خدمات سئو بهینه سازی

آشنایی با خدمات سئو بهینه سازی

سئو مخفف “بهینه سازی موتور جستجو” است اما هیچ ارتباطی با بهینه سازی موتورهای جستجو ندارد. می دانید چه کسی گوگل را به عنوان یک موتور جستجو قدرتمند بهینه می کند؟ گوگل این کار را انجام می دهد. هر ساله گوگل میلیون ها دلار هزینه می کند تا الگوریتم جستجوی خود را به یک جانور باورنکردنی تبدیل کند که مرزهای فناوری رایانه را می بلعد. آنها این کار را انجام می دهند زیرا روزانه یک میلیارد مشتری دارند و باید برای جلب رضایت آنها تلاش کنند. گوگل می خواهد جستجو دقیق، قابل اعتماد و سریع داشته باشد. در واقع سئو، بهینه سازی موتورهای جستجو نیست، سئو درباره شما و سایت شماست. در نتیجه اگر در پی ارتقا سایت خود هستید باید به دنبال خدمات سئو بهینه سازی باشید.

بگذارید بگوییم خوش شانس هستید که یک سایت کوچک خوب برای خود راه اندازی کرده اید. خوب یا بد گوگل قصد دارد با آن ارتباط برقرار کند و سئو در مورد بهینه سازی این تعامل است. بد نیست بدانید در این فرآیند، اگر گوگل شما را دوست داشته باشد به مشتریانش کمک می کند شما را پیدا کنند و اگر شما را دوست نداشته باشد ممکن است شما هم دیگر وجود نداشته باشید. در نتیجه برای دیده شدن بسیار به خدمات سئو بهینه سازی نیاز خواهید داشت.

در ادامه ی این مطلب ما قصد داریم در مورد متخصصان سئو و خدمات سئو بهینه سازی که می توانید از آنها دریافت کنید، صحبت کنیم. در نتیجه اگر قصد بهینه سازی سئو سایت خود را دارید مطالعه این مطلب می تواند برای شما مفید باشد.

"<yoastmark

خدمات سئو بهینه سازی چیست؟

متخصصان سئو اطلاعات واقعی را به کسب و کارها ارائه می دهند تا بتوانند با هوش مصنوعی گوگل همکاری کنند. سه روش برای انجام این کار توسط متخصصان سئو وجود دارد:

1) طراحی و توسعه

یک وب سایت باید مورد توجه موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان باشد. موارد زیادی در این زمینه وجود دارد و راه بیش از آنچه فکر می کنید طولانی است. اما به طور خلاصه می توان گفت که همه چیز در مورد کلمات کلیدی است. در واقع اساس طراحی سایت و توسعه آن بر کلمات کلیدی بنا شده است.

2) لینک داخلی و خارجی

برای اینکه یک سایت توسط کسی پیدا شود گوگل باید آن را پسندیده و به آن اعتبار دهد. مراقبت از طراحی و توسعه باعث اعتبار یک سایت می شود و گرفتن بک لینک از سایت های معتبر دیگر باعث می شود گوگل شما را نیز در دسته ی همان سایت های معتبر قرار دهد.

3) تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق در مورد کلمات کلیدی ضروری است و جزء مهمی از خدمات سئو بهینه سازی محسوب می شود اما برخلاف طراحی، توسعه و ایجاد بک لینک در پیدا کردن آن کمتر نیاز است به دنبال جلب رضایت گوگل باشید، این بخش مربوط به شناسایی و جلب رضایت مخاطب است. وقتی گوگل سایت شما را بپسندد آماده نشان دادن شما است، اما ابتدا باید یک جستجو انجام دهید و گوگل باید شما را با آن جستجو مرتبط کند. این همان نقطه ای است که کلمات کلیدی در صفحه اهمیت پیدا می کنند. بله شما باید سایت خود را با محتوایی پر کنید که نشان دهد شما چه کسی هستید و می خواهید چه کسانی را جذب کنید. البته به همین سادگی نیست که به نظر می رسد به همین دلیل است که به خدمات سئو بهینه سازی نیاز دارید.

"<yoastmark

نکات مهم در بهینه سازی سئو

نکات مهمی که شما به عنوان صاحب یک سایت باید رعایت کنید و یا مختصصی که قصد دارید از آن خدمات سئو بهینه سازی را دریافت کنید باید به شما ارائه کند، شامل موارد زیر است:

اطمینان حاصل کنید که ساختارهای پیوند سایت شما قابل نمایه سازی هستند.

پیوندهای rel = nofollow را بهینه کنید.

برچسب های عنوان، برچسب های متا، برچسب های H1، برچسب های تصویر و ساختارهای URL را بهینه سازی کنید.

نقشه سایت خود را در گوگل ثبت کنید.

پیاده سازی OpenGraph برای رسانه های اجتماعی را انجام دهید.

اصلاح همه ی خطاهای 404 و سفارشی کردن نقشه سایت XML را فراموش نکنید و در صورت لزوم آن را به نقشه های فرعی تقسیم کنید.

"<yoastmark

مهمترین خدمات سئو بهینه سازی

اگر تصمیم گرفتید از یک متخصص سئو برای دریافت خدمات سئو بهینه سازی کمک بگیرید بد نیست بدانید آنها به طور دقیق قرار است چه کارهایی برای شما و سایت شما انجام دهند. مهمترین آن ها عبارتند از:

  1. برطرف نمودن مشکلات فنی سایت

اولین و مهمترین خدمات سئو بهینه سازی و برطرف نمودن مشکلات فنی سایت است. متخصص و یا شرکتی که خدمات سئو ارائه می دهد ابتدا طی یک چک لیست کلیه مشکلات فنی سایت را بررسی نموده و سپس به برطرف کردن این مشکلات فنی می پردازد. تا زمانی که مشکلات فنی وب سایت به صورت کامل برطرف نشده باشد نمی توان گام های بعدی را در فرآیند بهینه سازی برداشت.

  1. تولید و مدیریت محتوا

تولید و مدیریت محتوا یکی از مهمترین فعالیت های خدمات سئو بهینه سازی است. شما باید سایت خود را یک کلمات کلیدی خاص بهینه کنید. مدیریت محتوا از جمله وظایف اصلی صاحبان کسب و کار می باشد.

  1. فعالیت در شبکه های اجتماعی

فعالیت در شبکه های اجتماعی یکی از معیارهای موتورهای جستجو برای قراردادن سایت شما در جایگاه های بالاتر است. حضور کسب و کار و برند شما در شبکه های اجتماعی به گوگل القا می کند که شما معتبر و قابل اعتماد هستید. علاوه بر این تاثیرات مثبتی بر تعامل شما و مخاطبین شما دارد.

  1. ایجاد بک لینک های مناسب

اگر چه در معیارهای رتبه بندی گوگل بک لینک ها کم کم از اعتبارشان کاسته می شود ولی هنوز معتبر هستند و در ارتقا رتبه سایت شما موثر خواهند بود. نکته مهم این است که از چه سایت هایی بک لینک گرفته شود و از چه سایت هایی گرفته نشود. این نکته از جمله موارد تخصصی است که در خدمات سئو بهینه سازی به آن پرداخته می شود. ایجاد بک لینک ها باید به صورت طبیعی انجام شود در غیر این صورت می تواند صدمات زیادی به سئو سایت وارد کند.

  1. مدیریت وبلاگ

وبلاگ ها ابزارهای قدرتمندی هستند که می توانند به راحتی و سادگی محیطی را برای شما فراهم آورند که هر گونه محتوایی را منتشر کنید. ایجاد یک وبلاگ مرتبط با فعالیت های سایت اصلی یکی دیگر از خدمات سئو بهینه سازی است که شما می توانید از آن برای ارتقا رتبه سایت خود استفاده کنید.

 

 

نظرات کاربران