تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

صفر تا صد انجام تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

اینستاگرام با حدود یک میلیارد کاربر فعال در ماه، یکی از بهترین پلتفرم ها برای تعامل با مخاطب و شناساندن کسب و کار است. مخاطبان در اینستاگرام ده برابر دیگر پلتفرم ها با برند مورد علاقه خود تعامل می کنند. یکی از راه های موثر و جذاب برای دستیابی به بازار هدف و تعامل با آن ها، تبلیغات اسپانسری اینستاگرام است. ما در این مقاله توضیح می دهیم که پست های اسپانسری اینستاگرام چه ساختاری دارند و چگونه می توانید اسپانسر جذب کنید.

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام چیست؟

پست اسپانسری اینستاگرام نوعی از تبلیغات است که در آن یک فرد یا کسب و کار از اینستاگرام یا اینفلوئنسر های اینستاگرام می خواهد که برای آن ها تبلیغاتی انجام دهد و در ازای آن هزینه ای پرداخت می کند. دو نوع پست اسپانسری داریم:

  • پست های تبلیغاتی و تبلیغات اینستاگرام: اینستاگرام نیز مانند دیگر رسانه های اجتماعی، یک ابزار تبلیغاتی دارد. برند ها با استفاده از این ابزار مخاطبین هدف خود را براساس سن، جنسیت، علایق و محل زندگی آن ها شناسایی می کنند و تبلیغات خود را به این مخاطبین نشان می دهند.
  • اسپانسر مالی: در این حالت یک کسب و کار یا برند به یک کاربر یا اینفلوئنسر اینستاگرام پول می دهد تا برند او را تبلیغ کند. وقتی یک برند می خواهد اسپانسر مالی یک اینفلوئنسر شود، به او پول می دهد و در ازای آن پول از او می خواهد برند و تبلیغات خود را در معرض مخاطبان پیج خود قرار دهد.

از آنجایی که اینفلوئنسر مارکتینگ در سال های اخیر به یکی از حوزه های مهم دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده است، ما در این مقاله قصد داریم بر اسپانسر مالی و تبلیغات اسپانسری اینستاگرام تمرکز کنیم.

چگونه تبلیغات اسپانسری دریافت کنیم؟

چگونه تبلیغات اسپانسری دریافت کنیم

اگر می خواهید برند های مختلف اسپانسر پست های اینستاگرام شما شوند، باید چند کار را انجام دهید:

  1. جایگاه خود را پیدا کنید

بهترین راه برای جلب توجه برند ها، تثبیت جایگاه خود در اینستاگرام است. شما باید حوزه خود را انتخاب کنید و در آن حوزه تولید محتوا کنید. حوزه های مختلف مانند غذا، تناسب اندام، زیبایی، مد، سلامت جسم و روان، ورزش و تکنولوژی در اینستاگرام مخاطبین بیشتری دارند. شما باید برند شخصی خود را با رنگ پست ها، پیام خود و … تعریف کنید. توجه داشته باشید که منحصر به فرد بودن در اینستاگرام اهمیت زیادی دارد.

  1. مخاطبان خود را بشناسید

برای شناخت مخاطبان، ابتدا سن، جنیست، موقعیت جغرافیایی، زمان آنلاین بودن و علایق فالوور های خود را بسنجید. اطلاعات جمع آوری شده باعث می شود که تبلیغات اسپانسری اینستاگرام شما مفید باشد و برند های بیشتری با شما کار کنند. شما به اسپانسر های خود توضیح می دهید که در صورت کار کردن با شما، تبلیغات آن ها به چه مخاطبانی نشان داده خواهد شد.

  1. به طور مداوم پست بگذارید

میزان تولید محتوا به اندازه کیفیت محتوا اهمیت دارد. یک بار پست گذاشتن در روز برای رشد اکانت شما مهم است. همچنین باید به بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام توجه کنید. الگوریتم های اینستاگرام به محتوای تازه علاقه دارند و شما نیز باید خود را در ذهن مخاطبان خود نگه دارید. با آزمون و خطا متوجه می شوید که در چه زمانی باید پست بگذارید.

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام
  1. استفاده از هشتگ ها را جدی بگیرید

شما می توانید تا 30 هشتگ در پست خود استفاده کنید؛ اما بهتر است که هشتگ ها با محتوای شما مرتبط باشد. هر چقدر هشتگ شما خاص تر باشد، پست های شما بیشتر دیده می شوند. اگر می خواهید که به مخاطبان در یک مکان خاص دسترسی پیدا کنید، باید از جئوتگ استفاده کنید.

  1. برند ها را در پست خود تگ کنید

حال که شخصیت برند خود را تعریف کردید و محتوای باکیفیت منتشر کردید، آماده هستید که تبلیغات اسپانسری اینستاگرام را انجام دهید و با برند های مختلف کار کنید. در ابتدا، اگر تازه کار هستید، با کسب و کار های کوچک شروع کنید. همچنین همه برند های حوزه خود را که در اینستاگرام دیده اید، تگ کنید. محصولات آن ها را خریداری کنید و آن ها را در پست خود تگ کنید. این کار را برای وارد شدن به عرصه تبلیغات انجام دهید؛ حتی اگر هیچ پولی از برند مورد نظر دریافت نکنید.

  1. اطلاعات تماس خود را در بیو قرار دهید

بیو اینستاگرام یکی از مهم ترین قسمت هایی است که به برند ها نشان می دهد شما می خواهید تبلیغات اسپانسری اینستاگرام انجام دهید. آدرس وبسایت و ایمیل خود را به بیو اضافه کنید تا برند ها راحت تر با شما ارتباط برقرار کنند.

استفاده از هشتگ ها را جدی بگیرید
  1. خودتان دست به کار شوید

شما نمی توانید بنشینید و منتظر گرفتن تبلیغات اسپانسری اینستاگرام باشید. بهتر است که تحقیق کنید و برند هایی را که تبلیغات انجام می دهند، پیدا کنید. سپس به آن ها ایمیل بزنید و به وضوح بگویید که چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید و چه دستاورد هایی در حوزه اینفلوئنسری داشته اید. بهتر است که در ابتدا به کسب و کار های کوچک ایمیل بزنید.

جمع بندی

اگر به دنبال یک اینفلوئنسر اینستاگرام هستید که برای شما تبلیغ کند، باید مستقیما با اینفلوئنسر تماس بگیرید. برخی اینفلوئنسر ها درخواست می کنند که قبل از تبلیغات هزینه را واریز کنند. هنگامی که با اینفلوئنسر هماهنگی های لازم را انجام دادید، می توانید تنظیمات تبلیغات اینستاگرام را در حساب خود انجام دهید. میزان هزینه تبلیغات اسپانسری اینستاگرام به تعداد فالوور ها و میزان تعامل با مخاطب بستگی دارد. برای مثال افرادی که 25 تا 50 هزار فالوور دارند، 800 تا 1500 دلار درآمد دارند.

نظرات کاربران