تبلیغات در تلگرام

سه شیوه اصلی برای تبلیغات در تلگرام

اگر قصد دارید کسب و کار خود را از طریق تلگرام تبلیغ کنید تا به مخاطبان بیشتر و درآمد بیشتر برسید؛ اما نمی دانید چگونه تبلیغات در تلگرام را انجام دهید، در این مقاله با ما همراه باشید. ما در این مقاله از بیزون، انواع نکات مرتبط با روش های تبلیغات و بازاریابی در تلگرام را به شما خواهیم گفت. دانستن این نکات سبب می شود تا روش تبلیغاتی خود را هوشمندانه انتخاب کنید و با کمترین هزینه ممکن بیشترین بازدهی را دریافت کنید.

انواع روش های تبلیغات در تلگرام

شاید شما فکر می کنید که روش های بسیار متعددی برای تبلیغات در تلگرام وجود دارد؛ اما اینگونه نیست. روش های تبلیغ تلگرامی بسیار محدود است. شما برای تبلیغات در فضای تلگرام از یکی از سه شیوه زیر می توانید استفاده کنید:

  1. با ارسال پیام مستقیم، تبلیغات و بازاریابی خود را انجام دهید.
  2. در گروه های تلگرامی، تبلیغ و بازاریابی کنید.
  3. به کمک کانال های تلگرامی، تبلیغات انجام دهید.

ارسال مستقیم پیام

برخی از افراد این روش را بهترین روش تبلیغات در تلگرام می دانند؛ زیرا شما مطمئن خواهید بود که پیامتان 100% خوانده خواهد شد. ارسال پیام مستقیم، همیشه کنجکاوی افراد را بر می انگیزد و باعث می شود که پیام را حتما بخوانند. اما مشکل اصلی این کار این است که باید به تعداد زیادی از افراد دسترسی پیدا کنید. در این حالت، ممکن است حتی به دلیل ارسال تعداد زیادی پیام به چت خصوصی افراد مختلف و ناشناس با محدودیت های تلگرام مواجه شوید؛ زیرا تلگرام مصمم است انحصار خود را حفظ کند؛ به همین دلیل هم تلاش می کند تا با اعمال قوانین محدود کننده، کاربران خود را از تبلیغات آزادانه در این پلتفرم باز دارد.

شیوه تبلیغات در تلگرام

اگر بخواهید برای یک فرد ناشناس در تلگرام پیام بفرستید یا باید ایدی او را داشته باشید یا شماره تماسش. تهیه لیست بزرگی از آیدی های تلگرام یا شماره موبایل افراد مختلف و ارسال یک پیام تکراری برای اکثر افراد کار خسته کننده ای است.

ارسال پیام مستقیم به آشنایان هیچ محدودیتی ندارد؛ اما شما به بیش از 50 فرد ناشناس در روز نمی توانید پیام دهید. در حقیقت، این یکی ار اعمال سختگیرانه تلگرام است.

تنها راه دور زدن مشکلاتی از قبیل آنچه گفته شد، استفاده از نرم افزاری است که این کار را به صورت خودکار انجام می دهد. یعنی به طور خودکار برای شماره تماس های مختلف یک پیام را ارسال می کند.

همچنین اگر می خواهید که این کار را خودتان به طور دستی انجام دهید، باید از چند شماره تماس مختلف پیام را ارسال کنید تا تعداد پیام های ارسالی تان بیش از 50 پیام در روز شود.

تبلیغات در گروه

معمولا افرادی که در یک گروه تلگرامی گرد هم می آیند، در زمینه و موضوع خاصی اشتراکاتی دارند و دور هم جمع شده اند تا درباره آن موضوع مشترک صحبت کنند. اگر بتوانید گروه های تلگرامی ای را پیدا کنید که به حوزه شغلی شما و محصول یا خدماتی که ارائه می دهید مرتبط باشد، در حقیقت توانسته اید به جامعه و بازار هدف خوبی برای تبلیغات در تلگرام دست بیابید.

با این اوصاف، اگر تبلیغات گروهی به درستی انجام شود، نتیجه دلخواه را به شما خواهد داد؛ زیرا برای ارسال پیام در گروه ها با محدودیتی رو به رو نخواهید بود.

برای تبلیغات در گروه های تلگرام هم ما به شما توصیه می کنیم که از ابزار های خودکار استفاده کنید؛ زیرا تبلیغات موثر در گروه‌ های تلگرامی مستلزم زمان ‌بندی، تداوم در ارسال تبلیغات و ارسال پیام‌ های متعدد در گروه‌ های مختلف است که می ‌تواند برای افراد زیادی کاری بسیار زمان ‌بر و طاقت‌ فرسا باشد. اگر می خواهید شانس دیده شدن تبلیغ خود را افزایش دهید، باید پیام های تبلیغاتی خود را در ساعات خاصی از روز (زمانی که فکر می کنید اعضای بیشتری آنلاین هستند) ارسال کنید و آن را به طور منظم تکرار کنید.

تبلیغات در کانال ها

تبلیغات در کانال ها

شما می توانید کانالی را برای رشد کسب و کار خود تاسیس کنید. فراموش نکنید که اگر تصمیم به تبلیغات در تلگرام از طریق کانال گرفتید، باید راه های جذب مخاطب و عضو برای کانال را یاد بگیرید.

همچنین می توانید علاوه بر تاسیس یک کانال برای خودتان، به وسیله ارتباط گرفتن با کانال هایی که تعداد اعضایشان زیاد است، متن تبلیغاتی خود را در آن ها درج کنید.

اگر تصمیم دارید که از کانال دیگران برای تبلیغات استفاده کنید، انتخاب یک کانال مناسب که بتواند جامعه هدف مورد نیازتان را به شما بدهد، فراموش نکنید. هر کانالی مناسب هر کسب و کاری نیست.

جمع بندی

بر خلاف تصور اکثر افراد، راه های تبلیغات در تلگرام بسیار محدودند. ارسال پیام مستقیم، ارسال پیام در گروه های مختلف و ارسال پیام در کانال ها سه روش تبلیغات در تلگرام هستتند. ما در این مطلب سعی کردیم تا شما را با هر یک از روش ها و مزایا و محدودیت های آن ها آشنا کنیم. امیداریم با انتخاب شیوه تبلیغات مناسب، شاهد رشد کسب و کارتان باشید.

نظرات کاربران