بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام

بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام چه زمانی است؟

بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام چه زمانی است؟ برای اینکه بتوانید جذب مخاطب را در اینستاگرام افزایش دهید، به محتوای جذاب و آموزنده نیاز دارید. اگر بتوانید این محتوا را تولید کنید، نصف راه را رفته اید و کار بعدی که باید انجام دهید، انتشار پست است. البته پستی که تولید کرده اید باید در زمان درستی منتشر شود تا اکثر کاربران آن را ببینند.

بهترین زمان برای انتشار پست اینستاگرام در روز

دوشنبه / چهارشنبه / جمعه

بهترین زمان انتشار پست در این روز ها معمولا 11 صبح تا 12 ظهر است. زیرا اکثر مخاطبان و فالوور های شما در این زمان به استراحت و ناهار خوردن می پردازند و معمولا در این زمان اینستاگرام خود را چک می کنند. به همین دلیل احتمال بسیار بیشتری دارد که پست شما را ببینند و از آخرین اخبار فناوری و اتفاقات برند مورد علاقه خود با خبر شوند. اینفلوئنسر های اینستاگرام معمولا در این زمان پست های خود را منتشر می کنند.

سه شنبه ها

بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام در روز های سه شنبه معمولا ساعت 11 صبح تا 2 بعد از است. درست مانند روز های دیگر، مردم در این ساعات به استراحت و ناهار خوردن می پردازند و هنگام استراحت ممکن است که اینستاگرام خود را نیز چک کنند. تفاوتی که سه شنبه با روزهای دیگر دارد این است که به دلیل طولانی تر بودن ساعت استراحت، شما این امکان را پیدا می کنید که محتوا های طولانی مدت خود را در IG اینستاگرام به اشتراک یا حتی برای مخاطبان خود لایو بگذارید.

بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام

پنجشنبه ها

بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام در روز های پنجشنبه فقط شامل ساعت 11 صبح می شود. به دلیل کوتاه بودن این بازه زمانی پیشنهاد می کنیم که در این روز از انتشار محتوا های طولانی مدت خودداری کنید و بیشتر به سراغ گذاشتن استوری بروید. برای مثال شما می توانید از نظرسنجی ها، کوئسشن باکس ها، آزمون ها و امکانات مختلف اینستاگرام در قسمت استوری استفاده کنید تا کاربران خود را فعال نگه دارید.

هنگام برنامه ریزی و زمان بندی پست ها برای انتشار، دقت داشته باشید که گاهی اوقات ممکن است برنامه زمانی دقیق کار نکند؛ زیرا باید عوامل مختلف مانند محل کار و صنعتی را که در آن هستید در نظر بگیرید.

نکته : بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام به طور کلی از ساعت 7 صبح تا 10:30 صبح روز های دوشنبه تا جمعه است. در این زمان کاربران بیشترین تعامل را دارند و با رسیدن به ساعت اوج یعنی 11 صبح پست شما بیشترین بازدید را می خورد. سعی کنید پست خود را در این ساعات منتشر کنید تا نتیجه بهتری دریافت کنید.

بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام بر اساس حرفه کاری

در انتشار پست ها علاوه بر ساعت و روز باید به حرفه ای که در آن مشغول به کار هستید نیز توجه کنید.

  1. بهترین زمان انتشار پست برای شرکت های فناوری

بهترین زمان انتشار پست برای شرکت های فناوری

بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام برای افرادی که در حوزۀ فناوری مشغول به کار هستند دوشنبه ساعت 10 صبح تا 10 شب است. اگر در این بازه زمانی نمی توانید پست را منتشر کنید، می توانید از دوشنبه تا جمعه بین ساعات 8 صبح تا 6 بعد از ظهر پست خود را به اشتراک بگذارید. به طور کلی بهترین زمان برای انتشار پست های مربوط به فناوری روز دوشنبه و بدترین روز یکشنبه است.

  1. بهترین زمان برای انتشار پست های اینستاگرامی مربوط به رستوران ها

بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام برای مشاغلی که با غذا سرو کار دارند روز های دوشنبه ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر است. بهترین روز برای انتشار پست های مربوط به غذا روز های دوشنبه و بد ترین روز، شنبه است.

  1. بهترین زمان برای انتشار پست های آموزشی

بهترین زمان انتشار پست های آموزشی روز های جمعه ساعت 4 صبح تا 5 صبح است. البته می توانید پست خود را در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 5 صبح تا 1 بعد از ظهر انتشار دهید. بهترین روز برای انتشار پست های آموزشی روز جمعه و بدترین روز، یکشنبه است.

  1. بهترین زمان برای انتشار پست های آرایشی بهداشتی

بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام برای محتوای لوازم آرایشی بهداشتی روز های سه شنبه از 8 صبح تا 12 بعد از ظهر است. علاوه بر این می توانید پست خود را در ساعات 5 بعد از ظهر تا 8 شب نیز به اشتراک بگذارید. می شود پست را در روز سه شنبه نیز منتشر کرد. بدترین روز برای انتشار این پست ها معمولا روز شنبه است.

جمع بندی

تولید محتوا های جذاب برای مخاطب اینستاگرام اهمیت بسیار زیادی دارد. اما اگر نتوانید این پست را در ساعات مناسب منتشر کنید، بازدید چندان زیادی نخواهید گرفت و بخش بزرگی از تلاش های شما به هدر خواهد رفت. به همین دلیل بهتر است که با ساعات مناسب انتشار پست آشنا شوید. برای آشنایی بیشتر شما با بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام بهترین ساعاتی را که می توانید پست خود را منتشر کنید و نتیجه خوبی بگیرید نام بردیم.

نظرات کاربران