نمایید.

علاوه بر موارد گفته شده عوامل دیگری مانند کمک گرفتن از یک دوست برای بازخوانی مجدد نوشته ها، به همراه داشتن یک فرهنگ لغت انگلیسی، یاد گرفتن مترادف ها و متضادها، خواندن کتاب های انگلیسی با صدای بلند و ترجمه کردن اشعار انگلیسی می تواند به شما در مسیر پیش رو کمک کند. با رعایت این نکات و تمرین روزانه آن ها، می توانید در مدت زمان کوتاهی به یک نویسنده عالی متون انگلیسی تبدیل شوید.

آشنایی با ابزار تولید محتوا به زبان انگلیسی

آشنایی با ابزار تولید محتوا به زبان انگلیسی

یکی از مهم ترین قسمت های آموزش تولید محتوا به زبان انگلیسی رعایت نکات نگارشی و کمک گرفتن از ابزار تصحیح متون است. چه در حال ارسال ایمیل برای مشتری یا نوشتن یک پست در وبلاگ خود باشید، باید اصول نگارشی را به طور کامل رعایت کنید. یک متن خوب و بدون ایراد شما را حرفه ای تر، جذاب تر و متقاعد کننده تر به نظر می رساند.

امروزه ابزارهای زیادی برای اصلاح گرامر متون نوشته شده و پیدا کردن غلط های املائی وجود دارد که در این قسمت از مقاله دو مورد از محبوب ترین آن ها را بررسی می کنیم.

  1. ابزار گرمرلی (Grammarly)

Grammarly یا گرمرلی یک ابزار توانمند است که می توانید از آن برای اصلاح متون خود در کامپیوتر یا گوشی  استفاده کنید. حتی اگر نمی خواهید برنامه ای اضافی در سیستم خود نصب کنید، می توانید به صورت آنلاین از این ابزار بهره ببرید.

Grammarly برخلاف ظاهر ساده خود یک ابزار کاملا کاربردی است که نوشته شما را در موارد زیر بررسی می کند:

  • درستی
  • نوع تعامل
  • قابل فهم بودن

و …

بررسی درستی و نوع تعامل در نسخه رایگان امکان پذیر است، در حالی که برای دسترسی به ویژگی های دیگر مانند بررسی قابل فهم بودن نوشته باید نسخه پریمیوم یا پولی آن را خریداری کنید.

Grammarly به شما این امکان را می دهد تا برای متن خود هدف خاصی در نظر بگیرید. مثلا می توانید مشخص کنید که متن شما یک سند رسمی یا غیررسمی باشد و یا برای یک مخاطب متخصص یا عمومی بررسی شود.

  1. برنامه همینگوی (Hemingway App)

ارنست همینگوی از جمله نویسندگانی است که به دلیل سبک نویسندگی مختصر و مستقیم خود در سراسر جهان معروف است. برنامه همینگوی به شما کمک می کند تا کلمات اضافی و جملات بیش از حد پیچیده  نوشته خود را حذف و با کلمات ساده تری جایگزین کنید. شما می توانید به راحتی متن خود را در این ویرایشگر رایگان آنلاین آپلود کنید و قیدها، جملات پیچیده و سخت آن را پیدا نمایید.

اگر می‌ خواهید متن خود را به صورت مستقیم در وردپرس یا مدیوم خاصی منتشر کنید، برنامه دسکتاپ همینگوی این امکان را برای شما فراهم می کند. البته نسخه دسکتاپ همینگوی رایگان نیست و در حال حاضر می توانید آن را با قیمت 19.99 دلار خریداری کنید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم نکات مهم آموزش تولید محتوا به زبان انگلیسی را بررسی کنیم و شما را ابزارهای کاربردی مانند گرمرلی و همینگوی آشنا کردیم. همان طور که در طول مقاله نیز گفته شد برای تبدیل شدن به تولید کننده محتوا به زبان انگلیسی، بعد از داشتن ویژگی های ابتدایی مانند آشنایی با اصول اولیه نگارشی این زبان، باید به صورت روزانه  تکرار و تمرین داشته باشید.

نظرات کاربران