هک سئو

با روش های هک سئو ، رتبه سایت خود را بهبود ببخشید

ما در دنیای دیجیتال زندگی می کنیم. جایی که در اطلاعات بی شمار غرق شده ایم و روز به روز به تعداد این اطلاعات اضافه می شود. اگر به دنبال حقیقت هستید، چگونه می توانید آن چیزی را که می خواهید پیدا کنید؟سئو یکی از مهم ترین ابزار هایی است که شما را به خواسته تان می رساند. درواقع روزانه حدود 3.5 میلیارد جستجو در گوگل انجام می شود و بسیاری از مردم برای خرید وسایل موردنیاز خود به موتور های جستجو مراجعه می کنند. سئو یکی از جادویی ترین راه ها برای افزایش ترافیک ارگانیک سایت و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل است. حدود یک سوم ترافیک گوگل به نتایج صفحه اول می رسد. شما باید در میان 10 رتبه اول باشید تا افراد بیشتری از سایت شما بازدید کنند. یکی از مهم ترین راه ها برای افزایش ترافیک، هک سئو است. ما در این مقاله توضیح می دهیم هک سئو چیست و چگونه می توانید از آن به نفع وبسایت خود استفاده کنید.

هک سئو چیست؟

هک سئو نوعی راه میانبر برای افزایش کارآمد ترافیک ارگانیک سایت است. استراتژی های سنتی سئو به رشد مرحله به مرحله اعتقاد دارند؛ درحالیکه هک سئو راه های غیرمتعارف را برای جذب ترافیک امتحان می کند. البته هیچ کدام از روش های هک سئو در دسته سئو کلاه سیاه قرار نمی گیرند. پس نگران نباشید. البته هک سئو به ترفند ها و میانبر ها خلاصه نمی شود. شما باید به دنبال تجربه های جدید و آزمایش آن ها باشید و دل به دریا بزنید. روش هایی که در ادامه خواهید خواند، امتحان خود را پس داده اند؛ پس بهتر است این روش ها را امتحان کنید.

چند ترفند هک سئو

هک سئو
  1. از کلمات کلیدی long-tail استفاده کنید

کلمات کلیدی بلند یا long-tail بهترین نوع کلمات کلیدی هستند؛ زیرا هدف جستجوی مشخصی دارند. کمپین سئو شما باید شامل کلمات کلیدی مختلف باشد. وقتی یک کاربر این نوع کلمه کلیدی را در اینترنت جستجو می کند، به دنبال نتایج مشخص است و وبسایت شما همان چیزی است که او می خواهد. بیشتر کلمات کلیدی بلند، کم رقابت هستند و شما با این هک سئو، به صفحه اول گوگل می رسید.

  1. محتوای همیشه سبز تولید کنید و محتوا های قدیمی را آپدیت کنید

یکی دیگر از روش های هک سئو، استفاده از محتوای همیشه سبز است. مردم دائما از محتوای همیشه سبز استفاده می کنند و این محتوا ها تا ابد برای سایت شما ترافیک خواهند داشت. برای همین ترند های روز موضوعات خوبی برای تولید محتوا نیستند. همچنین اگر محتوای شما قدیمی شده است، بهتر است آن را به روز نگه دارید تا مخاطبان از آن استفاده کنند.

محتوای همیشه سبز تولید کنید و محتوا های قدیمی را آپدیت کنید
  1. صفحات فرود خود را بهینه کنید

لندینگ پیج یا صفحه فرود شما باید جذاب و قابل فهم باشد؛ زیرا این صفحات هستند که برای شما لید یا سرنخ ایجاد می کنند و باعث افزایش فروش شما می شوند. صفحه فرود اولین چیزی است که مخاطب شما با آن مواجه می شود. پس باید تاثیر خوبی بر او بگذارد. در این روش هک سئو باید توجه کنید که صفحه فرود شما جذاب و قابل استفاده باشد و در همان نگاه اول اطلاعات ضروری را به مخاطب منتقل کند. همچنین بهتر است که لندینگ پیج شما حاوی یک فراخوان عمل (call to action) باشد تا مخاطب از سایت شما خرید کند.

  1. یک سایت دوستدار موبایل طراحی کنید

این روز ها تقریبا همه گوشی هوشمند دارند و وبسایت شما باید با این ابزار ها سازگار باشد. سایت شما و صفحات شما باید در موبایل هم زیبا و کارآمد باشند.

  1. از اینفوگرافیک غافل نشوید

هیچ وقت به قدرت تصاویر شک نکنید. مطالعات نشان داده اند که ترافیک سایت با ایجاد اینفوگرافیک های جذاب و مفید، دو برابر می شود. مردم 30 برابر بیشتر از محتوای متنی با اینفوگرافیک ارتباط برقرار می کنند. اینفوگرافیک ها باید در عین سادگی جذاب باشند. شاید با خود فکر کنید که سایت شما به اینفوگرافیک ربطی ندارد. اما شما می توانید مزایا و معایب هر چیزی را با اینفوگرافیک بیان کنید. همچنین ارائه آمار و داده ها با اینفوگرافیک، مخاطب بیشتری جذب خواهد کرد. پس زودتر دست به کار شوید و از این روش هک سئو استفاده کنید.

از اینفوگرافیک غافل نشوید
  1. از شبکه های اجتماعی استفاده کنید

احتمالا شما می خواهید بیشتر دیده شوید و ترافیک سایت خود را افزایش دهید. پس بهتر است تولید محتوا در شبکه های اجتماعی را هم در دستور کار خود قرار دهید. توجه کنید که محتوای شما باید مرتبط، معتبر و قابل اعتماد باشد.

  1. تصاویر خود را بهینه کنید

محتوای متنی وبلاگ شما تنها چیزی نیست که مخاطبین با آن روبرو می شوند. شما نیاز دارید که تصاویر خود را بهینه کنید. بسیاری از کاربران با جستجو کردن یک تصویر به سایت شما می رسند. اولین قدم برای سئو تصاویر این است که حجم و اندازه آن ها را کم کنید تا میزان نرخ پرش سایت شما کاهش یابد. همچنین لازم است از متن جایگزین استفاده کنید.

  1. بک لینک های باکیفیت دریافت کنید

یکی از مهم ترین روش های هک سئو سایت، استفاده از بک لینک هاست. درواقع لینک بیلدینگ مهم ترین فاکتور رتبه بندی گوگل است. وقتی گوگل ببیند که سایت های مشهور و معتبر به سایت شما لینک داده اند، رتبه سایت شما را بهبود می بخشد. برای جذب بک لینک بهتر است به وبسایت های معتبر صنعت خود بروید و لینک های خراب را در محتوای آن ها پیدا کنید و توصیه کنید که لینک هایی را از وبسایت شما جایگزین کنند. برای شروع می توانید از صفحات مرتبط ویکی پدیا و لینک های خراب آن شروع کنید.

جمع بندی

در دنیایی که همه در کسری از ثانیه به دریایی از اطلاعات دسترسی دارند، باید بهترین باشید. علاوه بر موارد بالا تمرکز بر هدف جستجو، نوشتن عنوان و توضیح متای جذاب، استفاده از طراحی تعاملی، ایجاد پروفایل google business و … نیز روش های موثر هک سئو هستند. البته بعضی از رقبای شما از روش های هک سئو منفی استفاده می کنند تا به سایت شما آسیب بزنند. آگاهی از این روش ها باعث می شود که از آن ها پیشگیری کنید.

نظرات کاربران