چرا خرید بک لینک اشتباه است

خرید بک لینک راه برد بازی یا اشتباه مهلک سئو؟

در ابتدا جهت بررسی اینکه چرا خرید بک لینک اشتباه است، بهتر است بدانیم بک لینک چیست؟ و چرا مردم بک لینک ها را خریداری می کنند؟ بک لینک ها همان لینک هایی هستند که از سایت های دیگر روی وب شما قرار گرفته اند. وجود بک لینک های بیشتر، باعث موفقیت در رتبه بندی موتور جستجو و نتیجه گیری بهتری در وب سایت شما می شود.

بک لینک چیست؟

بک لینک ها، لینک های ورودی نشان دهنده ترافیک آن وب هستند و با کلیک کردن بر روی آن ها به سایت دیگری هدایت می شوید. کیفیت و کمیت بک لینک های شما می تواند به شما در رتبه بندی بیشتر در موتورهای جستجو مانند Google و Bing کمک کند.

چرا مردم بک لینک خریداری می کنند و چرا خرید بک لینک اشتباه است؟ واقعیت این است که خرید بک لینک در اتلاف زمان صرفه جویی می کند، اما اگر می خواهید بک لینک ها را از طریق Outreach بدست آورید، باید یک محتوا با کیفیت بالا تولید کنید که ارزش لینک دادن داشته باشد. اما برای آگاهی از این که چرا خرید بک لینک اشتباه است در ادامه با ما همراه باشید.

بک لینک چیست؟

آیا بک لینک ها ارزش خرید دارند؟

خب باید بگوییم که در دراز مدت، احتمالا بک لینک ها ارزش خرید ندارد. گاهی ایمیل هایی دریافت می کنید که به شما قول می دهند لینک هایی را به شما بفروشند که گوگل نتواند آن ها را تشخیص دهد؛ اما آگاه باشید که گوگل یک تیم اختصاصی برای تحقیق در مورد تخلف های وب دارد که این تخلف ها شامل خرید بک لینک ها نیز است. خرید بک لینک ممکن است سود بسیار کوتاه مدت داشته باشد، اما تاثیر چندانی در ارتقا سئو سایت شما نخواهد داشت.

مشکلات خرید بک لینک

مشکلات خرید بک لینک

خوب، تصمیم با خودتان است، اما در اینجا چند نکته وجود دارد که باید پیش از خریدن بک لینک بدانید. می خواهید بدانید چرا خرید بک لینک اشتباه است؟ در ادامه با ما همراه باشید.

در ابتدا باید بگوییم اینکه چه نوع بک لینکی در سایت شما وجود دارد بسیار مهم است. نکته دیگر این است که عوامل رتبه بندی در حال حاضر تفاوت های آنها را تشخیص داده و بر اساس آن، وب سایت شما ارزش گذاری می شود. با این حال، تجزیه و تحلیل ها نشان می دهد که یک بک لینک مناسب، دارایی سئو وب سایت شما است.

زمانی که شما به تازگی وب سایت خود را راه اندازی کرده اید، مسلما سئو سایت شما نیاز به ارتقا دارد. ممکن است به نظر برسد که هنگامی که یک وب سایت را راه اندازی می کنید، باید بک لینک خریداری کنید تا در صدر فهرست رتبه بندی گوگل قرار بگیرید و این تنها راهیست که برای موفقیت وب سایت شما کارآمد است. اما به همین سادگی نیست و شما نمی توانید بدون در نظر گرفتن زوایای دیگر و تنها با خرید بک لینک، سئو سایت خود را بهبود ببخشید. ممکن است گاهی خرید بک لینک ها سود موقت برای وب سایت شما به همراه داشته باشند، اما مشکلاتی که خرید بک لینک ها به همراه دارد بسیار جدی و آسیب رسان هستند.

موتورهای جستجو همیشه در تشخیص این تقلب لینک هوشیار هستند. زمانی که بک لینک خریداری می کنید، منتظر به وجود آمدن مشکلات و معضلات از هر سو باشید. گوگل برخی سایت ها را از خرید لینک ها ممنوع می کند. به طور خاص، دستورالعمل های گوگل تمام این رفتارها را ممنوع می کند:

  • خرید یا فروش بک لینک هایی که بر رتبه بندی موتور جستجو تاثیر می گذارد.
  • تبادل مالی برای خرید بک لینک ها یا پست هایی که آنها را شامل می شود.
  • ارائه خدمات یا کالا در ازای خرید بک لینک
  • ارسال یک محصول رایگان در مقابل خرید بک لینک

شما مجاز به مشارکت در تبادل بیش از حد از بک لینک ها و پیوند به یک وب سایت نیستید. با آگاهی از مواردی که نشان می دهد چرا خرید بک لینک اشتباه است، در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم چه کارهایی را می توان جایگزین خرید بک لینک کرد.

چه کارهایی را جایگزین خرید بک لینک کنیم؟

چه کارهایی را جایگزین خرید بک لینک کنیم؟

هیچ چیز جز محتوای باکیفیت نمی تواند موفقیت وب سایت شما را تضمین کند. پس به جای خرید بک لینک، برای ارتقا کیفیت محتوای بارگذاری شده در وب سایت خود تلاش کنید تا نتیجه تلاش خود را ببینید. هنگامی که محتوای وب سایتی مفید، آموزنده و جذاب باشد، سایت های دیگر به دنبال لینک و پیوند دادن آن مطالب در سایت خود خواهند بود و به همین ترتیب نتیجه مطلوب تری را مشاهده خواهید کرد.

لینک هایی که از افراد و سازمان هایی دریافت می کنید که از محتوای شما استفاده کرده اند، بسیار معتبر تر از بک لینک های خریداری شده هستند. به این معنی که در صورت دریافت این لینک ها شما بسیار بیشتر از دایرکتوری های عمومی لینک یا هر چیز دیگری که نتیجه خرید بک لینک هاست، در صدر فهرست نتایج جستجو قرار می گیرید.

راه های زیادی برای دریافت بک لینک ها به صورت ارگانیک وجود دارد که در آن نیاز به کار با متخصص در خدمات Backlinks SEO دارید و ممکن است این پروسه طولانی تر باشد، اما انجام این کار غیر ممکن نیست و نتایج بهتری به دنبال خواهد داشت.

بنابراین؛ اگر می خواهید که از صفحات دیگر لینک بگیرید (در صورت استفاده از محتوای شما) و در صدر فهرست موتور جستجو قرار بگیرید، باید سطح کیفی محتوای خود را ارتقا دهید. با استراتژی محتوای موثر، شما هر روز از سال به مخاطبان خود اضافه خواهید کرد.

این ارزش به شکل پست های وبلاگ شما و محتوای دیگر، برای مخاطبان قابل مشاهده است و برای همیشه در وب سایت شما می ماند، بر خلاف بک لینک های ارزان قیمت که طی چند هفته ناپدید می شوند. با ارائه محتوای شگفت انگیز، مخاطب های واقعی دریافت خواهید کرد و این به شما کمک می کند تا با آنها ارتباط برقرار کنید و به شما فرصتی می دهد تا موفقیت خود را تضمین کنید.

چرا خرید بک لینک اشتباه است

در این مقاله بررسی کردیم، بک لینک چیست؟ چرا خرید بک لینک اشتباه است؟ و راهکارهای جایگزین را به شما آموختیم. در نتیجه؛ اگر ما به دنبال به دست آوردن بک لینک های خوب هستید، بهترین راه مرور سایت های برتر است. پیدا کردن سایت هایی که با شما رقابتی ندارند.

از آن ها بازدید کنید و ببینید آیا شما در سایت خود محتوایی دارید که برای مخاطبان آن سایت ها یا سایت های دیگر مفید باشد؟ اگر چنین است، با ارسال ایمیل به سایت های مورد نظرتان مطالب خود را به آنها پیشنهاد دهید تا آن صفحات با لینک دادن به مطالب شما، باعث بیشتر دیده شدن صفحه شما شوند و در نتیجه در صدر فهرست موتور جستجو قرار گیرد.

نظرات کاربران