تبلیغات در سایت های پربازدید

تبلیغات در سایت های پربازدید ؛ راهی برای معرفی برند

تبلیغات یکی از اولین و بهترین راه ها برای جذب مخاطبان و رشد کسب و کار است. تبلیغات می تواند در بستر های مختلفی انجام شود. اما یکی از راه هایی که معمولا نتیجه بسیار سریعی دارد و مخاطبان بیشتری به سمت برند جذب می شوند، تبلیغات در سایت های پربازدید است. تبلیغات در سایت های معروفی که ترافیک طبیعی زیادی دارند، می تواند یک سکوی پرتاب به سمت موفقیت برای کسب و کار های مختلف باشد. در این مقاله در مورد تبلیغات در سایت های پربازدید و نکاتی که لازم است در مورد آن بدانید توضیح داده شده است.

چرا تبلیغات تا این حد مهم است؟

شاید از خود بپرسید چرا تبلیغات اینترنتی تا این حد مهم است. در واقع امروزه برخی از شرکت های بزرگ حتی تا میلیون ها دلار برای افزایش مشتری و معرفی برند خود به عموم مردم از تبلیغات استفاده می کنند. عمده تبلیغات شرکت مربوط به تبلیغات آنلاین می شود. چون تبلیغات آنلاین بازدهی بسیار بیشتری نسبت به تبلیغات سنتی و تکنیک های قدیمی دارند.

بسیاری از سایت ها بخش قابل توجهی از بودجه تبلیغات خود را صرف تبلیغات در سایت های پربازدید می کنند؛ چرا که برخی از سایت های معروف فارسی زبان روزانه حتی تا میلیون ها بازدید کننده دارند. همین باعث می شود تا استفاده از تبلیغات آنلاین در سایت های پر بازدید بازدهی بسیار بهتری نسبت به بیلبورد های در سطح شهر داشته باشد؛ زیرا  افراد بیشتری تبلیغات را خواهند دید و احتمالا توجه بیشتری نسبت به یک بیلبورد به این نوع تبلیغ خواهند داشت.

اگر توانایی تجزیه و تحلیل داده ها را داشته باشید، می توانید نحوه تبلیغات خود را نیز مدیریت کنید و بازدهی تبلیغات در سایت های پربازدید را افزایش دهید. با تجزیه و تحلیل و به دست آوردن اطلاعات شما می توانید در سایت هایی تبلیغات خود را انجام دهید که مخاطبان و بازار هدف شما در آن جا قرار دارند و با دیدن بنر تبلیغ شما به احتمال زیاد به سایت شما سر خواهند زد.

پربازدید ترین سایت های ایرانی

پربازدید ترین سایت های ایرانی

تا این جا در مورد اهمیت تبلیغ و مزایای تبلیغ در سایت های پربازدید را نام بردیم. حال در این قسمت از مقاله قصد داریم برخی از پربازدید ترین سایت های ایرانی را به شما معرفی کنیم. برخی از پربازدید ترین سایت های ایرانی عبارتند از:

  1. شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز

برای تبلیغات در سایت های پربازدید می توان به سایت شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز اشاره کرد. این سایت در حال حاضر یکی از محبوب ترین سایت های ایرانی است که در آن به صورت لحظه ای اخبار و قیمت بازار های مختلف مانند طلا، ارز، ارز دیجیتال و فلزات در آن گذاشته می شود. به همین دلیل طبیعی است که ترافیک ورودی سایت بسیار زیادی داشته باشد.

سایت شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز گزینه بسیار مناسبی برای تبلیغات کسانی است که در حوزه طلا و جواهرات مشغول هستند. نرخ تبلیغات در سایت های پربازدید کمی بالا است و سایت اطلاع رسانی طلا و ارز نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای تبلیغ در این سایت لازم است که به ازای هر تبلیغ ساده 750 تومان و به ازای هر تبلیغ بنری 1050 تومان پرداخت کنید.

  1. تجارت نیوز

دومین سایتی که می توان به عنوان یکی از محبوب ترین و پربازدید ترین سایت های ایرانی نام برد، سایت تجارت نیوز است. همان طور که از اسم آن نیز می توان حدس زد، عمده فعالیت سایت تجارت نیوز پوشش خبر ها و رویداد های اقتصادی ایران و جهان است. علاوه بر این ها یکی از عواملی که باعث شده تبلیغات در سایت های پربازدید مانند تجارت نیوز بسیار محبوب باشد، آموزش ها و تحلیل های اقتصادی این سایت است.

درست مانند سایت شبکه اطلاع رسانی و ارز این سایت نیز برای تبلیغات معمولی برای هر کلیک 750 تومان و برای تبلیغات بنری 1050 تومان هزینه می گیرد. برای کسب و کار هایی که در حوزه بازار های سرمایه، آژانس های گردشگری و فروشگاه های آنلاین فعالیت دارند، تبلیغات در این سایت می تواند بازدهی بسیار خوبی داشته باشد.

تجارت نیوز
  1. همشهری آنلاین

برای تبلیغات در سایت های پربازدید می توانیم به سایت همشهری آنلاین اشاره کنیم. اگر کمی به روزنامه های گذشته نگاه کنیم، از اولین روزنامه هایی که به ذهنمان خواهد رسید، روزنامه نیازمندی های همشهری است که در آن زمان میزبان هزاران تبلیغ مختلف بود. همین دلیل باعث شده است که هم اکنون وب سایت آنلاین این روزنامه محبوب نیز ترافیک بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند.

تبلیغات در سایت همشهری آنلاین می تواند به جذب مخاطب و افزایش آگاهی از برند کمک زیادی کند. میزان هزینه ای که برای تبلیغات در این سایت بپردازید بسته به بنری که دارید متفاوت است؛ اما به طور کلی هزینه تبلیغات در این سایت بین 350 تا 750 تومان برای هر کلیک متفاوت است.

  1. طرفداری

اگر دنبال تبلیغات در سایت های پربازدید هستید، سایت طرفداری نیز برای شما مناسب است. سایت طرفداری یکی از سایت های بسیار محبوبی است که رویداد های ورزشی از جمله آخرین اخبار دنیای ورزش، حواشی و تحلیل های ورزشی را پوشش می دهد. اما دلیلی که باعث شده است این سایت طرفداران بسیار زیادی داشته باشد و ترافیک بالایی را جذب کند کاربران آن هستند. کاربران سایت می توانند در سایت با یکدیگر گفت و گو کنند و پست های خود را در سایت در قسمت فروم ایجاد کنند.

هزینه تبلیغات در این سایت برای تبلیغات به ازای هر کلیک 750 تومان و برای تبلیغات بنری نیز 1350 تومان است.

جمع بندی

تبلیغات در سایت های پربازدید می تواند یکی از بهترین راه های تبلیغ برای کسب و کار های کوچک و بزرگ باشد. تبلیغات در سایت هایی که مخاطبان بیشتری دارند، معمولا بسیار سریع تر نتیجه می دهد و تعداد مخاطبانی که به سمت کسب و کار شما هدایت می شوند نیز بیشتر است. در این مقاله برای این که بهتر بدانید تبلیغات در سایت های پر بازدید چگونه است، در مورد نحوه تبلیغات توضیح دادیم و برخی از پربازدید ترین سایت های ایرانی را نام بردیم.

نظرات کاربران