خرید فالوور اینستاگرام

آیا خرید فالوور اینستاگرام کار درستی است؟

اینستاگرام یکی از فضا های پر بیننده برای جذب مشتری و فروش محصولات یا ارائۀ خدمات مختلف است. با بالا رفتن فالوور ها، بازدیدکنندگان پیج شما بالا تر می رود و کسب و کارتان رونق پیدا خواهد کرد. به همین دلیل است که اغلب مردم به دنبال میانبر های ساده تر برای افزایش تعداد فالوور های خود هستند. یکی از این راه های ساده، خرید فالوور اینستاگرام است که طرفداران خاص خودش را دارد؛ اما این کار هیچ کمکی به افزایش تعامل پیج شما نمی کند و تنها عدد بالای صفحه را افزایش خواهد داد. در ادامۀ مطلب قصد داریم همه چیز را دربارۀ خرید فالوور اینستاگرام بررسی کنیم تا در نهایت به این سؤال که فالوور بخریم یا خیر پاسخ کامل دهیم.

آیا می توانید برای پیج خود فالوور بخرید؟

بله. در یک چشم برهم زدن و خیلی سریع می توانید ۱۰۰۰ فالوور جدید به جمع فالوور های قدیمی خود بیفزایید؛ اما درواقع تنها چیزی که افزایش پیدا می کند، عدد بالای پیج شماست و تمام فالوور ها اکانت های غیر فعال یا ربات هایی هستند که هیچ گونه تعاملی با شما برقرار نخواهند کرد. به جای این کار باید در اینستاگرام تولید محتوا کنید و با مخاطبان خود تعامل داشته باشید. با تمام این مسائل، آیا خرید فالوور اینستاگرام کاری قانونی است؟ چگونه می توان این کار را انجام داد و چه هزینه ای را باید بپردازید؟

هزینۀ خرید فالوور

خرید فالوور اینستاگرام

هزینۀ خرید فالوور به تعداد آن وابسته است. هرچه تعدادی که خریداری می کنید، بالا تر باشد مبلغ بیش تری را باید پرداخت کنید. البته باید مراقب باشید؛ زیرا خرید فالوور بر خلاف قوانین و الگوریتم اینستاگرام است. به همین دلیل با انجام این کار در واقع هزینۀ بیشتری خواهید پرداخت. بهترین حالت ممکن این است که تعامل شما کاهش پیدا می کند و اینستاگرام فالوور هایتان را بدون فعالیت یا ربات تشخیص می دهد. در نهایت نیز پیج شما دیده نمی شود و هیچ پیشرفتی نخواهید داشت.

نحوه خرید فالوور اینستاگرام

نحوه خرید

همانطور که ذکر کردیم، شما درواقع برای پیج های غیر فعال یا ربات ها پول می پردازید که در ادامه نحوۀ کار و خرید آن ها بررسی شده است‌.

  • فروشندۀ فالوور: یکی  از راه هایی که برای خرید فالوور اینستاگرام وجود دارد، خرید آن از فروشندگان است. افرادی هستند که از شما پول می گیرند و عدد بالای پیجتان را افزایش خواهند داد. اما این فالوور ها به هیچ عنوان فعال نیستند؛ حتی اگر ادعا کنند که فالوور های فعالی را به پیج شما می افزایند. اینستاگرام بر روی الگوریتم های خود حساس است و فالوور غیر واقعی را می شناسد. در نهایت پیج شما پیشرفت خاصی نخواهد داشت.
  • ربات های خودکار: امروزه شرکت هایی وجود دارند که فرآیند تولید ربات ها را بسیار خودکار کرده اند. به طوری که یک ربات ممکن است یک اکانت فعال با نام، تصویر و هویت جعلی باشد که به فالوور های شما افزوده می شود. حتی ممکن است طوری برنامه ریزی شود که تولید محتوا کند و به پست ها و استوری های اینستاگرام نیز واکنش نشان دهد. با این وجود اینستاگرام آن ها را تشخیص می دهد و تأثیری که بر روی تعامل پیجتان می گذارند، بسیار ناچیز خواهد بود. شما باید برای پیشرفت به دنبال مخاطب و دنبال کنندگان واقعی باشید که با محتوای شما درگیر شوند و تعامل پیجتان را بالا ببرند. در نهایت نیز موجب دیده شدن محصول یا خدماتی که ارائه می کنید، خواهند شد.
  • حساب های جمعیتی: گاهی اوقات در مقابل این که تعدادی از افراد شما را فالو کنند، لازم است کاری انجام دهید. به عنوان مثال باید آن ها را فالو کنید تا در مقابل آن ها نیز شما را فالو کنند. یا امروزه دیده شده است که بسیاری از افراد قرعه کشی هایی راه می اندازند که از شرایط شرکت در آن ها فالو کردن اشخاصی است که پول واریز کرده اند. این فالوور ها واقعی هستند؛ اما هنوز هم نمی توانید از آن ها توقع فعالیت و تعامل در پیجتان را داشته باشید. ممکن است پس از اتمام قرعه کشی، شما را آنفالو کنند یا هیچ فعالیتی در پیجتان نداشته باشند. شما باید از روش های دیگری برای افزایش بازدید پیچ خود استفاده کنید.

با خرید فالوور اینستاگرام چه اتفاقی برایتان رخ می دهد؟

با خرید فالوور اینستاگرام چه اتفاقی برایتان رخ می دهد؟

  • از دست دادن اعتبار: هنگامی که حدود ۱۰۰۰۰ فالوور در پیج خود دارید اما تعداد لایک هایتان به ۱۰۰ عدد هم نمی رسد، مشخص خواهد شد که با خرید فالوور اینستاگرام فقط عدد بالای پیج خود را افزایش داده اید. در این صورت اعتماد فالوور های واقعی خود را نیز از دست خواهید داد. همچنین شخصی که شما را برای معرفی کسب و کار خود انتخاب می کند، به تعداد فالوور هایتان اعتماد کرده است. هنگامی که تعامل لازم را از طریق پیجتان به دست نیاورد، اعتمادش را به شما و پیجتان از دست می دهد و در نهایت اعتبار شما به خطر می افتد. در نتیجه هیچ کسی شما را به دیگران توصیه نمی کند یا محصول شما را خریداری نمی کند.
  • تحریف معیار عملکرد شما: هنگامی که با خرید فالوور اینستاگرام، عدد بالای پیجتان را به طور مشخصی افزایش می دهید، تعداد دنبال کننده های واقعی پیج بسیار کم تر خواهد شد؛ در نتیجه شما متوجه عملکرد و نیاز های فالوور های واقعی خود نخواهید شد. چگونه می خواهید محصول یا خدماتی را طبق خواسته و نیاز آن ها ارائه دهید؟ به جای خرج کردن مبالغ بالا برای خرید فالوور اینستاگرام، بهتر است کمی زمان بگذارید و ارتباط خود را با دنبال کنندگانتان افزایش دهید. با بالا رفتن تعامل پیج، اتفاقات مثبتی برایتان رخ خواهد داد.
  • پاک شدن فالوور های خریداری شده: جالب است بدانید که اینستاگرام سیستم خود را به روز رسانی کرده است و فالوور های خریداری شده و غیر واقعی شما را به سادگی شناسایی می کند و آن ها را از حساب کاربریتان حذف خواهد کرد. این پلتفرم به دنبال حفظ تعاملات واقعی و برقراری فضایی امن برای انسان های واقعی است. با خرید فالوور اینستاگرام، تنها پول خود را از دست خواهید داد.

جمع بندی

یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی، اینستاگرام است. فالوور های غیر واقعی اکانت های غیر فعال و ربات هایی هستند که هیچ ارزشی را به پیج شما اضافه نمی کنند. بهتر است به جای خرید فالوور اینستاگرام، تعامل خود را با فالوور های فعال افزایش دهید.

نظرات کاربران