بهترین نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام

معرفی بهترین نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام + 8 اپلیکیشن

همانطور که می دانید پلتفرم و وبسایت اینستاگرام قابلیت های بسیاری دارد و در حال حاضر یکی از محبوب ترین شبکه های مجازی سراسر دنیا محسوب می شود. بنابراین فعالیت حرفه ای  در آن می تواند کسب و کار شما را با تغییرات شگفت انگیزی مواجه کند. اما برای فعالیت حرفه ای در این پلتفرم نیاز به برنامه های جانبی بسیاری خواهید داشت. خوشبختانه امروزه فرصت ها و برنامه های زیادی برای تولید محتوای بصری عالی در اینستاگرام وجود دارد. البته این تنوع ممکن است شما را کمی سردرگم کند. به همین دلیل تصمیم داریم در این مقاله شما را با بهترین نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام آشنا کنیم. بنابراین اگر یک بلاگر هستید یا کسب و کاری در اینستاگرام دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

  1. SNAPSEED

بهترین نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام

Snapseed یک برنامه کامل و حرفه ای ویرایش عکس است که می توان به عنوان بهترین نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام از آن نام برد. این برنامه ساده و حرفه ای  توسط گوگل توسعه یافته است و می تواند در کم ترین زمان ممکن عکس های مختلف شما را از نظر رنگ، جلوه، تراز نور و … ویرایش کند.

نکته حرفه ای: ابزار “Brush” این نرم افزار گزینه خوبی برای افزایش رنگ نقاط خاصی بر روی عکس است. همچنین  تنظیمات Ambience در زیر منو “Tune Image”  عمق و گرمای خوبی به تصاویر اضافه می کند.

قیمت: این نرم افزار 100 درصد رایگان است و می توانید آن را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید.

  1. A Color Story

بهترین نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام

گزینه بعدی در لیست بهترین نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام، برنامه A Color Story است که یک نرم افزار سرگرم کننده با صد ها فیلتر و افکت است. شما می توانید در این برنامه عکس ‌ها و ویدئو های خود را با رنگ‌ های متفاوتی بارگذاری کنید و از بین بیش از 20 ابزار و افکت موجود، که کار ویرایش عکس و ویدئو را ساده تر می کنند، گزینه مورد علاقه خود را پیدا کنید.

نکته حرفه‌ای: با دنبال کردن هشتگ #acolorstory در اینستاگرام به ایده های خوبی برای ویرایش عکس ها و ویدئو های خود توسط این برنامه دست پیدا خواهید کرد.

قیمت: نرم افزار A Color Story را می توانید رایگان از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید؛ اما در نسخه رایگان آن تنها تعداد محدودی از افکت ها باز هستند. برای دسترسی به همه افکت ها باید از طریق پرداخت درون برنامه ای اکانت خریداری کنید.

  1. Unfold

بهترین نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام

Unfold بهترین نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام برای ساخت استوری های شیک و جذاب است. با استفاده از این نرم افزار می توانید در عرض چند دقیقه استوری هایی ساده و جذاب ایجاد کنید که به نظر می رسد ساختن آن ها ساعت ها زمان برده باشد. به عبارت دیگر Unfold به شما کمک می کند فیلم ها و عکس های ساده استوری ‌های اینستاگرام خود را به استوری ‌های حرفه ای تبدیل کنید.

نکته حرفه‌ای: این برنامه بسته های مختلفی را ارائه می کند که با خریدن آن ها می توانید استوری های حرفه ای تری ایجاد نمایید. بنابراین با انتخاب بهترین و کاربردی ترین قالب کار خود را راحت تر کنید.

قیمت: این نرم افزار نیز به صورت رایگان در گوگل پلی و اپ استور قرار دارد؛ اما با خرید درون برنامه ای می توانید به طرح بندی های متفاوت و جذاب آن دسترسی داشته باشید.

  1. LIGHTROOM

Lightroom

LIGHTROOM (لایت روم) قدرتمندترین و بهترین نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام برای ویرایش عکس هاست. این برنامه کاربردی و آسان در بین عکاسان حرفه ای، محبوبیت خاصی دارد. این برنامه با تعدادی از پیش تنظیمات و افکت های رایگان در اختیار شما قرار می گیرد؛ اما تنظیمات و افکت هایی که توسط اینفلوئنسر ها  ارائه می شود محبوبیت خاصی به آن بخشیده است. البته این تنظیمات رایگان نیستند.

قیمت: این نرم افرار را می توانید به صورت رایگان از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید و با خرید نسخه Premium آن به ویژگی ‌های بیشتری دسترسی داشته باشید.

  1. PIXALOOP

PIXALOOP

با استفاده از PIXALOOP می توانید به راحتی انیمیشن‌ و حرکت را به عکس های خود اضافه کنید. مثلا به غروب  آفتاب در صحرا یا ابرها، جان بدهید. این ویرایشگر با کاربرد آسان و دقیق خود این امکان را برای شما فراهم می کند تا عناصر و همپوشانی ها را اضافه کنید، سرعت حرکت را تغییر دهید و توجه بیننده را به قسمت های خاصی از تصویر که می خواهید زنده به نظر برسد، جلب نمایید.

قیمت: PIXALOOP را می توانید به راحتی از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید. ولی برای دسترسی به برخی از موشن های خاص آن باید پرداخت درون برنامه ای داشته باشید.

  1. INSHOT

INSHOT

Inshot در حال حاضر محبوب ترین و بهترین نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام است که هر کسی با هر تخصصی می تواند به راحتی از آن استفاده کند. این ویرایشگر ویدیویی ساده به شما کمک می کند متن، ایموجی، فیلتر و بسیاری از موارد دیگر را به ویدئو های خود اضافه کنید.

Inshot از جمله نرم افزارهایی است که هر تولید کننده محتوایی در اینستاگرام به آن احتیاج دارد.

قیمت: قیمت این نرم افزار نیز مانند سایر گزینه های این لیست رایگان است ولی پرداخت های درون برنامه ای دارد.

  1. LIFE LAPSE

LIFE LAPSE

امروزه تولید ویدئوهای استاپ موشن به لطف نرم افزارهایی مانند Life Lapse بسیار آسان ‌تر شده است. شما می توانید بدون استرس، قسمت های مختلف را جابجا کنید و پس از پایان کار، Life Lapse همه کلیپ‌ های شما را به یکدیگر متصل می ‌کند. برای الهام گرفتن و ساخت تصاویر جذاب تر می توانید از پیج این نرم افزار در اینستاگرام دیدن کنید.

قیمت: این نرم افزار را نیز می توانید به صورت رایگان از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید؛ اما نسخه پولی آن ویژگی های بیشتری را ارائه می کند و واتر مارک زیر تصاویر را نیز ندارد.

  1. CANVA

CANVA

آخرین گزینه در لیست بهترین نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام که به شما معرفی می کنیم Canva است. این نرم افزار به شما کمک می کند طرح بندی های چند تصویری، کاور های هایلایت و استوری های جذابی برای اینستاگرام خود ایجاد کنند.

برای این کار کافیست تصاویر خود را با متن موردنظر و طیف گسترده ای از گرافیک ها برجسته کنید و سبکی منحصر به فرد برای خود ایجاد نمایید که مخاطب به محض دیدن آن، متوجه شود که پست یا استوری مربوط به پیج شماست.

قیمت: Canva را می توانید به صورت کاملا رایگان از اپ استور یا گوگل پلی دانلود نمایید.

جمع بندی

در این مقاله شما را با تعدادی از بهترین نرم افزارهای تولید محتوا در اینستاگرام آشنا کردیم. موارد نام برده شده تنها قسمتی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین گزینه های موجود هستند که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. مطمئنا در آینده ای نه چندان دور برنامه های بسیاری به این لیست اضافه می شود. اما به هر حال بهتر است خود را در نرم افزارهای مختلف سردرگم نکنید و با انتخاب دو یا سه برنامه کاربردی و حرفه ای فعالیت خود را در اینستاگرام بهبود ببخشید. امیدوارم با مطالعه مقاله بهترین نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام، اطلاعات خوبی در این زمینه کسب کرده باشید و به کمک آن ها بتوانید پست و استوری های جذابی ایجاد کنید.

نظرات کاربران