نتیجه سریع تر در سئو

4 راهکار طلایی برای نتیجه سریع تر در سئو

با اینکه سئو یک فرآیند زمانبر است اما همه می خواهند که هر چه سریع تر نتایج سئو را بر روی سایت خود ببینند. توانایی به دست آوردن سریع نتایج سئو به شما این مزیت را می دهد که در رقابت با دیگر سایت ها بهتر باشید. گاهی اوقات ممکن است شما هم  مانند بسیاری از مدیران سئو به خاطر عواملی که سرعت بهبود سئو سایت شما را کم می کنند یا خارج از کنترل شما هستند، احساس ناامیدی کنید. شما می توانید کار های زیادی انجام دهید تا به سرعت پیشرفت کنید. در این مقاله راه هایی را برای به دست آوردن نتیجه سریع تر در سئو بررسی کرده ایم.

نیاز به افزایش سرعت سئو

نتیجه سریع تر در سئو

«سئو چقدر طول می کشد؟» این سوال رایج همه مدیران یا مشتریان از متخصصان سئو و تولید محتواست. پاسخ معمولا این است: «بین 4 تا 12 ماه». در برخی موارد حتی ممکن است تا 24 ماه طول بکشد تا بازگشت سرمایه قابل توجهی داشته باشید. با توجه به مشکلات همه گیری کرونا، رکود اقتصادی و افزایش هزینه های نیروی کار، کسب و کار ها با دقت برای بازاریابی هزینه می کنند و انتظار دارند که آن هزینه هر چه زودتر تبدیل به سود شود و زودتر به نتیجه سریع تر در سئو برسند.

نوشتن چک لیست سئو را متوقف کنید.

یکی از رایج ترین اشتباهات سئوکاران این است که چک لیست سئو می نویسند. آن ها فکر می کنند که برای داشتن یک سایت بهینه باید یک فهرست جامع از روش های بهبود سایت داشته باشند و آن را روی سایت پیاده کنند. اشتباه آن ها در این است که می خواهند یک نسخه برای همه سایت ها بپیچند و شاهد نتیجه سریع تر در سئو باشند.

از شبکه تاثیر سئو استفاده کنید.

از شبکه تاثیر سئو استفاده کنید

شبکه تاثیر سئو اولویت بندی تاکتیک ها براساس تلاش یا دشواری و تاثیر موردانتظار است. در این روش بر کار هایی که تاثیرگذار بودن آن ها ثابت شده تمرکز می شود. برای درک بهتر اینکه باید روی چه کاری تمرکز کنید باید شبکه تاثیر سئو خود را بسازید. این شبکه دو بخش دارد: تلاش و تاثیرگذاری. شما می توانید با کمترین تلاش بیشترین تاثیر را بگذارید.

بسیاری از سئوکارها از نظر فنی سایت را کاملا بررسی می کنند. بااینکه این طرح خوب است اما بهترین رویکرد نیست. بسیاری از سایت های کوچک تر بر روی شاپیفای و وردپرس یا دیگر پلتفرم ها ساخته شده اند و مشکلات فنی محدود و یکسانی دارند. برای سایت های بزرگ تر و برخی سایت های کوچک تر، سئو تکنیکال بسیار مهم است؛ اما اولین چیزی نیست که باید روی آن تمرکز کنید. استثنا زمانی است که مشکلاتی در فهرست بندی یا خزیدن باشد که بر سئو داخلی تاثیر بگذارد و از بهینه سازی صفحه یا انتشار محتوای جدید جلوگیری کند. اغلب توصیه های فنی تر که نیاز به زمان دارند یا اجرا نمی شوند یا ماه ها در صف انتظار برای اجرا شدن قرار می گیرند. احتمالا با انجام تحقیقات کلمات کلیدی، بهینه سازی عنوان و متا و ایجاد محتوای بهتر می توانید زود تر به بهبود سئو سایت و نتیجه سریع تر در سئو برسید .

فعالیت هایی که کمترین تلاش را می خواهند و بیشترین تاثیر را دارند شامل موارد زیر می شوند:

  • تحقیقات کلمه کلیدی
  • انتشار محتوای جدید و جذاب
  • رسیدگی به لینک های خراب
  • گسترش دادن لینک های داخلی
  • بهبود تولید محتوا
  • تمرکز بر عنوان، متا و عنوان های فرعی
  • بررسی روش های بازاریابی
  • تمرکز بر قسمت PAA یا People Also Ask

 بهینه سازی سئو را سریع تر اجرا کنید.

بعضی اوقات سئوکار ها می دانند که چه کاری باید انجام دهند اما آن ها را روی وبسایت پیاده نمی کنند. شما باید برای نتیجه سریع تر در سئو با راهنمای پیاده سازی سئو بیشتر آشنا شوید.

 از PageImprove استفاده کنید.

 بهینه سازی سئو را سریع تر اجرا کنید

PageImprove یکی از ابزار های سئو است که برای بهینه سازی سئو می توانید از آن استفاده کنید و نتیجه سریع تر در سئو را ببینید. این ابزار از طریق یک افزونه مرورگر مهم ترین تغییرات را انجام می دهد و می تواند عنوان، توضیحات متا، لینک و سایر ویژگی های html را بدون دسترسی CMS ایجاد کند. اگر این موارد خیلی فنی به نظر می رسند، فقط لازم است بدانید که این ابزار تغییراتی فوری در سایت شما ایجاد می کنند که باعث می شود گوگل شما را فهرست کند و بازدیدکنندگان بیشتری سایت شما را باز کنند.

جمع بندی

همه ما می دانیم که سئو به زمان نیاز دارد؛ اما این بدان معنا نیست که شما یا مشتریانتان باید ماه ها منتظر بمانید تا اتفاق مهمی بیفتد. ما در این مقاله سعی کردیم روش ها و ابزار هایی به شما معرفی کنیم تا نتیجه سریع تر در سئو داشته باشید. با این ابزار ها و روش ها سریع تر از همیشه به نتایج سئو دست پیدا کنید و بازدید سایت خود را افزایش دهید.

نظرات کاربران