افزایش ویو در یوتیوب

بررسی راه های افزایش ویو در یوتیوب

امروزه بسیاری از افراد برای حل مشکلات روزمره، سرگرمی و بسیاری از نیاز های دیگر به یوتیوب مراجعه می کنند. به همین دلیل این شبکه اجتماعی پتانسیل زیادی برای کسب درآمد و جذب مخاطب دارد. اما در این شبکه اجتماعی باید با افراد زیادی برای جذب ویو بیشتر رقابت داشته باشید. برای افزایش ویو در یوتیوب نکات بسیار زیادی هست که رعایت کردن آن ها شما را به مقصود می رساند. در ادامه برخی از بهترین راه های افزایش ویو را نام خواهیم برد.

بهترین راه های افزایش ویو در یوتیوب

افزایش ویو در یوتیوب
  • ساخت محتوای مفید متفاوت

یکی از بهترین راه ها برای افزایش ویو ساخت محتوای مفیدی است که قبل از شما کسی به ساختن آن فکر نکرده است. برای این کار باید ابتدا خوب فکر کنید و ببینید که چه محتوای مفیدی هست که در یوتیوب کسی آن را نساخته است یا اگر ساخته دارای نقص های فراوان است. از این رو اولین راه برای افزایش ویو در یوتیوب ، ساخت محتوای مفیدی است که متفاوت باشد.

  • تولید محتوا به صورت سریالی

اگر برخی از چنل های یوتیوب را مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که بسیاری از آن ها ویدیو های خود را به صورت یک لیست سریالی فهرست کرده اند. این یکی از راه های مفید برای افزایش ویو در یوتیوب است.

هنگامی که شما ویدیو های خود را به صورت سریالی فهرست می کنید، پس از اتمام ویدیو فعلی، مخاطب به ویدیو بعدی شما در پلی لیست هدایت خواهد شد. در نتیجه مخاطب ترغیب خواهد شد که ویدیو بعدی شما را نیز تماشا کند. این کار شما را به مقصود می رساند.

البته دقت داشته باشید که محتوا هایی که برای ساخت یک پلی لیست سریالی انتخاب می کنید باید مکمل یکدیگر باشند یا حداقل با یکدیگر ارتباط داشته باشند. جمع آوری ویدیو های نامرتبط به یکدیگر در یک پلی لیست نه تنها باعث افزایش ویو در یوتیوب نخواهد شد، بلکه ریزش ویو های شما را در پی خواهد داشت.

تولید محتوا
  • آشنایی با سئوی یوتیوب

یکی از مهم ترین عواملی که می تواند تاثیر بسیار چشمگیری در میزان ویو های شما داشته باشد، سئو یوتیوب است. درست مانند موتور های جست و جو، یوتیوب نیز ساختار سئو مخصوص به خود را دارد. به همین دلیل یکی از بهترین راه هایی که می توانید برای افزایش ویو در یوتیوب امتحان کنید، آشنایی با اصول سئو یوتیوب است.

یوتیوب را در واقع می توان یک موتور جست و جو برای پیدا کردن ویدیو دانست. به این معنا که هر گاه کاربر کلمه کلیدی را در آن جست و جو می کند، ویدیو ها با ترتیب خاصی به او نمایش داده می شوند.

برای افزایش ویو در یوتیوب و کسب رتبه مناسب در صفحه نتایج ویدیو ها اولین کاری که باید انجام دهید، آشنایی با کلمات کلیدی مناسب و استفاده درست از آن ها است. دلیل آن هم این است که بدون کلمه کلیدی هیچ فاکتوری برای بهینه سازی ویدیو ها برای کسب رتبه بهتر در صفحه نتایج جست و جو در دست نخواهد بود.

بعد از این که کلمه کلیدی های مناسب را پیدا کردید، آن ها را در نوار جست و جو گوگل تایپ کنید. با این کار یوتیوب عباراتی از کلمه کلیدی را که بیشتر جست و جو شده اند، به شما نمایش خواهد داد. شما می توانید از این عبارات برای تولید محتوای مرتبط استفاده کنید.

البته دقت داشته باشید که برخی از کلمات کلیدی هستند که رقابت برای به دست آوردن رتبه مناسب در آن ها بسیار سخت است؛ زیرا رقبای آن، بسیار اند. برای این که متوجه شوید برای به دست آوردن رتبه مناسب در یک کلمه کلیدی خاص چقدر رقیب هست، می توانید از ابزار WordSteam استفاده کنید. این ابزار داده های خود را مستقیما از گوگل و بینگ می گیرد.

سئو تاثیر بسیار زیادی روی افزایش ویو در یوتیوب دارد. مهم ترین بخش های سئو یوتیوب عبارت اند از:

سئو عناوین: برای کسب رتبه بهتر در بین ویدیو های یوتویوب بهتر است عناوین ویدیو خود را ساده انتخاب کنید. عنوان ویدیو باید توضیح مختصری از کل محتوای ویدیو شما باشد. حتما در عنوان از کلمه کلیدی نیز استفاده کنید.

سئو کپشن ویدیو: دومین ویژگی که باید آن را برای بهبود سئو یوتیوب در نظر بگیرید، کپشن ویدیو های شما است. برای این که رتبه بالایی کسب کنید، مطمئن شوید که حداقل یک بار از کلمه کلیدی در کپشن استفاده کرده اید.

سئو هشتگ ها: هشتگ های ویدیو که به آن ها برچسب نیز گفته می شود، نقش مهمی را در میزان ویو و سئو یوتیوب شما ایفا می کنند. در نتیجه بهتر است که از بهترین هشتگ های مرتبط برای ویدیو خود استفاده کنید.

سئوی یوتیوب
  • تولید محتوا با سایر تولید کنندگان محتوا

یکی از بهترین راه هایی که می توان برای افزایش ویو در یوتیوب امتحان کرد، همکاری با سایر یوتیوبر ها است. شما مجبور نیستید که همیشه محتوا های خود را به تنهایی تولید کنید. گاهی اوقات می توانید با سایر یوتیوبر ها به صورت مشترک این کار را انجام دهید. این کار می تواند مخاطبان هر دو چنل را به یکدیگر جذب کند و باعث رشد شما و یوتیوبری شود که با او همکاری داشته اید.

  • استفاده از لینک های حین پخش ویدیو

احتمالا حین دیدن یک ویدیو مشاهده کرده اید که لینک ویدیویی مرتبط با ویدیویی که در حال تماشای آن هستید در بالای صفحه نمایش داده می شود. به این لینک «کارت» می گویند. برای افزایش ویو در یوتیوب می توانید از کارت ها استفاده کنید. در صورتی که مخاطب به محتوای شما علاقه داشته باشد، با دیدن لینک ویدیو های دیگر شما را نیز تماشا خواهد کرد.

جمع بندی

یوتیوب محبوب ترین شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاشتن ویدیو است. به همین دلیل طبیعی است که رقبای بسیار زیادی برای جذب ویو بیشتر در آن مشاهده شود. افزایش ویو در یوتیوب کاری نیست که سریع بتوان به آن دست یافت. اما با دانستن برخی از نکات و کار های مختلف مانند ساخت محتوا های جدید و مفید و بر اساس اصول سئو یوتیوب و همچنین استفاده درست از کلمات کلیدی، می توانید میزان ویو ویدیو های خود را افزایش دهید.

 

نظرات کاربران