ورود به اکسپلور اینستاگرام

9 راهکار برای ورود به اکسپلور اینستاگرام

صفحه اکسپلور اینستاگرام یکی از مهم ترین قسمت ها برای دیده شدن پست های شماست. الگوریتم اینستاگرام محتوا هایی را که ممکن است فرد به آن ها علاقمند باشد، به او توصیه می کند. این الگوریتم دائما در حال تغییر و تکامل است و می تواند محتوای مشکل ساز را شناسایی و حذف کند، پست های جدید را تبلیغ کند و افراد را با انواع پیج های مرتبط با علاقه شان آشنا کند. مزایای ورود به اکسپلور اینستاگرام برای فروشگاه های اینستاگرامی بسیار زیاد است. این مقاله شما را با راه های ورود به اکسپلور اینستاگرام آشنا می کند.

صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست؟

صفحه اکسپلور اینستاگرام مجموعه ای از عکس ها، ویدیو ها، استوری ها و ریلز هاست که برای کمک به هر کاربر برای پیدا کردن پست ها، افراد، هشتگ ها و انواع محصولات طراحی شده است. این موارد بر اساس افرادی که دنبال می کنید یا پست هایی که دوست دارید انتخاب می شوند. صفحه اکسپلور اینستاگرام را می توانید با کلیک بر روی علامت ذره بین در منوی پایین صفحه باز کنید. در این قسمت افراد می توانند اکانت ها، هشتگ ها و مکان ها را جستجو کنند. در نوامبر 2021 اینستاگرام گزینه جستجوی کلمات کلیدی را هم به امکانات صفحه اکسپلور اینستاگرام اضافه کرد. طبق گفته اینستاگرام، روزانه 200 میلیون اکانت صفحه اکسپلور را بررسی می کنند.

الگوریتم صفحه اکسپلور اینستاگرام چگونه کار می کند؟

ورود به اکسپلور اینستاگرام

هیچ دو صفحه اکسپلور شبیه به هم نیستند؛ به این دلیل که محتوای انتخاب شده توسط سیستم رتبه بندی قسمت اکسپلور اینستاگرام شخصی سازی شده است. سیستم الگوریتم اینستاگرام از یادگیری ماشینی برای رتبه بندی استفاده می کند. یکی از متخصصان یادگیری ماشین در اینستاگرام توضیح می دهد که در این سیستم، پست ها بر اساس فعالیت کاربر در سراسر اینستاگرام انتخاب می شوند و براساس عوامل مشابه رتبه بندی می شوند. درواقع انتخاب ها براساس عوامل زیر است:

  • صفحه هایی که شخص دنبال می کند
  • انواع پست هایی که شخص با آن ها درگیر است
  • حساب های کاربری ای که شخص آن ها را دنبال می کند
  • پست هایی که تازه هستند و تعامل بالایی دارند

آیا داشتن حساب تجاری اینستاگرام بر رتبه بندی صفحه اکسپلور اینستاگرام تاثیر می گذارد؟

حساب تجاری اینستاگرام

در حال حاضر، رتبه بندی اینستاگرام بیشتر به نفع صفحه هایی است که مردم با آن ها بیشتر ارتباط برقرار می کنند. خواه حساب تجاری باشند خواه شخصی. هدف اینستاگرام این است که کسب و کار ها را قادر سازد تا ارتباطات معنادار تری با مخاطبان خود ایجاد کنند و افرادی که سعی می کنند علایق خود را عمیق تر دنبال کنند این صفحات را کشف کنند. درواقع الگوریتم اینستاگرام براساس عواملی مانند تعامل، تازگی، کیفیت محتوا و ارتباط عمل می کند.

9 نکته برای ورود به اکسپلور اینستاگرام

9 نکته برای ورود به اکسپلور اینستاگرام
  1. مخاطبان هدف خود را بشناسید

مخاطبان هدفی را که می خواهید در صفحه اکسپلور اینستاگرام به دست آورید شناسایی کنید و فکر کنید که برای ارتباط با این کاربران باید چگونه تولید محتوا کنید؟پست ها و حساب های مرتبط با صفحه ی خود را بررسی کنید ولی از آن ها تقلید نکنید. خلاق باشید.

  1. محتوای جذاب به اشتراک بگذارید

ایجاد تعامل در اینستاگرام بسیار مهم است. ویدیو ها در بخش اکسپلور به طور خودکار پخش می شوند و می توانند مخاطبان زیادی جذب کنند. تصاویری با کیفیت بالا به اشتراک بگذارید، در کپشن های داستان های متفاوت بنویسید و به یاد داشته باشید که تعامل فراتر از لایک و کامنت است. سعی کنید محتوایی را تولید کنید که مردم بخواهند به اشتراک بگذارند و ذخیره کنند.

  1. از ریلز استفاده کنید

یکی از راه های ورود به اکسپلور اینستاگرام، استفاده از ریلز است. این قابلیت جدید اینستاگرام در زمانی کوتاه بسیار محبوب شده است و خود اینستاگرام آن را تبلیغ می کند.

  1. صفحه خود را همیشه فعال نگه دارید

یکی از اهداف اصلی صفحه اکسپلور این است که افراد را به یکدیگر مرتبط کند. هر چه صفحه و برند شما در اینستاگرام فعال تر باشد، احتمال ورود به اکسپلور اینستاگرام بیشتر است. اعضای صفحه خود را تشویق کنید تا اعلان ها را برای پست ها و استوری های شما روشن کنند تا زودتر بتوانند به آن ها واکنش نشان دهند.

  1. زمانی که فالوور های شما آنلاین هستند پست بگذارید

الگوریتم اینستاگرام تازگی را در اولویت قرار می دهد و بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام اهمیت دارد. پس اگر پست شما کاملا جدید باشد، آن پست به تعداد بیشتری از فالوئر های شما نشان داده می شود. حتما از قابلیت پست زمان بندی شده اینستاگرام استفاده کنید.

  1. از هشتگ های مرتبط استفاده کنید

تگ های جغرافیایی و هشتگ های پر بازدید راه های دیگری برای ورود به اکسپلور اینستاگرام است. افراد از صفحه اکسپلور برای جستجو براساس هشتگ و مکان نیز استفاده می کنند.

  1. تجزیه و تحلیل کنید

حال که کار های بالا را برای ورود به اکسپلور اینستاگرام انجام دادید، باید تعامل صفحه خود را تحلیل کنید و ببینید کدام روش بیشتر برای شما جواب داده است. ممکن است متوجه شوید مخاطبان شما ویدیو را بیشتر از عکس دوست دارند یا به محتوا های طنز بیشتر از نقل قول های الهام بخش علاقه دارند. اگر بتوانید مخاطبان خود را وادار کنید که به طور مداوم لایک کنند و کامنت بگذارند، تحلیل شما دقیق تر می شود.

  1. تبلیغات را در نظر بگیرید

اگر می خواهید کمی پول خرج کنید، در صفحه اکسپلور تبلیغی منتشر کنید. مبادا فکر کنید این راه آسان ترین راه ورود به اکسپلور اینستاگرام است. اینطور نیست. تبلیغ شما باید به اندازه پست های دیگر اکسپلور جذاب باشد.

  1. از هک الگوریتم اجتناب کنید

خرید فالوور اینستاگرام شاید سود های کوتاه مدتی برای شما داشته باشد؛ اما معمولا در دراز مدت جواب نمی دهد. الگوریتم اینستاگرام با یادگیری ماشینی کار می کند و می تواند فعالیت های غیر معتبر را تشخیص دهد و آن را حذف کند.

جمع بندی

ما در این مقاله توضیح دادیم صفحه اکسپلور چیست و برای ورود به اکسپلور اینستاگرام و نمایش پست هایتان در آن 9 راهکار ارائه دادیم.

نظرات کاربران