وب سایت بهتر است یا پیج

وب سایت بهتر است یا پیج ؟

قطعا یکی از سوالاتی که در ابتدای راه اندازی هر کسب و کاری ایجاد می شود، این است که وب سایت بهتر است یا پیج و در پاسخ به این سوال باید گفت که پیج شبکه های اجتماعی و سایت هر کدام مزایا و معایبی خودشان را دارند. به همین دلیل هیچ گاه نمی توان به این سوال جواب دقیقی داد. بهترین جواب را باید با در نظر گرفتن نوع کسب و کار، هدف کسب و کار و میزان بودجه کسب و کار ارائه داد. پس در این مقاله قصد داریم شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.

نکات مهم در رابطه با راه اندازی وب سایت برای کسب و کار

وب سایت بهتر است یا پیج
  • بهینه سازی سئو سایت

برای دیده شدن در بین انبوهی از سایت های کسب و کار، باید سئو سایت خود را بهینه سازی کنید. اگر می خواهید وب سایت داشته باشید، باید همیشه به دنبال سرنخ ها و تبدیل آن ها به مشتریان بالقوه باشید. اگر وب سایتی راه اندازی کنید و از آن به درستی نگهداری نکنید، فرصت های زیادی را برای فروش و جذب مشتری از دست خواهید داد.

در مقایسه سایت و شبکه اجتماعی و این که وب سایت بهتر است یا پیج ، باید گفت که وب سایت ها برای دیده شدن نیاز به استراتژی های سئو دارند تا رتبه خوبی را در صفحه نتایج جستجو کسب کنند. طبق آمار های ارائه شده، 53.3 درصد از ترافیک کل وب سایت های دنیا از طریق جستجوی ارگانیگ به دست می آید. به همین دلیل اگر استراتژی های خوبی در سئو داشته باشید و رتبه خوبی را در صفحه نتایج جستجو کسب کنید، می توانید پیشرفت باور نکردنی را در مدت کوتاهی مشاهده کنید.

  • استفاده از روش های مختلف تبلیغات

این که برای کسب و کارتان وب سایت بهتر است یا پیج باید به این موضوع اشاره کرد که پتانسیل تبدیل بازدید کننده به خریدار، در سایت ها بیشتر است؛ زیرا شما روش های بسیار متنوعی برای تبلیغ سایت خود در سطح اینترنت خواهید داشت. شما می توانید سایت خود را به شیوه های مختلفی تبلیغ کنید. برای مثال یکی از این روش ها، استفاده کردن از صفحه لندینگ است. لندینگ یا صفحه فرود در واقع صفحه ای است که کاربر پس از کلیک بر روی یک لینک وارد سایت شما می شود. شما می توانید صفحات لندینگ زیادی ایجاد کنید که به شما در تولید سرنخ برای جذب مخاطب کمک خواهند کرد. صفحات لندینگ باید به طور موثر پیاده سازی شوند. بهترین لندینگ ها آن هایی هستند که مشکلات مخاطبان شما را حل می کنند و یا پیشنهاد ویژه ای را به آن ها می دهند. برای مثال، شما می توانید لندینگی را ایجاد کنید که در آن 15 درصد تخفیف برای اولین سفارش، به مخاطبان پیشنهاد دهید.

عتبار
  • اعتبار

یکی از معیار هایی که به کمک آن می توان مشخص کرد وب سایت بهتر است یا پیج ، اعتبار است؛ زیرا در دنیای دیجیتالی امروزی، اعتبار جایگاه ویژه ای بین مخاطبان و مشتریان دارد. طبق نظرسنجی های انجام شده، مشتریان بیشتر به کسب و کار هایی اطمینان می کنند که وب سایت دارند؛ البته نه هر نوع وب سایتی. وب سایتی که دارید، باید به اندازه کافی بهینه و مفید باشد که بتوانید به کمک آن، اطمینان و اعتماد مخاطبان را جلب کنید. برخی از راه های که می توانند میزان اعتبار یک سایت را افزایش دهند عبارت اند از:

  • تولید محتوای مفید مانند وبلاگ و ویدیو های راهنما
  • تشویق به دنبال کردن برند شما در رسانه های اجتماعی
  • داشتن رتبه مناسب در صفحه نتایج جستجو

هر چه رتبه بهتری داشته باشید و اطلاعات ارزشمند تری در سایت خود به مخاطبان ارائه دهید، قطعا سطح اعتبار بیشتری نیز خواهید داشت.

نکات مهم در رابطه با راه اندازی پیج برای کسب و کار

نکات مهم

 

  • ارتباط راحت تر با مخاطبان

یکی از ویژگی هایی که مشخص می کند وب سایت بهتر است یا پیج ، این است که شما با مخاطبان خود در شبکه اجتماعی می توانید خیلی راحت تر و عمیق تر ارتباط برقرار کنید. طبق گزارش های ارائه شده، کاربران اینترنت به طور متوسط 142 دقیقه در روز را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام سپری می کنند. به همین دلیل کسب و کار ها شانس بیشتری برای دیدن شدن و تعامل با مخاطبان خود خواهند داشت. شما می توانید در شبکه های اجتماعی به سوالات و نظرات کاربران خود به راحتی پاسخ دهید و با افزایش دنبال کننده های خود، کسب و کار خود را گسترش دهید.

  • اشتراک گذاری راحت تر محتوا

در مورد این که وب سایت بهتر است یا پیچ ، باید اشاره کرد که امکان به اشتراک گذاشتن محتوا در شبکه های اجتماعی راحت تر است. چرا که امکان همه گیر شدن محتوای شما و دیده شدن آن توسط قشر عظیمی از مخاطبان، بیشتر است. برای این کار، تنها چیزی که لازم است انجام دهید تولید یک محتوای ارزشمند است. در صورتی که محتوای خود را به درستی و در ساعات مناسب منتشر کنید، احتمال دیده شدن آن توسط افراد بیشتر، افزایش خواهد یافت.

  • جذب راحت تر مخاطب

یکی دیگر از مزایای داشتن پیج، این است که امکان جذب مخاطبان راحت تر است؛ زیرا شما می توانید با استفاده از موضوعات ترند مانند هشتگ ها، مخاطبان بیشتری را به پیچ خود جذب کنید. اگر محتوایی که در شبکه های اجتماعی تولید می کنید، با هشتگی که در آن به کار می برید مرتبط باشد، امکان دیده شدن محتوا نیز افزایش خواهد یافت و در نتیجه مخاطبان جدید را خیلی راحت تر به کسب و کار خود جذب خواهید کرد.

جمع بندی

هیچ پاسخ دقیقی برای این که وب سایت بهتر است یا پیج وجود ندارد؛ زیرا بهتر یا بدتر بودن هر کدام بستگی به عوامل بسیار مختلفی دارد و برای اهداف متفاوتی کاربرد دارند. اگر به دنبال راهی مقرون به صرفه و راحت برای ارتباط با مشتریان خود می گردید، یک پیج می تواند انتخاب مناسبی باشد؛ اما اگر به دنبال برند سازی گسترده هستید و می خواهید پیش مخاطبان اعتبار بیشتری کسب کنید، سایت ها گزینه های بهتری هستند.

نظرات کاربران