سفارش تولید محتوا

چرا سفارش تولید محتوا می دهیم و چرا محتوا مهم است؟

محتوا یکی از مهم ترین بخش های یک سایت است. محتوای سایت موجب می شود تا بتوانید هدف و منظور خود را به مشتریان برسانید و آن ها را از هدف سایت خود مطلع کنید. به طور کلی محتوا در خط مقدم سنجش کیفیت سایت قرار دارد و بقیه موارد سایت نقش پشتیبانی ثانویه را دارند. زیرا طراحی سایت فقط موجب می شود که فرد بیشتر از سایت لذت ببرد اما هدف اصلی مخاطب محتوایی است که در سایت قرار دارد. به همین علت است که باید برای کیفیت آن وقت بگذارید و برای سفارش تولید محتوا سایت خود فقط باید از نویسندگان حرفه این حوزه استفاده کنید.

کپی رایتر در برابر کپی رایت

ویدیو ها و سایر محتوا های بصری

شاید برای اولین بار که کلمه کپی رایتر به گوشتان خورده باشد آن را با کپی رایت اشتباه گرفته باشید. زیرا این دو تعبیر در زبان انگلیسی بسیار شبیه به هم هستند و معادل فارسی مناسبی برای هر دوی آن ها وجود ندارد. اما این دو از لحاظ معنایی بسیار با هم تفاوت دارند. کپی رایتر به کسی گفته می شود که در حوزه تولید محتوا تبحر دارد و با تکیه بر فنون نویسندگی و علوم بازاریابی از شرکت ها سفارش تولید محتوا دریافت می کند و برای آن ها مقاله می نویسد. اما کپی رایت همان طور که آشنایی دارید، حق نشر یا حق تکثیر، نوعی حمایت معنوی است. این حق توسط سازمان مالکیت فکری جهانی برای افراد صاحب اثر ارائه شده است. پس تا اینجا به تفاوت کپی رایتر و کپی رایت پی برده اید.

ویدیو ها و سایر محتوا های بصری

کسانی که در حوزه تولید محتوا فعالیت دارند، هنگامی که یک سفارش تولید محتوا دریافت می کنند، ممکن است برای تولید محتوا در مورد آن موضوع دیگر متن ننویسند. زیرا یک محتوای خوب همیشه در قالب متن ارائه نمی شود. بازدیدکنندگان و مخاطبان گاهی ممکن است حوصله خواندن یک متن را نداشته باشند و اینجا است که محتوای ویدیویی می تواند برای آن ها جذاب باشد. زیرا محتوا های ویدیویی راهی عالی برای جذب مخاطبان هستند و نسبت به یک متن بهتر می توانند موضوع را به کاربر توضیح دهند.

داشتن طراحی جذاب در محتوا

سفارش تولید محتوا

 

یک تصویر می تواند کاری کند که هزار کلمه نمی تواند. به خصوص این امر در طراحی سایت بسیار تاثیر گذار خواهد بود. بعد از محتوا و سفارش تولید محتوا، مهم ترین قسمتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که سایت شما طراحی خوبی داشته باشد و با محتوا هماهنگ باشد. طبق آمار ها هر وب سایتی بین 1 تا 5 ثانیه مهلت دارد که بتواند توجه کاربر را به خودش جلب کند. جلب توجه کاربر با کلمات در این مهلت بسیار کوتاه مطمئنا غیر ممکن خواهد بود و به این معنا است که شما باید روش های دیگری را برای جذب مخاطب در این زمان کوتاه امتحان کنید. به همین خاطر است که پس از محتوا و سفارش تولید محتوا به دومین چیزی که باید بسیار اهمیت بدهید، نوع طراحی و ظاهر سایت شما است. زیرا اولین چیزی که فرد قبل از خواندن محتوا به آن اهمیت می دهد ظاهر سایت است.

یک طراحی هماهنگ با محتوا و برند شما به سایت کمک می کند تا محتوا و پیام مورد نظر شما بهتر به مخاطب برسد و او بهتر موضوع را درک کند. اما این موضوع صرفا به زیبایی و رنگارنگ بودن سایت نیست. شما باید طراحان حرفه ای سایت را استخدام کنید که تمامی جوانب برای تاثیر گذاری طراحی را در نظر بگیرند. بعضی از این موارد مثل روانشناسی رنگ ها، وضوح سایت، دسترس پذیری سایت برای افرادی با شرایط خاص و بقیه موارد هستند که بر روی مخاطب تاثیر خواهند داشت. برای همین همیشه از طراحان سایت خود بپرسید پشت این طراحی انجام شده چه مفهومی و منطقی داشته اند که از آن استفاده کرده اند و از آن ها در این مورد توضیح بخواهید. پس برای پیشرفت سایت خود از پرسیدن این سوال ها خجالت نکشید و هراس نداشته باشید.

از عکس تکراری استفاده نکنید

از عکس تکراری استفاده نکنید

در هنگام سفارش تولید محتوا تاکید کنید که از عکس تکراری برای محتوا استفاده نکنند یا تا حد امکان از استفاده آن اجتناب کنند. زیرا عکسی که افراد ممکن است فکر کنند برای محتوا مناسب است، قبلا توسط سایت های دیگر استفاده شده باشد و این کار حس منفی برای بازدیدکنندگان سایت شما به دنبال خواهد داشت.

این را بدانید که یکی از چیز هایی که بر روی مخاطب تاثیر خواهد گذاشت، استفاده از عکس های اصلی و با کیفیت از محصولات شما است که توسط تیم عکاسی شما تهیه شده باشد. استفاده از عکس های اصلی و با کیفیت این حس را به مخاطب منتقل می کند که سایت شما دارای یک تیم قدرتمند است که در تمامی حوزه ها عالی عمل می کند. همچنین باعث می شوند تا سایت شما نسبت به دیگر سایت ها متمایز می شود و به سایت شما اعتبار ببخشد.

نظرات کاربران