کسب درآمد از گوگل

معرفی هشت راهکار طلایی برای کسب درآمد از گوگل

وقتی صحبت از کسب درآمد از اینترنت می شود، باید گوگل را اولین گزینه در نظر گرفت. نکته جالب این است که بسیاری از مردم عبارت «چگونه از اینترنت درآمد کسب کنیم» را در گوگل سرچ می کنند؛ در حالیکه می توانند با خود گوگل درآمد کسب کنند! هیچ فرقی ندارد شغل شما چیست. چه دانش آموز باشید، چه دانشجو یا یک شغل دائمی داشته باشید، می توانید از گوگل برای کسب درآمد استفاده کنید. ما در این مقاله راه های کسب درآمد از گوگل را توضیح داده ایم.

  1. استفاده از Google AdSense

ادسنس یکی از برنامه های گوگل است که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد آگهی هایی را در وبلاگ، ویدیو ها، بازی ها و برنامه های شما نشان دهند. این تبلیغ کنندگان به ازای افزایش بازدید، نرخ کلیک و نرخ تبدیل، مبلغی را به حساب گوگل می ریزند.

یکی از محبوب ترین راه های کسب درآمد از گوگل، Google AdSense است. این پلتفرم آنقدر محبوب و قابل اعتماد است که بیش از 2 میلیون نفر در سراسر جهان از آن برای کسب درآمد آنلاین استفاده می کنند. این افراد سالانه 10 میلیارد دلار درآمد دارند. در سال 2014، 22 درصد درآمد شرکت گوگل مربوط به گوگل ادسنس بود. برای استفاده از این پلتفرم، بهتر است که یک بلاگ درست کنید و تبلیغات گوگل ادسنس را در آن قرار دهید.

  1. استفاده از یوتیوب

احتمالا می دانید که گوگل مالک شرکت یوتیوب است. با یوتیوب دیگر لازم نیست که به فکر ایجاد بلاگ بیفتید. اگر به درست کردن ویدیو علاقه دارید و با الفبای ادیت ویدیو آشنا هستید، تولید محتوای یوتیوب را امتحان کنید. برای کسب درآمد از گوگل، کانال یوتیوب خود را با گوگل ادسنس مرتبط کنید یا از طریق یوتیوب محصولات خود را بفروشید.

کسب درآمد از گوگل
  1. مشاوره گوگل ادز

گوگل ادز یا گوگل ادوردز یکی از برنامه های گوگل است که در آن گوگل به شرکت ها و افراد اجازه می دهد که محصولات و سرویس را خود برای مردم تبلیغ کنند. درواقع برادر دوقلوی گوگل ادسنس است. برای کسب درآمد از گوگل ادز، می توانید به شرکت ها مشاوره بدهید که چگونه تبلیغ کنند. همچنین می توانید با کمپین گوگل ادز، می توانید افراد را به سمت کسب و کار و محصولات خود هدایت کنید.

  1. کار کردن برای گوگل از راه دور

گوگل استخدام فریلنسری دارد؛ فقط باید مراقب باشید دیگران از شما کلاهبرداری نکنند. برای همین باید به صفحه رسمی Google Careers بروید و کار های از راه دور آن را انتخاب کنید. اگر مهندس نرم افزار یا توسعه دهنده وبسایت باشید، این راه را برای کسب درآمد از گوگل را امتحان کنید.

  1. استفاده از Google Opinion Rewards

اگر به شما بگویند با اشتراک گذاشتن نظرات پول دریافت می کنید، چه احساسی به شما دست می دهد؟مثل این است که برای انجام هیچ کاری پول بگیرید. برای گوگل مهم است که شما نظر بدهید؛ زیرا باعث می شود محصولات خود را بهبود ببخشند و به یک شرکت بزرگ تبدیل شوند. شما هم بدون هیچ زحمتی کسب درآمد از گوگل را تجربه می کنید. گذاشتن هر نظر در این اپلیکیشن، 1 دلار نصیب شما می کند!

استفاده از Google Opinion Rewards
  1. ارزیاب جستجوی وب

شما می توانید در خانه بنشینید و با شغل ارزیاب جستجوی وب (Web Search Evaluator) کسب درآمد از گوگل را تجربه کنید. این شغل بسیار آسان و راحت است؛ زیرا نیازی نیست که به جایی رزومه بفرستید. شما در این شغل، به گوگل کمک می کنید که نتیجه های جستجو را بازبینی کند و به ازای هر ساعت کار پول دریافت می کنید. شما می توانید به طور مستقیم با گوگل کار کنید یا از واسطه هایی مانند Lionbridge و Appen استفاده کنید.

  1. مشاوره سئو

بیشتر کسب و کار ها مشتریان خود را از طریق سرچ گوگل به دست می آورند. به همین دلیل است که کسب و کار ها پول زیادی را در گوگل خرج می کنند. اگر وقت بگذارید و با نحوه کار کردن الگوریتم های گوگل آشنا شوید، می توانید به یک مشاور سئو سایت تبدیل شوید و به کسب و کار های مختلف مشاوره دهید.

مشاوره سئو
  1. شراکت با گوگل

تبدیل شدن به شریک یکی از بزرگ ترین شرکت های دنیا، آرزوی هر کسی است. شما می توانید شراکت با گوگل را برای کسب درآمد از گوگل امتحان کنید. در پایان، گوگل به شما نشان شراکت با گوگل را اعطا می کند و می توانید این نشان را در وبسایت خود یا هر جایی که دوست دارید قرار دهید تا دیگران به شما بیشتر اعتماد کنند.

جمع بندی

گوگل یکی از بزرگ ترین شرکت های دنیاست و چندین برنامه زیر نظر شرکت گوگل فعالیت می کنند. ما در این مقاله هشت راه برای کسب درآمد از گوگل را معرفی کردیم. همچنین شما می توانید با فروختن اپلیکیشن در گوگل پلی، فروختن کتاب در گوگل پلی، ایجاد بلاگ و نظر گذاشتن در گوگل مپ، به راحتی و در خانه کسب درآمد کنید.

نظرات کاربران

میتراکربلایی
08.آبان.1402

گوگل برنامه ها وراهکارهای زیادی برای کسب درامدداره من تازه متوجه شدم ومیخوام به دوستانم هم پیشنهادبدم